Pitäsköhän vehkeet pestä ennen käyttöä?SMR kirjoitti:Messuviikonloppuna kuultua, kehä3:n pinnassa rakenteilla tehokasta vaparia, haastajaksi tiimin busalle, onhan se hyvä että joku yrittää tosissaan tuotakin. Ehkä jopa joutuu kaivaan vehkeet pölyn alta ja herätellä käymään, jos joutuu vaik titteliä puolustaan.
Team SMR
SMR
Euroopan nopein Vapari Maililla Elvington England 2015
Lappeenranta 2016 367.76kmh/maili (Euroopan ennätys)
Pohjoismaiden nopein vapari Tierp Sweden 2013
274,3rwhp/226,1 Nm
Euroopan nopein Vapari Maililla Elvington England 2015
Lappeenranta 2016 367.76kmh/maili (Euroopan ennätys)
Pohjoismaiden nopein vapari Tierp Sweden 2013
274,3rwhp/226,1 Nm
Nyt kun lääkäri on määrännyt ruuvausta niin kait se on pakko jatkaa busan kanssa ähräämistä.
Jotain uutta ideaa kaipais mutta ei oikeen irtoo, kaikenlaista on tiimi kokeillut viimesen vuosikymmenen ajalla.
Tässä muutamia,
-eri kokoisia moottoreita, pieniä, isoja, hirveitä
-hitsattua kampiakselia, billetti akselia monen kokosta, eri laakerikoolla
-porattuu lohkoo, billettilohkoo, lohkoo teräsputkilla
-teräsveivejä, h-profiiliveivejä, titaaniveivejä, pisaraveivejä
-kisanokkia, hiottuja nokkia, billettinokkia, ihan paskoja nokkia
-portattua kantta, vakiokantta, hybridikansia
-rosteriventtiilejä, titaaniventtiilejä, lautasantennin kokosia venttiilejä
-välitettyä vaihteistoa, cutattua vaihdetta
-rosteri pakosarjaa, titaanista pakosarjaa, sidewinderiä
-yli sentin vahvuisia nostolevyjä, cometikkii, kotimaista
-rullajakopäätä, ite jatkettuu jakoketjua
-omavalmiste rattaita, muuta palikkaa rosterista, alumiinista ja titaanista
-ylikoko läppärunkoo omavalmiste, ylikoko airboxii muovista ja kuidusta
-katteita kuidusta ja muovista
-vanteita alumiinista, magnesiumista ja hiilikuidusta
Noi on kaikki niin nähty ja last season kamaa,
Vielä jotain,
-4 eri turbomallia kokeiltu
-välijäähyä ilmalla, välijäähyä vedellä, ilman jäähyä
-itse tehtyjä pakosarjoja vapariin ja turboon
-billet polttoainekiskoo omavalmiste, pieni sarja
-katunossista enemmän tehoo ku Nossi Boss Hossista
-madallettuu tankkia, kuitutankkia
-hd-laakeria, keraamista laakeria
-haarukan jatkoja, jatkettua haarukkaa, pillettihaarukkaa
-7 eri polttoainetta sekä blandiksia
-renkaita, mustia ja pyöreitä
Olisko vaikka katteeton isolohkobusa missä putkirunko ja jalkatapit edessä, nahkalaukut ja avopotta seuraava askel ?
Jotain uutta ideaa kaipais mutta ei oikeen irtoo, kaikenlaista on tiimi kokeillut viimesen vuosikymmenen ajalla.
Tässä muutamia,
-eri kokoisia moottoreita, pieniä, isoja, hirveitä
-hitsattua kampiakselia, billetti akselia monen kokosta, eri laakerikoolla
-porattuu lohkoo, billettilohkoo, lohkoo teräsputkilla
-teräsveivejä, h-profiiliveivejä, titaaniveivejä, pisaraveivejä
-kisanokkia, hiottuja nokkia, billettinokkia, ihan paskoja nokkia
-portattua kantta, vakiokantta, hybridikansia
-rosteriventtiilejä, titaaniventtiilejä, lautasantennin kokosia venttiilejä
-välitettyä vaihteistoa, cutattua vaihdetta
-rosteri pakosarjaa, titaanista pakosarjaa, sidewinderiä
-yli sentin vahvuisia nostolevyjä, cometikkii, kotimaista
-rullajakopäätä, ite jatkettuu jakoketjua
-omavalmiste rattaita, muuta palikkaa rosterista, alumiinista ja titaanista
-ylikoko läppärunkoo omavalmiste, ylikoko airboxii muovista ja kuidusta
-katteita kuidusta ja muovista
-vanteita alumiinista, magnesiumista ja hiilikuidusta
Noi on kaikki niin nähty ja last season kamaa,
Vielä jotain,
-4 eri turbomallia kokeiltu
-välijäähyä ilmalla, välijäähyä vedellä, ilman jäähyä
-itse tehtyjä pakosarjoja vapariin ja turboon
-billet polttoainekiskoo omavalmiste, pieni sarja
-katunossista enemmän tehoo ku Nossi Boss Hossista
-madallettuu tankkia, kuitutankkia
-hd-laakeria, keraamista laakeria
-haarukan jatkoja, jatkettua haarukkaa, pillettihaarukkaa
-7 eri polttoainetta sekä blandiksia
-renkaita, mustia ja pyöreitä
Olisko vaikka katteeton isolohkobusa missä putkirunko ja jalkatapit edessä, nahkalaukut ja avopotta seuraava askel ?
