Sivu 7/9
Lähetetty: 14 Touko 2010, 15:20
Kirjoittaja 73-1266759198
_paffa kirjoitti:toimeve kirjoitti:IMKM kirjoitti:
...sovittiin _paffan kanssa klo 10.45 Siilinjärven Shellille, joten siihen ku tälläät (jos samoilta suunnilta tulet) niin porukassa sitten siitä ethenpäin.
Paitti että siis sielä pakko tankata niin busa ku ukkoki, joten luultavasti matka jatkuu joskus yhentoistamaissa/jälkhen.
Siilinjärven Shell
Jep siellä 10.45 ja OrMu:sta tunnistaa. Matkaan lähtee kyytiin siskonpoika 17v.
- Pasi
Joo, kylläpä tuohon vois ehtiä, kun ei kovin pitkä työyö ole tiedossa. Päästellään sitten porukalla Kajaaniin.
Edited By IMKM on 1273839655
Lähetetty: 14 Touko 2010, 18:15
Kirjoittaja 95-1247503041
IMKM kirjoitti:_paffa kirjoitti:toimeve kirjoitti:
Siilinjärven Shell
Jep siellä 10.45 ja OrMu:sta tunnistaa. Matkaan lähtee kyytiin siskonpoika 17v.
- Pasi
Joo, kylläpä tuohon vois ehtiä, kun ei kovin pitkä työyö ole tiedossa. Päästellään sitten porukalla Kajaaniin.
Loistava homma! Kolme pyöräähän on jo letka?
Shellillä tavataan... 
Lähetetty: 14 Touko 2010, 22:29
Kirjoittaja 107-1126906030
Jassoo mie lähren 6.30 Vaajakoskelta,menis semmosta rauhallista paineetonta vauhtia,,,
Lähetetty: 15 Touko 2010, 17:52
Kirjoittaja jarim
Tulipas Jasan kanssa pika yllätysvisiitti tehtyä. Sanoisin KajBusa että kärsii pahasti hapen puutteesta siellä hallissa vaparit ja tehontuotto jää siksi vähän laimeaksi, hapen puutetta ei pysty oikein mikään korjauskerroin kompensoimaan. Todisteena esim. tuo oma pyörä josta keväällä 2009 löytyi siellä 196hp ja nyt todistetusti ~20hp tehokkaampana 205hp. Jotenkin täytyisi pyörälle järjestää ilmavirta suoraan pihalta niin tilanne korjautuisi.
No se teorioinnista ja jotain muistinvaraisia tuloksia:
Oma 205hp/154Nm
Titaani 206hp/152Nm
Snuggles 236hp/???Nm (potkii pirun hyvin!!!)
Möhkö Kawa Turbo @ 1bar 210hp
Hayabusa Gen1 kokoputkella 154hp
Hayabusa Gen2 kokoputkella haarukkaan 172-174hp
Saapi korjata jos jonkun mielestä virheitä ylläolevassa.
Edited By jarim on 1273938005
Lähetetty: 15 Touko 2010, 18:08
Kirjoittaja Candyman
Oma gen2 täysin vakio busa kajaanin penkissä 175hv takaselta vuosi sitten, eli aikastelailla 200hv koneelta. Tänään penkitettiin useita pyöriä joiden takapyörätehot vastasivat hyvin tehtaan ilmoittamiin ja muutamassa jopa reilusti ylitti tehtaan tehot. Ilma oli kyllä kuuma ja hapenpuutteesta taisi kärsiä vielä enempi me penkittäjät ku pyörät 
Busanistejä oli kyllä mukavasti paikalla... katellaan vieläkö kauden avajaisissa illemmalla... 
Lähetetty: 15 Touko 2010, 20:24
Kirjoittaja 95-1247503041
Jep, arvoja paperilla ja kuumaa oli.
173hp@9800rpm
139nm@7450rpm
Yoshimuran R77 sliparit, muuten vakio gen2.
Kiitokset menomatkaseurasta toimevelle ja IMKM:lle 
- Pasi
Lähetetty: 15 Touko 2010, 21:28
Kirjoittaja 74-1211486656
Vieläkö Taxin viime vuotinen vapari potku 237hp/211nm piti kärkisijansa?
Edited By Jouniri on 1273948170
Lähetetty: 15 Touko 2010, 22:50
Kirjoittaja toimeve
Lähetetty: 16 Touko 2010, 10:08
Kirjoittaja ysi-ärrä
Jouniri kirjoitti:Vieläkö Taxin viime vuotinen vapari potku 237hp/211nm piti kärkisijansa?
Eikös taxi käyny ollenkaan ny mittauttamassa tehoja?
Lähetetty: 16 Touko 2010, 10:34
Kirjoittaja 107-1126906030
parit videot pelipaikalta
http://timop.kuvat.fi/kuvat
laittaapi privaa jos haluaa videon poistettavan,,
Edited By koinonia on 1273995491
Lähetetty: 16 Touko 2010, 10:56
Kirjoittaja 107-1089231881
jarim kirjoitti:Tulipas Jasan kanssa pika yllätysvisiitti tehtyä. Sanoisin KajBusa että kärsii pahasti hapen puutteesta siellä hallissa vaparit ja tehontuotto jää siksi vähän laimeaksi, hapen puutetta ei pysty oikein mikään korjauskerroin kompensoimaan. Todisteena esim. tuo oma pyörä josta keväällä 2009 löytyi siellä 196hp ja nyt todistetusti ~20hp tehokkaampana 205hp. Jotenkin täytyisi pyörälle järjestää ilmavirta suoraan pihalta niin tilanne korjautuisi.
No se teorioinnista ja jotain muistinvaraisia tuloksia:
Oma 205hp/154Nm
Titaani 206hp/152Nm
Snuggles 236hp/???Nm (potkii pirun hyvin!!!)
Möhkö Kawa Turbo @ 1bar 210hp
Hayabusa Gen1 kokoputkella 154hp
Hayabusa Gen2 kokoputkella haarukkaan 172-174hp
Saapi korjata jos jonkun mielestä virheitä ylläolevassa. 
Hmm.. aika väljä tila on, tuskin ilma loppuu, näyttäs aika lailla samoja lukuja kun samin penkki takikselta.. ???
Kajbusa, onko penkin ohjelmisto päivitetty kun tehot osuvat noin hyvin linjaan Dynostar penkin kanssa ?
Lähetetty: 16 Touko 2010, 13:08
Kirjoittaja kajbusa
Huonossa hapessa ollaan joo iltamenojen jälkeen itsekukin..
Jos 400m2 ja 6m korkeessa hallissa ei riitä ilma ja jossakin "autotallissa" riitää... ei mene mun jakeluun edes teoriassa.
Varmaankin kannattaa tarkistaa uudelleen se +20hv lisäys kun kaikki muut olivat linjassaan ja iltapäivällä oli jopa +28c.. no jaa, taisi siellä pari muutakin kärsiä hapenpuutteesta CBR 600 48hv ja V-MAX 68hv..
Penkin kalibroitiin ei ole tehty muutoksia vuosiin..
Kiitos kaikille kävijöille..harmi että oli niin vähän aikaa päivällä jutustella busanistien kanssa
Edited By kajbusa on 1274009270
Lähetetty: 16 Touko 2010, 15:01
Kirjoittaja timox
Kotiuvuttu Kajaanista.Kelit suosi tapahtumaa ja olihan tuola pyöriä ihan kiitettävästi.Kyllä kajaanin kerhon kelpaa, puitheet kyllä kohilhan. Ilta jamesita puhumattakhan. 
Lähetetty: 16 Touko 2010, 15:37
Kirjoittaja busajasa
Ksthb kirjoitti:jarim kirjoitti:Tulipas Jasan kanssa pika yllätysvisiitti tehtyä. Sanoisin KajBusa että kärsii pahasti hapen puutteesta siellä hallissa vaparit ja tehontuotto jää siksi vähän laimeaksi, hapen puutetta ei pysty oikein mikään korjauskerroin kompensoimaan. Todisteena esim. tuo oma pyörä josta keväällä 2009 löytyi siellä 196hp ja nyt todistetusti ~20hp tehokkaampana 205hp. Jotenkin täytyisi pyörälle järjestää ilmavirta suoraan pihalta niin tilanne korjautuisi.
No se teorioinnista ja jotain muistinvaraisia tuloksia:
Oma 205hp/154Nm
Titaani 206hp/152Nm
Snuggles 236hp/???Nm (potkii pirun hyvin!!!)
Möhkö Kawa Turbo @ 1bar 210hp
Hayabusa Gen1 kokoputkella 154hp
Hayabusa Gen2 kokoputkella haarukkaan 172-174hp
Saapi korjata jos jonkun mielestä virheitä ylläolevassa. 
Hmm.. aika väljä tila on, tuskin ilma loppuu, näyttäs aika lailla samoja lukuja kun samin penkki takikselta.. ???
Kajbusa, onko penkin ohjelmisto päivitetty kun tehot osuvat noin hyvin linjaan Dynostar penkin kanssa ?
eikös titaanilla ollut 227/170 samin penkissä? mikäli näin niin huimahko ero eiliseen 206/152 etten sanoisi. Vai onkos toi Titaaniin Samin penkitys koneteho ei takapyörä?
Edited By busajasa on 1274013917
Lähetetty: 16 Touko 2010, 16:35
Kirjoittaja jarim
kajbusa kirjoitti:Jos 400m2 ja 6m korkeessa hallissa ei riitä ilma ja jossakin "autotallissa" riitää... ei mene mun jakeluun edes teoriassa.
Varmaankin kannattaa tarkistaa uudelleen se +20hv lisäys kun kaikki muut olivat linjassaan ja iltapäivällä oli jopa +28c.. no jaa, taisi siellä pari muutakin kärsiä hapenpuutteesta CBR 600 48hv ja V-MAX 68hv..
Penkin kalibroitiin ei ole tehty muutoksia vuosiin..
Kiitos kaikille kävijöille..harmi että oli niin vähän aikaa päivällä jutustella busanistien kanssa
Esim. TT-Motosportilla penkin edessä on ikkuna jonka saa auki ja sen ikkunan ja pyörän välissä ISO puhallin pukkaamassa raikasta ilmaa pyörälle. Vähän eri tilanne... Niin, 175hp vakiosta Gen2:sta viime vuonna ja nyt täysputkella vähemmän? Linjassa?
No se siitä, nuo absoluuttiset lukemat aina puhetta aiheuttaa vaan siellä kentällähän sen sitten näkee kulkeeko vai ei.
busajasa kirjoitti:mikäli näin niin huimahko ero eiliseen 206/152 etten sanoisi. Vai onkos toi Titaaniin Samin penkitys koneteho ei takapyörä?
Konetehoa taitaa olla nuo.
Edited By jarim on 1274017478