121.000km ajetulle uusi elämä -projekti vm2001 - talvet vol1/11-12, vol2/12, vol3/13-14

Tänne projektikertomukset sekä topicit omaan pyörään tehdyistä muutoksista
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Miten muuten kytkinlevyt, jäikö originellit paikoilleen?
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Avatar
Jaakko
Viestit: 618
Liittynyt: 24 Huhti 2005, 21:03
Paikkakunta: länsi suomi

Viesti Kirjoittaja Jaakko »

toimeve kirjoitti:--> vertailu lokakuu 2008 / marraskuu 2011 punainen=uusi versio, sininen=originaali putkiviri.
eiks tota 3500RPM kuoppaa saa pois millään?
vakio 2putkisellahan sitä ei oo. mut noi viriputket..
jeejee 1/4 alle kympin
Avatar
toimeve
Viestit: 2616
Liittynyt: 22 Elo 2006, 18:22
Paikkakunta: Sodankylä, 1.1.2007 alkaen Jämsä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja toimeve »

jarim kirjoitti:Miten muuten kytkinlevyt, jäikö originellit paikoilleen?
...tarkotatko ihan alkuperäsiä? Ne olen vaihtanu muutampi vuosi sitten. Nyt on ne, mitkä paikoilhan oliki, eli ei vaihettu "järeämpiin", jos taas sitä tarkotit.

Oma ajotyylini ei ole repivää, ja tuskin tulen varttimailia tms ajamhan, että kytkin olis esim sen takia lujilla. Oletan, että mikäli sellasia rajuja rytkäsyjä tarttis tehä, niin tuohon olis kiinnitetty huomiota.

Ja eihän tuossa nyt niin paljon ole voimaa, että ei nuo ei riittäis?
SMR

322,39 kmh 2017 Kauhava

Pienen pojan elämää!

**********
Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-
Avatar
toimeve
Viestit: 2616
Liittynyt: 22 Elo 2006, 18:22
Paikkakunta: Sodankylä, 1.1.2007 alkaen Jämsä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja toimeve »

Jaakko kirjoitti:
toimeve kirjoitti:--> vertailu lokakuu 2008 / marraskuu 2011 punainen=uusi versio, sininen=originaali putkiviri.
eiks tota 3500RPM kuoppaa saa pois millään?
vakio 2putkisellahan sitä ei oo. mut noi viriputket..
Tuo on muuten mielenkiintonen "monttu" tosihhaan, kun nyt tuota kattelee. Käytännön normiajossa en tuota ole huomannu tuolla entisellä setupillakhan, ja ens kevväänä pittää kyllä kiinnittää huomiota tuohon, eli persdynolla seurailla, että tuntuuko ja miltä tuntuu.

Tiiän, että toissapäivänä tätä hinkathin enemmän ja vähemmän antaumuksella (muunki ku sen pumpun takia), mutta tähänki varmasti löytyy ajatuksia monenlaista ja mieltä siitä, mitä merkitystä tuolla on käytännön ajeluissa?
SMR

322,39 kmh 2017 Kauhava

Pienen pojan elämää!

**********
Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-
77-1313256978

Viesti Kirjoittaja 77-1313256978 »

Nuo lyhyet torvet airboxissa ainakin siirtää tehoja alakierroksilta ylös, eli ns. normiajelu huonontuu. Kaikki mitä olen aiheesta lukenut väittää näin. Tekijämiehet tällä foorumilla, jotka todellakin tietää mitä puhuvat voi kertoa mielipiteitä tuosta. Mulla on Jampan modaama suuri boxi lyhyillä torvilla koska ajan stripillä, eikä alakierrosten voimalla ole niin suurta merkitystä. Käyttöalue on kuitenkin yli 7000 kierroksen.
Avatar
toimeve
Viestit: 2616
Liittynyt: 22 Elo 2006, 18:22
Paikkakunta: Sodankylä, 1.1.2007 alkaen Jämsä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja toimeve »

Motonisti kirjoitti:Nuo lyhyet torvet airboxissa ainakin siirtää tehoja alakierroksilta ylös, eli ns. normiajelu huonontuu. Kaikki mitä olen aiheesta lukenut väittää näin. Tekijämiehet tällä foorumilla, jotka todellakin tietää mitä puhuvat voi kertoa mielipiteitä tuosta.
...tuo tuli muuten ilmi, kun tuota oli sääjetty. Ja käsitin, että originaalitötterösatsi oli laitettu takasin ja paremmin saatu säätöihin ajotottumukseni huomioien.

Hyvä huomio.
SMR

322,39 kmh 2017 Kauhava

Pienen pojan elämää!

