Team SMR

Täällä pohditaan miten ne pelit kulkee...
Ja jos ei, niin miksi ei...
Bärräbete
Viestit: 539
Liittynyt: 19 Maalis 2011, 20:27
Paikkakunta: Ruokolahti

Viesti Kirjoittaja Bärräbete »

SMR kirjoitti:Messuviikonloppuna kuultua, kehä3:n pinnassa rakenteilla tehokasta vaparia, haastajaksi tiimin busalle, onhan se hyvä että joku yrittää tosissaan tuotakin. Ehkä jopa joutuu kaivaan vehkeet pölyn alta ja herätellä käymään, jos joutuu vaik titteliä puolustaan.
Pitäsköhän vehkeet pestä ennen käyttöä? :bowdown:
SMR
Euroopan nopein Vapari Maililla Elvington England 2015
Lappeenranta 2016 367.76kmh/maili (Euroopan ennätys)
Pohjoismaiden nopein vapari Tierp Sweden 2013
274,3rwhp/226,1 Nm
SMR
Viestit: 533
Liittynyt: 11 Joulu 2011, 20:09
Paikkakunta: Suomi

Viesti Kirjoittaja SMR »

Nyt kun lääkäri on määrännyt ruuvausta niin kait se on pakko jatkaa busan kanssa ähräämistä.
Jotain uutta ideaa kaipais mutta ei oikeen irtoo, kaikenlaista on tiimi kokeillut viimesen vuosikymmenen ajalla.
Tässä muutamia,

-eri kokoisia moottoreita, pieniä, isoja, hirveitä
-hitsattua kampiakselia, billetti akselia monen kokosta, eri laakerikoolla
-porattuu lohkoo, billettilohkoo, lohkoo teräsputkilla
-teräsveivejä, h-profiiliveivejä, titaaniveivejä, pisaraveivejä
-kisanokkia, hiottuja nokkia, billettinokkia, ihan paskoja nokkia
-portattua kantta, vakiokantta, hybridikansia
-rosteriventtiilejä, titaaniventtiilejä, lautasantennin kokosia venttiilejä
-välitettyä vaihteistoa, cutattua vaihdetta
-rosteri pakosarjaa, titaanista pakosarjaa, sidewinderiä
-yli sentin vahvuisia nostolevyjä, cometikkii, kotimaista
-rullajakopäätä, ite jatkettuu jakoketjua
-omavalmiste rattaita, muuta palikkaa rosterista, alumiinista ja titaanista
-ylikoko läppärunkoo omavalmiste, ylikoko airboxii muovista ja kuidusta
-katteita kuidusta ja muovista
-vanteita alumiinista, magnesiumista ja hiilikuidusta

Noi on kaikki niin nähty ja last season kamaa,

Vielä jotain,
-4 eri turbomallia kokeiltu
-välijäähyä ilmalla, välijäähyä vedellä, ilman jäähyä
-itse tehtyjä pakosarjoja vapariin ja turboon
-billet polttoainekiskoo omavalmiste, pieni sarja
-katunossista enemmän tehoo ku Nossi Boss Hossista
-madallettuu tankkia, kuitutankkia
-hd-laakeria, keraamista laakeria
-haarukan jatkoja, jatkettua haarukkaa, pillettihaarukkaa
-7 eri polttoainetta sekä blandiksia
-renkaita, mustia ja pyöreitä

Olisko vaikka katteeton isolohkobusa missä putkirunko ja jalkatapit edessä, nahkalaukut ja avopotta seuraava askel ?
Suomen nopein Hayabusa tiimi
Speed Metal Racing

---415kmh---

kilvan ajoa jo vuodesta 2012

http://www.youtube.com/watch?v=apDqrdTIik4



"La Hayabusa è bella, quando vince"
Marbusa
Viestit: 187
Liittynyt: 23 Huhti 2008, 09:37
Paikkakunta: Weikkola -> ?

Viesti Kirjoittaja Marbusa »

Vaikka lääkäri määräsi ruuvausta, niin josko pelkkä viilaus riittäisi tulosparannuksiin tulevalle kaudelle, kun mahdollisesti toukokuussa leikki taasen alkaa. :rocket

Vaikkakin olisihan se huippua kuulla yllätysuutisia maailmanvalloituksestanne tällekin kautta. :mosh:

Tekemällänne työmäärällä ja kokeiluilla on kyllä tullut tulosta todella kunnioitettavasti. :respekt:

Summa summarum: mitä ikinä teettekin, niin jatkakaa omalla tyylillänne! :thumbup:
Club 100 m/s Otalampi
Avatar
toimeve
Viestit: 2616
Liittynyt: 22 Elo 2006, 18:22
Paikkakunta: Sodankylä, 1.1.2007 alkaen Jämsä
Viesti:

Viesti Kirjoittaja toimeve »

...muutama tunti sitten syän sykähti kun alako firman huoltopuolella komiat saundit kuulumhan. Ja paljastuki, että Busahan sielä oli "hoiettavana"!

