Sivu 4/5
Lähetetty: 25 Maalis 2009, 13:21
Kirjoittaja PetriK
Tämä näyttäisi alustavasti toimivan...
Edited By PetriK on 1237980113
Lähetetty: 27 Maalis 2009, 09:39
Kirjoittaja Snowman
Hyvähyvä
Lähetetty: 27 Maalis 2009, 10:26
Kirjoittaja Marbusa
Jokos kohta voi ruveta viri-viri aikoja varaamaan?
Lähetetty: 02 Huhti 2009, 21:22
Kirjoittaja suiza
Miten etenee tämä projekti ???
Lähinnä kiinnostaa on rajoitin mahdollista ohittaa, ainakin tassä vaiheessa vain se.
Lähetetty: 02 Huhti 2009, 23:46
Kirjoittaja Tomppa
suiza kirjoitti:Miten etenee tämä projekti ???
Lähinnä kiinnostaa on rajoitin mahdollista ohittaa, ainakin tassä vaiheessa vain se.
Kyllähän tuo näyttää onnistuvan kuten kuva tuossa yläpuolella kertoo...
Gurut painaa pillit punasena kohti Alppeja, joten siksi varmaa hiljaista tässä topicissa.
Lähetetty: 03 Huhti 2009, 22:48
Kirjoittaja suiza
Tomppa kirjoitti:suiza kirjoitti:Miten etenee tämä projekti ???
Lähinnä kiinnostaa on rajoitin mahdollista ohittaa, ainakin tassä vaiheessa vain se.
Kyllähän tuo näyttää onnistuvan kuten kuva tuossa yläpuolella kertoo...
Gurut painaa pillit punasena kohti Alppeja, joten siksi varmaa hiljaista tässä topicissa.
Asia selevä
Jäämme kuulolle.
Lähetetty: 10 Huhti 2009, 22:08
Kirjoittaja Snowman
Tuli tossa vaan mieleen ett mitenköhän sais kartat vaihdettua muistipaikoiltaan toisiin.. eli nykyisen A:kartan siirtäisi C:n tilalle joka olisi ns virikartta ja nyk B: a:ksi ja nykyinen sadekartta c b:ksi..kun normiajossa toi b riittää hyvin ja rouvankin ei tarvitsisi miettiä mikä kartta on päällä ajolle lähtiessä. ???
Petrik: tuli ajatus että lähteekö nop rajoitin kaikilta kartoilta pois vaan vain A:lta?
Jarim: Saiskos ostettua sulta sen kaapelin johon voisin lisätä ne pari vastusta/trankkua?
Lähetetty: 10 Huhti 2009, 22:34
Kirjoittaja jarim
Snowman kirjoitti:Jarim: Saiskos ostettua sulta sen kaapelin johon voisin lisätä ne pari vastusta/trankkua?
Jep, FTDI "aihioita" löytyy, 25e.
Lähetetty: 10 Huhti 2009, 23:09
Kirjoittaja Snowman
Jepjep..onkos pelkkä kaapeli vai liittimineen? niitäki tarvis eli koko hela kaapeli paitsi ne vastukset&trankut K8 varten.
Lähetetty: 10 Huhti 2009, 23:10
Kirjoittaja PetriK
Kaikilta kartoilta ne rajoittimet lähtee pois, hyvin samankaltainen juttu kuin gen1. Ensin nyt kuitenkin hoidetaan rajoittimet pois testaus ja sitten katsotaan polttoainekarttojen säätämistä.
Sen jälkeen jos on koetaan järkeväksi niin lähdetään kikkailemaan eri kartoilla.
Lähetetty: 10 Huhti 2009, 23:12
Kirjoittaja Snowman
Okke.
Jep tehdään niin ja rouva saa edelleekin katsoa millä kartalla meinaa ajaa...
Edited By Snowman on 1239394420
Lähetetty: 11 Huhti 2009, 21:01
Kirjoittaja jarim
Snowman kirjoitti:Jepjep..onkos pelkkä kaapeli vai liittimineen? niitäki tarvis eli koko hela kaapeli paitsi ne vastukset&trankut K8 varten.
Pelkkää FTDI kaapelia sulle tarjoan.. ne ECU:n liittimet kai on erilaiset Gen1 ja Gen2 välillä (vai onko?). Kaiken muunhan saa SP Elektroniikasta kun siitä Gen2 kaapelista hieman erilainen pitää rakentaa kuitenkin.
Lähetetty: 13 Huhti 2009, 12:27
Kirjoittaja Snowman
jarim kirjoitti:Pelkkää FTDI kaapelia sulle tarjoan.. ne ECU:n liittimet kai on erilaiset Gen1 ja Gen2 välillä (vai onko?). Kaiken muunhan saa SP Elektroniikasta kun siitä Gen2 kaapelista hieman erilainen pitää rakentaa kuitenkin.
Jeps..kyllä se pelkkä kaapelikin auttaa etiäpäin.
En tiedä onko liittimet erilaiset help Petrik..
Ne trankut löytyy Sepolta kyllä.
Lähetetty: 13 Huhti 2009, 13:16
Kirjoittaja PetriK
Liittimet on täysin erilaiset, mutta näitäkin saa ostettua kyllä. En ole vaan ehtinyt etsimään paikkaa mistä löytyy liittimen pinnoja - mutta muistan sellaisen vuosi sitten nähneeni.
Lähetetty: 14 Huhti 2009, 10:50
Kirjoittaja Snowman
PetriK kirjoitti:Liittimet on täysin erilaiset, mutta näitäkin saa ostettua kyllä. En ole vaan ehtinyt etsimään paikkaa mistä löytyy liittimen pinnoja - mutta muistan sellaisen vuosi sitten nähneeni.
Kiitos taas. Ilmineeraa tänne jos törmäät liittimiin.Voisi sitten yhteistilausta pistää vetämään.Niin saisi ainakin yhden kaapelin tänne pohjoiseenkin.