Jarrujen tehottomuudesta.....

Alustan/jousituksen säädöt, renkaat/vanteet, ketjut/rattaat.
Tarinaa myös jarruista.
villeh
Viestit: 191
Liittynyt: 13 Maalis 2005, 12:54
Paikkakunta: joutseno

Viesti Kirjoittaja villeh »

turboJR kirjoitti:Mulla on nuo Ap-Racingin sintteripalat ja kyllä muuttuivat jarrut edukseen. Tosin radalla en varmaan jäähdytellyt jarruja viimeisellä kierroksella kunnolla ja taisi mennä levyt kieroon :shocked: Pitänee jostakin myllätä toiset levyt. Normi liikenteessä kyllä pelaavat hienosti vakio levyilläkin ja ovat ainakin mun mielestä tunnokkaat.
mites toi jäähyttely virallisesti tehdään ??
Tällänen täst tuli, anteeks. Mut tee itte parempi...
116-1126624259

Viesti Kirjoittaja 116-1126624259 »

Virallisesta tiedä, mutta jotkut sanoneet jarrujen jäähtyvän hyvin kun ruutulipun jälkeinen kierros ajetaan rauhallisesti varikolle asti. Itsellä taisi sellanen loppukiri tulla aina viimisellä kierroksella ja ulosajotkin lähellä lipun jälkeen :shocked:
75-1124557230

Viesti Kirjoittaja 75-1124557230 »

Tuntuu noi jarrut sen verran tehottomilta että hakusessa olis teräspunosletkut ja jotkut hyvät palat. Mitäs suosittelisitte ja mistä löytyisi sopuisaan hintaan ?



Edited By KnightOfNi on 1173294762
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Goodridgen letkut ja vaikkapa AP Racing sinter palat. Kysäseppä vaikka ksthb:lta. :)
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
75-1124557230

Viesti Kirjoittaja 75-1124557230 »

jarim kirjoitti:Goodridgen letkut ja vaikkapa AP Racing sinter palat. Kysäseppä vaikka ksthb:lta. :)
Kiitti, pistin kyselyä menemään.
75-1124557230

Viesti Kirjoittaja 75-1124557230 »

Tuli pistettyä EBC sintteripalat ja Goodridgen letkusetti. Nyt pysähtyy ! On tehoa ja tuntumaa. Suosittelen moista yhdistelmää lämpimästi.
118-1106829594

Viesti Kirjoittaja 118-1106829594 »

KnightOfNi kirjoitti:Tuli pistettyä EBC sintteripalat ja Goodridgen letkusetti. Nyt pysähtyy ! On tehoa ja tuntumaa. Suosittelen moista yhdistelmää lämpimästi.

Sama setti tuli laitettua talven aikana - selkeä ero orggiksiin verrattuna ... ja tietty hyvään suuntaan :)
Avatar
jummijammi
Viestit: 300
Liittynyt: 26 Maalis 2005, 23:27
Paikkakunta: pohojammaa

Viesti Kirjoittaja jummijammi »

Tuli kesällä testattua huvikseen jarrutusmatka satasesta nollaan. Aika tasan 26 metriä vakioletkuilla ja AP:n sintteripaloilla.. Ja mittari on kalibroitu speedohealerillä. Vähän silti ihmetyttää nuo testien ammattikuskien yli 10 metriä pidemmät tulokset.. :offtopic:
181,25 MPH KLUPI Himanka :D............... 10,1/222
Vastaa Viestiin