**********
Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-
77-1313256978

Viesti Kirjoittaja 77-1313256978 »

Lukeminen kannattaa aina, sanoi aikanaa yks suomalainen "suurmies" :D Toihan tarkoittaa sitten sitä että on olemassa ainakin 2 ylimääräistä lyhyttä torvea, mulla olis tarvetta yhdelle... :p
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Ei kai niitä vakio kytkinlevyjä parempia olekaan, en minä sillä. Eli sisässä ei ollu 121tkm ajetut levyt, sitä hain. :)
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Avatar
toimeve
Viestit: 2616
Liittynyt: 22 Elo 2006, 18:22
Paikkakunta: Sodankylä, 1.1.2007 alkaen Jämsä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja toimeve »

Kytkimen massa ja välilevyt on vaihettu 29.3.2008, jolloin oli ajettu 71.500km (eli 50tkm sitten) ja mittauksessa olivat täysin uudenveroset eli pakan mitta ns. täyessä mitassa.

Itte ittiäni siteeraten: tuossa speksit tuolta etusivulta kopsattuna.
SMR

322,39 kmh 2017 Kauhava

Pienen pojan elämää!

**********
Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-
Avatar
toimeve
Viestit: 2616
Liittynyt: 22 Elo 2006, 18:22
Paikkakunta: Sodankylä, 1.1.2007 alkaen Jämsä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja toimeve »

Olihan mukava nähä Busa kasassa...ja kuulla! Hienot oli pörinät ja selekiästi tehokkamman kuulonen ku pari kuukautta sitten :;):

Jo on kumma jos ei se 300kmh mene rikki ens kesänä :bike:
SMR

322,39 kmh 2017 Kauhava

Pienen pojan elämää!

**********
Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-
Avatar
Sotka
Viestit: 303
Liittynyt: 21 Helmi 2011, 12:01
Paikkakunta: Petroskoi ( Mäntsälä )

Viesti Kirjoittaja Sotka »

toimeve kirjoitti:Olihan mukava nähä Busa kasassa...ja kuulla! Hienot oli pörinät ja selekiästi tehokkamman kuulonen ku pari kuukautta sitten :;):

Jo on kumma jos ei se 300kmh mene rikki ens kesänä :bike:
Onnea Veke, kiva kuulla että projekti on onistunut.. :tapu:
Avatar
toimeve
Viestit: 2616
Liittynyt: 22 Elo 2006, 18:22
Paikkakunta: Sodankylä, 1.1.2007 alkaen Jämsä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja toimeve »

...eilen oli joku ulkoiluttanu Busaa, kun keli oli kohillaan :thumbup:



Edited By toimeve on 1327009276
SMR

322,39 kmh 2017 Kauhava

Pienen pojan elämää!

**********
Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-
Arctikdiver
Viestit: 366
Liittynyt: 10 Touko 2009, 16:04

Viesti Kirjoittaja Arctikdiver »

toimeve kirjoitti:...eilen oli joku ulkoiluttanu Busaa, kun keli oli kohillaan :thumbup:

:thumbup:




Edited By toimeve on 1327009306
Em mie oo hullu, mie oon Lapista.
Miehen voi saada pois Lapista, mutta Lappia ei saa pois miehestä. -LORDI-
member Team SMR
Avatar
toimeve
Viestit: 2616
Liittynyt: 22 Elo 2006, 18:22
Paikkakunta: Sodankylä, 1.1.2007 alkaen Jämsä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja toimeve »

...oli Busat mukavasti edustettuna BomberMagazine -lehessä: Powerking Challenge 2011 -skabassa yli 1100cc vapariluokan lista meleko ykstoikkosta luettavaa mallien osalta, joskin kaksi Kawaa sotki vähän komiaa listaa (sijalla 4 ja sijalla 10 tehonäytteen antaneista) :thumbup:

Ja olihan tuota oikein komia nähä oma nimi lehessä :;):

nimim. se kuuentena oleva "pienen putjetin" 121.000 km ajettu K1 Busa, jolle uutta elämää rakennelthin syssyllä, ja tuloshan oli takarenkaalta194,6hv@9579rpm ja 159,2Nm@7290rpm




Edited By toimeve on 1327009806
SMR

322,39 kmh 2017 Kauhava

Pienen pojan elämää!

**********
Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-
Avatar
ysi-ärrä
Viestit: 974
Liittynyt: 19 Tammi 2010, 19:54

Viesti Kirjoittaja ysi-ärrä »

Joo näin näytti olevan. Mutta taasen sitte turboluokassa loisti komiasti pari kawaa kärkipaikoilla ihan omilla luvuillaan. :angry:
337kmh/ 1609m ,Joensuu 2012
Vastaa Viestiin