Ja eikhän tullu siinä samassa mielhen, että pitäs se sifteri laittaa ja aktivoida, elikkäs Samilla joutunee käväsemhän mutkan kun binäärikoodeja ei tainu hänellä tallella olla, että olisi voinu täälä tietsikan kautta homman tehä.

Kevät tullee :thumbup:
SMR

322,39 kmh 2017 Kauhava

Pienen pojan elämää!

**********
Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-
SMR
Viestit: 533
Liittynyt: 11 Joulu 2011, 20:09
Paikkakunta: Suomi

Viesti Kirjoittaja SMR »

Oikeestaan tämmönen kiinnostais tehdä, josko siihen sitte kuski palkattais erikseen, Marbusa ?

Kuva
Suomen nopein Hayabusa tiimi
Speed Metal Racing

---415kmh---

kilvan ajoa jo vuodesta 2012

http://www.youtube.com/watch?v=apDqrdTIik4



"La Hayabusa è bella, quando vince"
Avatar
Sotka
Viestit: 303
Liittynyt: 21 Helmi 2011, 12:01
Paikkakunta: Petroskoi ( Mäntsälä )

Viesti Kirjoittaja Sotka »

SMR kirjoitti:Oikeestaan tämmönen kiinnostais tehdä, josko siihen sitte kuski palkattais erikseen, Marbusa ?

Kuva
No jo on mylly :laugh:
Marbusa
Viestit: 187
Liittynyt: 23 Huhti 2008, 09:37
Paikkakunta: Weikkola -> ?

Viesti Kirjoittaja Marbusa »

Onko tuo joku kiihdytysmatto? :thumbup:
Club 100 m/s Otalampi
Avatar
bussijuntti
Viestit: 150
Liittynyt: 02 Maalis 2010, 14:33
Paikkakunta: nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja bussijuntti »

eikös tuossa pärjäis vähä möykympiki.ei keulis ja pisarahan on aerorynaamisesti paras muoto :p toki en oo Marjuttia nähny pitkään aikaan onko tankkimaito tehny tehtävänsä pohojanmaalla:)
ex RG125 vm88
ex gsxr1100 vm88
ex gsxr1100vm94
ex cbr1100xxvm97
gsxr1300vm03
husaberg450fe k9
gsxr1000 k7
SMR
+210mph
Bärräbete
Viestit: 539
Liittynyt: 19 Maalis 2011, 20:27
Paikkakunta: Ruokolahti

Viesti Kirjoittaja Bärräbete »

SMR kirjoitti:Nyt kun lääkäri on määrännyt ruuvausta niin kait se on pakko jatkaa busan kanssa ähräämistä.
Jotain uutta ideaa kaipais mutta ei oikeen irtoo, kaikenlaista on tiimi kokeillut viimesen vuosikymmenen ajalla.
Tässä muutamia,

-eri kokoisia moottoreita, pieniä, isoja, hirveitä
-hitsattua kampiakselia, billetti akselia monen kokosta, eri laakerikoolla
-porattuu lohkoo, billettilohkoo, lohkoo teräsputkilla
-teräsveivejä, h-profiiliveivejä, titaaniveivejä, pisaraveivejä
-kisanokkia, hiottuja nokkia, billettinokkia, ihan paskoja nokkia
-portattua kantta, vakiokantta, hybridikansia
-rosteriventtiilejä, titaaniventtiilejä, lautasantennin kokosia venttiilejä
-välitettyä vaihteistoa, cutattua vaihdetta
-rosteri pakosarjaa, titaanista pakosarjaa, sidewinderiä
-yli sentin vahvuisia nostolevyjä, cometikkii, kotimaista
-rullajakopäätä, ite jatkettuu jakoketjua
-omavalmiste rattaita, muuta palikkaa rosterista, alumiinista ja titaanista
-ylikoko läppärunkoo omavalmiste, ylikoko airboxii muovista ja kuidusta
-katteita kuidusta ja muovista
-vanteita alumiinista, magnesiumista ja hiilikuidusta