Suomen nopein Hayabusa tiimi
Speed Metal Racing
---415kmh---
kilvan ajoa jo vuodesta 2012
http://www.youtube.com/watch?v=apDqrdTIik4
"La Hayabusa è bella, quando vince"
Speed Metal Racing
---415kmh---
kilvan ajoa jo vuodesta 2012
http://www.youtube.com/watch?v=apDqrdTIik4
"La Hayabusa è bella, quando vince"
Vaikka lääkäri määräsi ruuvausta, niin josko pelkkä viilaus riittäisi tulosparannuksiin tulevalle kaudelle, kun mahdollisesti toukokuussa leikki taasen alkaa. :rocket
Vaikkakin olisihan se huippua kuulla yllätysuutisia maailmanvalloituksestanne tällekin kautta.
Tekemällänne työmäärällä ja kokeiluilla on kyllä tullut tulosta todella kunnioitettavasti.
Summa summarum: mitä ikinä teettekin, niin jatkakaa omalla tyylillänne!
Vaikkakin olisihan se huippua kuulla yllätysuutisia maailmanvalloituksestanne tällekin kautta.
Tekemällänne työmäärällä ja kokeiluilla on kyllä tullut tulosta todella kunnioitettavasti.
Summa summarum: mitä ikinä teettekin, niin jatkakaa omalla tyylillänne!
Club 100 m/s Otalampi
- toimeve
- Viestit: 2616
- Liittynyt: 22 Elo 2006, 18:22
- Paikkakunta: Sodankylä, 1.1.2007 alkaen Jämsä
- Viesti:
...muutama tunti sitten syän sykähti kun alako firman huoltopuolella komiat saundit kuulumhan. Ja paljastuki, että Busahan sielä oli "hoiettavana"!
Ja eikhän tullu siinä samassa mielhen, että pitäs se sifteri laittaa ja aktivoida, elikkäs Samilla joutunee käväsemhän mutkan kun binäärikoodeja ei tainu hänellä tallella olla, että olisi voinu täälä tietsikan kautta homman tehä.
Kevät tullee
Ja eikhän tullu siinä samassa mielhen, että pitäs se sifteri laittaa ja aktivoida, elikkäs Samilla joutunee käväsemhän mutkan kun binäärikoodeja ei tainu hänellä tallella olla, että olisi voinu täälä tietsikan kautta homman tehä.
Kevät tullee
SMR
322,39 kmh 2017 Kauhava
Pienen pojan elämää!
**********
Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-
322,39 kmh 2017 Kauhava
Pienen pojan elämää!
**********
Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-
Oikeestaan tämmönen kiinnostais tehdä, josko siihen sitte kuski palkattais erikseen, Marbusa ?
Suomen nopein Hayabusa tiimi
Speed Metal Racing
---415kmh---
kilvan ajoa jo vuodesta 2012
http://www.youtube.com/watch?v=apDqrdTIik4
"La Hayabusa è bella, quando vince"
Speed Metal Racing
---415kmh---
kilvan ajoa jo vuodesta 2012
http://www.youtube.com/watch?v=apDqrdTIik4
"La Hayabusa è bella, quando vince"
- bussijuntti
- Viestit: 150
- Liittynyt: 02 Maalis 2010, 14:33
- Paikkakunta: nurmijärvi
eikös tuossa pärjäis vähä möykympiki.ei keulis ja pisarahan on aerorynaamisesti paras muoto :p toki en oo Marjuttia nähny pitkään aikaan onko tankkimaito tehny tehtävänsä pohojanmaalla:)
ex RG125 vm88
ex gsxr1100 vm88
ex gsxr1100vm94
ex cbr1100xxvm97
gsxr1300vm03
husaberg450fe k9
gsxr1000 k7
SMR
+210mph
ex gsxr1100 vm88
ex gsxr1100vm94
ex cbr1100xxvm97
gsxr1300vm03
husaberg450fe k9
gsxr1000 k7
SMR
+210mph
SMR kirjoitti:Nyt kun lääkäri on määrännyt ruuvausta niin kait se on pakko jatkaa busan kanssa ähräämistä.
Jotain uutta ideaa kaipais mutta ei oikeen irtoo, kaikenlaista on tiimi kokeillut viimesen vuosikymmenen ajalla.
