Lähetetty: 11 Helmi 2011, 10:07
jep, thanks . sen piti olla ensin helmiäis valkoinen ja nuo kullanväriset kallopitsi osat Viinin punaiset samurai teemalla.
Mut jotenkin tuo samurai lookki
http://kuvablogi.com/nayta/1833185/
alkoi kyllästyttää, tuo B-kingi muodostui ensi löysin kypärän ja sit tuli noi sweepin samurai kamat ja siitä muodustui teema jonka Faw toteutti saatujen ohjeiden perusteella ( siis maalauksen )
Busan tarina lähti kun hain seuraavaa projektia ja tiesin että haluan pelin johon saa oikeesti palikkaa, ja b-kingin kone oli vakuuttanu , joten bussi oli luonteva vaihtoehto..
Selkeesi tiesin että valkoinen siitä tulee ja jopa julkaisin teemankin täällä sen mikakallio shoerin kypärä mallin , eli niillä väreillä piti lähtee.
linjauksia lähetettiin Maalarin kanssa ees ja taas , mutta ei oikein löytynyt sitä mitä hain, sitten löysin tuon edellä esitetyn kuvan ja otin yhteyttä Ronald Sandiin ja kysyin et voinko kopioida linjat , heppu oli iloinen et kelpaa ja pyysi et lähettelen kuvia kunhan valmistuu.
No kuvat Fawiin ja kysymään et onnistuuko , ja tietysti onnistui , mutta Täysin samanlaista ei haluttu tehdä, Minä halusin edelleen valkoisen ja viinipunaisilla samurai jutskilla.
Mutta jeppe ehdotti et hänellä on loistava kulta ja ihan uus matta pasta joka ei pitäis kiilottua.. Sitä sit pähkäilin muutamia päiviä ja päätettiin et niillä väreillä tehdään.. Kulta osiot halusin täyttää kalloilla ja lopun jätin Jepen vapaisiin käsiin. Numerosta mulle tuli pakko mieli joten 4 tulee siitä
että tuo bussi on 4 mun rakennettu mopo ja Diablo tulee taasen siitä että " projekti kulki" nimellä helveti perkele mun ja maalaamon välillä.
Kaikissa muissa muutoksissa pyrin aina siihen että mukavuus ei koskaan huonone taikka ajettavuus ei kärsi. nämä mopot on käyttö laitteita , radalla on kaikilla vedetty noin 15-20 ratapäivää per kausi , euroopat kierretty ja mutakapolkuja vedetään joka hiton viikko noin 10 .000 km vuodessa , ajoa kertyy noin 20.000 vuosi
joten listalla oli heti Jarut ja alusta, Öhlärit eteen ja taakse, ja jarruihin lisää tehoa ja tuntumaa,, ja sit kaikkea pikku sälää ja sähköö.
Nyt puuttuu vain levyt ja työsylinterit,, tulos mut vaiheessa
kaikki muu on hujan hajan tallin lattiaa , Sähkövelho tohtori hoskaria odotetaan asennustöihin. ja sit saadaan laittaa uusia vaatteita niskaan
Mut jotenkin tuo samurai lookki
http://kuvablogi.com/nayta/1833185/
alkoi kyllästyttää, tuo B-kingi muodostui ensi löysin kypärän ja sit tuli noi sweepin samurai kamat ja siitä muodustui teema jonka Faw toteutti saatujen ohjeiden perusteella ( siis maalauksen )
Busan tarina lähti kun hain seuraavaa projektia ja tiesin että haluan pelin johon saa oikeesti palikkaa, ja b-kingin kone oli vakuuttanu , joten bussi oli luonteva vaihtoehto..
Selkeesi tiesin että valkoinen siitä tulee ja jopa julkaisin teemankin täällä sen mikakallio shoerin kypärä mallin , eli niillä väreillä piti lähtee.
linjauksia lähetettiin Maalarin kanssa ees ja taas , mutta ei oikein löytynyt sitä mitä hain, sitten löysin tuon edellä esitetyn kuvan ja otin yhteyttä Ronald Sandiin ja kysyin et voinko kopioida linjat , heppu oli iloinen et kelpaa ja pyysi et lähettelen kuvia kunhan valmistuu.
No kuvat Fawiin ja kysymään et onnistuuko , ja tietysti onnistui , mutta Täysin samanlaista ei haluttu tehdä, Minä halusin edelleen valkoisen ja viinipunaisilla samurai jutskilla.
Mutta jeppe ehdotti et hänellä on loistava kulta ja ihan uus matta pasta joka ei pitäis kiilottua.. Sitä sit pähkäilin muutamia päiviä ja päätettiin et niillä väreillä tehdään.. Kulta osiot halusin täyttää kalloilla ja lopun jätin Jepen vapaisiin käsiin. Numerosta mulle tuli pakko mieli joten 4 tulee siitä
että tuo bussi on 4 mun rakennettu mopo ja Diablo tulee taasen siitä että " projekti kulki" nimellä helveti perkele mun ja maalaamon välillä.
Kaikissa muissa muutoksissa pyrin aina siihen että mukavuus ei koskaan huonone taikka ajettavuus ei kärsi. nämä mopot on käyttö laitteita , radalla on kaikilla vedetty noin 15-20 ratapäivää per kausi , euroopat kierretty ja mutakapolkuja vedetään joka hiton viikko noin 10 .000 km vuodessa , ajoa kertyy noin 20.000 vuosi
joten listalla oli heti Jarut ja alusta, Öhlärit eteen ja taakse, ja jarruihin lisää tehoa ja tuntumaa,, ja sit kaikkea pikku sälää ja sähköö.
Nyt puuttuu vain levyt ja työsylinterit,, tulos mut vaiheessa
kaikki muu on hujan hajan tallin lattiaa , Sähkövelho tohtori hoskaria odotetaan asennustöihin. ja sit saadaan laittaa uusia vaatteita niskaan