Noi on kaikki niin nähty ja last season kamaa,

Vielä jotain,
-4 eri turbomallia kokeiltu
-välijäähyä ilmalla, välijäähyä vedellä, ilman jäähyä
-itse tehtyjä pakosarjoja vapariin ja turboon
-billet polttoainekiskoo omavalmiste, pieni sarja
-katunossista enemmän tehoo ku Nossi Boss Hossista
-madallettuu tankkia, kuitutankkia
-hd-laakeria, keraamista laakeria
-haarukan jatkoja, jatkettua haarukkaa, pillettihaarukkaa
-7 eri polttoainetta sekä blandiksia
-renkaita, mustia ja pyöreitä

Olisko vaikka katteeton isolohkobusa missä putkirunko ja jalkatapit edessä, nahkalaukut ja avopotta seuraava askel ?

eiköhän me jotain keksitä.pitäähän ne laakerit ainakin tarkistaa ja öljyt vaihtaa tais niitä mailin vetoja reilu kaksikymmentä viimekesälle tulla(ilman ongelmia) ja joka vedolla pientä parennusta.
SMR
Euroopan nopein Vapari Maililla Elvington England 2015
Lappeenranta 2016 367.76kmh/maili (Euroopan ennätys)
Pohjoismaiden nopein vapari Tierp Sweden 2013
274,3rwhp/226,1 Nm
Avatar
same
Viestit: 149
Liittynyt: 03 Joulu 2010, 20:27
Paikkakunta: Savo

Viesti Kirjoittaja same »

bussijuntti kirjoitti:eikös tuossa pärjäis vähä möykympiki.ei keulis ja pisarahan on aerorynaamisesti paras muoto :p toki en oo Marjuttia nähny pitkään aikaan onko tankkimaito tehny tehtävänsä pohojanmaalla:)
Pisaran muoto.

http://www.iltasanomat.fi/tiede/art-1288632845987.html
Black -08
Bärräbete
Viestit: 539
Liittynyt: 19 Maalis 2011, 20:27
Paikkakunta: Ruokolahti

Viesti Kirjoittaja Bärräbete »

Tänään lähti kone rungosta.laakereiden vaihto nyt ainakin työlistalla.viikonloppuna jos sais koneen kiikutettua pääkonttorille.
SMR
Euroopan nopein Vapari Maililla Elvington England 2015
Lappeenranta 2016 367.76kmh/maili (Euroopan ennätys)
Pohjoismaiden nopein vapari Tierp Sweden 2013
274,3rwhp/226,1 Nm
Bärräbete
Viestit: 539
Liittynyt: 19 Maalis 2011, 20:27
Paikkakunta: Ruokolahti

Viesti Kirjoittaja Bärräbete »

Bärräbete kirjoitti:
SMR kirjoitti:Messuviikonloppuna kuultua, kehä3:n pinnassa rakenteilla tehokasta vaparia, haastajaksi tiimin busalle, onhan se hyvä että joku yrittää tosissaan tuotakin. Ehkä jopa joutuu kaivaan vehkeet pölyn alta ja herätellä käymään, jos joutuu vaik titteliä puolustaan.

Pitäsköhän vehkeet pestä ennen käyttöä? :bowdown:

On muuten helvetin paljon helpompi pestä,kun osat on pöydällä :thumbup:
SMR
Euroopan nopein Vapari Maililla Elvington England 2015
Lappeenranta 2016 367.76kmh/maili (Euroopan ennätys)
Pohjoismaiden nopein vapari Tierp Sweden 2013
274,3rwhp/226,1 Nm
Bärräbete
Viestit: 539
Liittynyt: 19 Maalis 2011, 20:27
Paikkakunta: Ruokolahti

Viesti Kirjoittaja Bärräbete »

Auton takakontissa Busan moottori odottaa pääsyä pääkonttorille.aamulla keula kohti Hämettä
SMR
Euroopan nopein Vapari Maililla Elvington England 2015
Lappeenranta 2016 367.76kmh/maili (Euroopan ennätys)
Pohjoismaiden nopein vapari Tierp Sweden 2013
274,3rwhp/226,1 Nm
Avatar
snuggles
Viestit: 1751
Liittynyt: 22 Joulu 2005, 16:39
Paikkakunta: aakoski
Viesti:

Viesti Kirjoittaja snuggles »

Kiitti Pete tarjoilusta !
Moottori oli ehkä paremmassa kunnossa kuin odotettiin, ajosuoritteita oli sen verran takana max kaasun asennolla. Pientä laittoa tosin löytyi, ja nostinkuppien kohtaloa sietää hieman miettiä sekä korjauskeinoja.
team - SMR

- prayers have the same value as facebook likes ... zero -

http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Mikäs nostinkupeissa?
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Vastaa Viestiin