Tässä muutamia,
-eri kokoisia moottoreita, pieniä, isoja, hirveitä
-hitsattua kampiakselia, billetti akselia monen kokosta, eri laakerikoolla
-porattuu lohkoo, billettilohkoo, lohkoo teräsputkilla
-teräsveivejä, h-profiiliveivejä, titaaniveivejä, pisaraveivejä
-kisanokkia, hiottuja nokkia, billettinokkia, ihan paskoja nokkia
-portattua kantta, vakiokantta, hybridikansia
-rosteriventtiilejä, titaaniventtiilejä, lautasantennin kokosia venttiilejä
-välitettyä vaihteistoa, cutattua vaihdetta
-rosteri pakosarjaa, titaanista pakosarjaa, sidewinderiä
-yli sentin vahvuisia nostolevyjä, cometikkii, kotimaista
-rullajakopäätä, ite jatkettuu jakoketjua
-omavalmiste rattaita, muuta palikkaa rosterista, alumiinista ja titaanista
-ylikoko läppärunkoo omavalmiste, ylikoko airboxii muovista ja kuidusta
-katteita kuidusta ja muovista
-vanteita alumiinista, magnesiumista ja hiilikuidusta
Noi on kaikki niin nähty ja last season kamaa,
Vielä jotain,
-4 eri turbomallia kokeiltu
-välijäähyä ilmalla, välijäähyä vedellä, ilman jäähyä
-itse tehtyjä pakosarjoja vapariin ja turboon
-billet polttoainekiskoo omavalmiste, pieni sarja
-katunossista enemmän tehoo ku Nossi Boss Hossista
-madallettuu tankkia, kuitutankkia
-hd-laakeria, keraamista laakeria
-haarukan jatkoja, jatkettua haarukkaa, pillettihaarukkaa
-7 eri polttoainetta sekä blandiksia
-renkaita, mustia ja pyöreitä
Olisko vaikka katteeton isolohkobusa missä putkirunko ja jalkatapit edessä, nahkalaukut ja avopotta seuraava askel ?
eiköhän me jotain keksitä.pitäähän ne laakerit ainakin tarkistaa ja öljyt vaihtaa tais niitä mailin vetoja reilu kaksikymmentä viimekesälle tulla(ilman ongelmia) ja joka vedolla pientä parennusta.
SMR
Euroopan nopein Vapari Maililla Elvington England 2015
Lappeenranta 2016 367.76kmh/maili (Euroopan ennätys)
Pohjoismaiden nopein vapari Tierp Sweden 2013
274,3rwhp/226,1 Nm
Euroopan nopein Vapari Maililla Elvington England 2015
Lappeenranta 2016 367.76kmh/maili (Euroopan ennätys)
Pohjoismaiden nopein vapari Tierp Sweden 2013
274,3rwhp/226,1 Nm
Pisaran muoto.bussijuntti kirjoitti:eikös tuossa pärjäis vähä möykympiki.ei keulis ja pisarahan on aerorynaamisesti paras muoto :p toki en oo Marjuttia nähny pitkään aikaan onko tankkimaito tehny tehtävänsä pohojanmaalla:)
http://www.iltasanomat.fi/tiede/art-1288632845987.html
Black -08
Tänään lähti kone rungosta.laakereiden vaihto nyt ainakin työlistalla.viikonloppuna jos sais koneen kiikutettua pääkonttorille.
SMR
Euroopan nopein Vapari Maililla Elvington England 2015
Lappeenranta 2016 367.76kmh/maili (Euroopan ennätys)
Pohjoismaiden nopein vapari Tierp Sweden 2013
274,3rwhp/226,1 Nm
Euroopan nopein Vapari Maililla Elvington England 2015
Lappeenranta 2016 367.76kmh/maili (Euroopan ennätys)
Pohjoismaiden nopein vapari Tierp Sweden 2013
274,3rwhp/226,1 Nm
Bärräbete kirjoitti:SMR kirjoitti:Messuviikonloppuna kuultua, kehä3:n pinnassa rakenteilla tehokasta vaparia, haastajaksi tiimin busalle, onhan se hyvä että joku yrittää tosissaan tuotakin. Ehkä jopa joutuu kaivaan vehkeet pölyn alta ja herätellä käymään, jos joutuu vaik titteliä puolustaan.
Pitäsköhän vehkeet pestä ennen käyttöä?
On muuten helvetin paljon helpompi pestä,kun osat on pöydällä
SMR
Euroopan nopein Vapari Maililla Elvington England 2015
Lappeenranta 2016 367.76kmh/maili (Euroopan ennätys)
Pohjoismaiden nopein vapari Tierp Sweden 2013
274,3rwhp/226,1 Nm
Euroopan nopein Vapari Maililla Elvington England 2015
Lappeenranta 2016 367.76kmh/maili (Euroopan ennätys)
Pohjoismaiden nopein vapari Tierp Sweden 2013
274,3rwhp/226,1 Nm
Kiitti Pete tarjoilusta !
Moottori oli ehkä paremmassa kunnossa kuin odotettiin, ajosuoritteita oli sen verran takana max kaasun asennolla. Pientä laittoa tosin löytyi, ja nostinkuppien kohtaloa sietää hieman miettiä sekä korjauskeinoja.
Moottori oli ehkä paremmassa kunnossa kuin odotettiin, ajosuoritteita oli sen verran takana max kaasun asennolla. Pientä laittoa tosin löytyi, ja nostinkuppien kohtaloa sietää hieman miettiä sekä korjauskeinoja.
team - SMR
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
Mikäs nostinkupeissa?
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport