turboJR kirjoitti:Mulla on nuo Ap-Racingin sintteripalat ja kyllä muuttuivat jarrut edukseen. Tosin radalla en varmaan jäähdytellyt jarruja viimeisellä kierroksella kunnolla ja taisi mennä levyt kieroon Pitänee jostakin myllätä toiset levyt. Normi liikenteessä kyllä pelaavat hienosti vakio levyilläkin ja ovat ainakin mun mielestä tunnokkaat.
mites toi jäähyttely virallisesti tehdään ??
Tällänen täst tuli, anteeks. Mut tee itte parempi...
Virallisesta tiedä, mutta jotkut sanoneet jarrujen jäähtyvän hyvin kun ruutulipun jälkeinen kierros ajetaan rauhallisesti varikolle asti. Itsellä taisi sellanen loppukiri tulla aina viimisellä kierroksella ja ulosajotkin lähellä lipun jälkeen
Tuntuu noi jarrut sen verran tehottomilta että hakusessa olis teräspunosletkut ja jotkut hyvät palat. Mitäs suosittelisitte ja mistä löytyisi sopuisaan hintaan ?
KnightOfNi kirjoitti:Tuli pistettyä EBC sintteripalat ja Goodridgen letkusetti. Nyt pysähtyy ! On tehoa ja tuntumaa. Suosittelen moista yhdistelmää lämpimästi.
Sama setti tuli laitettua talven aikana - selkeä ero orggiksiin verrattuna ... ja tietty hyvään suuntaan
Tuli kesällä testattua huvikseen jarrutusmatka satasesta nollaan. Aika tasan 26 metriä vakioletkuilla ja AP:n sintteripaloilla.. Ja mittari on kalibroitu speedohealerillä. Vähän silti ihmetyttää nuo testien ammattikuskien yli 10 metriä pidemmät tulokset..