SMR kirjoitti:Messuviikonloppuna kuultua, kehä3:n pinnassa rakenteilla tehokasta vaparia, haastajaksi tiimin busalle, onhan se hyvä että joku yrittää tosissaan tuotakin. Ehkä jopa joutuu kaivaan vehkeet pölyn alta ja herätellä käymään, jos joutuu vaik titteliä puolustaan.
Pitäsköhän vehkeet pestä ennen käyttöä?
SMR
Euroopan nopein Vapari Maililla Elvington England 2015
Lappeenranta 2016 367.76kmh/maili (Euroopan ennätys)
Pohjoismaiden nopein vapari Tierp Sweden 2013
274,3rwhp/226,1 Nm
Nyt kun lääkäri on määrännyt ruuvausta niin kait se on pakko jatkaa busan kanssa ähräämistä.
Jotain uutta ideaa kaipais mutta ei oikeen irtoo, kaikenlaista on tiimi kokeillut viimesen vuosikymmenen ajalla.
Tässä muutamia,
Vielä jotain,
-4 eri turbomallia kokeiltu
-välijäähyä ilmalla, välijäähyä vedellä, ilman jäähyä
-itse tehtyjä pakosarjoja vapariin ja turboon
-billet polttoainekiskoo omavalmiste, pieni sarja
-katunossista enemmän tehoo ku Nossi Boss Hossista
-madallettuu tankkia, kuitutankkia
-hd-laakeria, keraamista laakeria
-haarukan jatkoja, jatkettua haarukkaa, pillettihaarukkaa
-7 eri polttoainetta sekä blandiksia
-renkaita, mustia ja pyöreitä
Olisko vaikka katteeton isolohkobusa missä putkirunko ja jalkatapit edessä, nahkalaukut ja avopotta seuraava askel ?
Vaikka lääkäri määräsi ruuvausta, niin josko pelkkä viilaus riittäisi tulosparannuksiin tulevalle kaudelle, kun mahdollisesti toukokuussa leikki taasen alkaa. :rocket
Vaikkakin olisihan se huippua kuulla yllätysuutisia maailmanvalloituksestanne tällekin kautta.
Tekemällänne työmäärällä ja kokeiluilla on kyllä tullut tulosta todella kunnioitettavasti.
Summa summarum: mitä ikinä teettekin, niin jatkakaa omalla tyylillänne!
...muutama tunti sitten syän sykähti kun alako firman huoltopuolella komiat saundit kuulumhan. Ja paljastuki, että Busahan sielä oli "hoiettavana"!
Ja eikhän tullu siinä samassa mielhen, että pitäs se sifteri laittaa ja aktivoida, elikkäs Samilla joutunee käväsemhän mutkan kun binäärikoodeja ei tainu hänellä tallella olla, että olisi voinu täälä tietsikan kautta homman tehä.
eikös tuossa pärjäis vähä möykympiki.ei keulis ja pisarahan on aerorynaamisesti paras muoto :p toki en oo Marjuttia nähny pitkään aikaan onko tankkimaito tehny tehtävänsä pohojanmaalla:)
ex RG125 vm88
ex gsxr1100 vm88
ex gsxr1100vm94
ex cbr1100xxvm97
gsxr1300vm03
husaberg450fe k9
gsxr1000 k7
SMR
+210mph
SMR kirjoitti:Nyt kun lääkäri on määrännyt ruuvausta niin kait se on pakko jatkaa busan kanssa ähräämistä.
Jotain uutta ideaa kaipais mutta ei oikeen irtoo, kaikenlaista on tiimi kokeillut viimesen vuosikymmenen ajalla.
Tässä muutamia,
Vielä jotain,
-4 eri turbomallia kokeiltu
-välijäähyä ilmalla, välijäähyä vedellä, ilman jäähyä
-itse tehtyjä pakosarjoja vapariin ja turboon
-billet polttoainekiskoo omavalmiste, pieni sarja
-katunossista enemmän tehoo ku Nossi Boss Hossista
-madallettuu tankkia, kuitutankkia
-hd-laakeria, keraamista laakeria
-haarukan jatkoja, jatkettua haarukkaa, pillettihaarukkaa
-7 eri polttoainetta sekä blandiksia
-renkaita, mustia ja pyöreitä
Olisko vaikka katteeton isolohkobusa missä putkirunko ja jalkatapit edessä, nahkalaukut ja avopotta seuraava askel ?
eiköhän me jotain keksitä.pitäähän ne laakerit ainakin tarkistaa ja öljyt vaihtaa tais niitä mailin vetoja reilu kaksikymmentä viimekesälle tulla(ilman ongelmia) ja joka vedolla pientä parennusta.
SMR
Euroopan nopein Vapari Maililla Elvington England 2015
Lappeenranta 2016 367.76kmh/maili (Euroopan ennätys)
Pohjoismaiden nopein vapari Tierp Sweden 2013
274,3rwhp/226,1 Nm
bussijuntti kirjoitti:eikös tuossa pärjäis vähä möykympiki.ei keulis ja pisarahan on aerorynaamisesti paras muoto :p toki en oo Marjuttia nähny pitkään aikaan onko tankkimaito tehny tehtävänsä pohojanmaalla:)
SMR kirjoitti:Messuviikonloppuna kuultua, kehä3:n pinnassa rakenteilla tehokasta vaparia, haastajaksi tiimin busalle, onhan se hyvä että joku yrittää tosissaan tuotakin. Ehkä jopa joutuu kaivaan vehkeet pölyn alta ja herätellä käymään, jos joutuu vaik titteliä puolustaan.
Pitäsköhän vehkeet pestä ennen käyttöä?
On muuten helvetin paljon helpompi pestä,kun osat on pöydällä
SMR
Euroopan nopein Vapari Maililla Elvington England 2015
Lappeenranta 2016 367.76kmh/maili (Euroopan ennätys)
Pohjoismaiden nopein vapari Tierp Sweden 2013
274,3rwhp/226,1 Nm
Kiitti Pete tarjoilusta !
Moottori oli ehkä paremmassa kunnossa kuin odotettiin, ajosuoritteita oli sen verran takana max kaasun asennolla. Pientä laittoa tosin löytyi, ja nostinkuppien kohtaloa sietää hieman miettiä sekä korjauskeinoja.
team - SMR
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -