Bussen uusioketjuttamisesta....

Alustan/jousituksen säädöt, renkaat/vanteet, ketjut/rattaat.
Tarinaa myös jarruista.
66-1155057341

Viesti Kirjoittaja 66-1155057341 »

Riittääkö vakio 112 lenkkisessä ketjussa mitta 17-42 ratastuksella? Eli saako ketjut sopivan löysälle ettei ne soi ja vingu? Rattaat nimittäin hankittu mutta ketjuja en uskaltanut ottaa ennen kuin olen sopivuudesta 100% varma.
Agostini

Viesti Kirjoittaja Agostini »

Varmasti riittää 100% ...tarkistettu asiantuntijalta!!

-A-
66-1155057341

Viesti Kirjoittaja 66-1155057341 »

Agostini kirjoitti:Varmasti riittää 100% ...tarkistettu asiantuntijalta!!

-A-
:respekt:
kimisti

Viesti Kirjoittaja kimisti »

jokkebusa kirjoitti:...mielipiteitä kaivataan, kun se hienoinen värinä jalkatapeissa hiukankin kuivemmilla kejuilla alkaa olla merkki vaihtohetken väjäämättömästä lähestymisestä

no nyt löytyi ehkä vastaus mun pyörän omituisee käytökseen...

kysyisin silti viisaammilta jotta onko ketjut voineet tulla finaaliin vaikka kirivaraa löytyy vaik huru much?

onko joillain hurjilla ketjuista tullut vaihtokamaa ikäänkuin kesken???

onhan tuo mopo välillä saanut hieman menovettä reippaamminkin keuhkoihin(usein) mutta ei mitään kisalähtöjä kumminkaan!?

ensimmäiset omituiset rutinat ja värinät koitin jo sijoittaa vaihteistoon tai kytkimeen,mutta wäiski10.n neuvomana kiristin ja rasvasin ketjut-kummallisuudet lieveni-mutta nyt ne on taas back eikä oikein em. toimenpiteet tunnu auttavan?

minä kun olen aina luullut että ketjut on ok niin kauan kun niitä voi kiristää :pääseinään:

nyt ei oikeesti ymmärrä(taaskaan),liian hapokasta :bowdown:
mopot ennen.honda mtx 125- suzuki gsx 750 e-kawasaki gpz 750-honda cbr 1000f-hayabusa vm.99-suzuki dr 800-kawasaki zzr 1100-honda vf 1100 magna-honda cbr 1000-honda vfr 750-aprilia sl 1000 falco-kawasaki vn 800-kawasaki z750- ???
Timppa
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Timppa »

kimisti kirjoitti:minä kun olen aina luullut että ketjut on ok niin kauan kun niitä voi kiristää
Mulla ketjujen loppumisen huomasi lähinnä siitä, että niitä piti kiristää n.200km:n välein. Varaa kyllä olis ollut, mut piruko niitä kokoajan kirrailee... Himpan vajaa 30t oli silloin ajettuna...
<span style='font-size:9pt;line-height:100%'>"I Reject Your Reality & Substitute My Own"</span>, Adam Savage
waiski10
Site Admin

Viesti Kirjoittaja waiski10 »

kimisti kirjoitti:
jokkebusa kirjoitti:...mielipiteitä kaivataan, kun se hienoinen värinä jalkatapeissa hiukankin kuivemmilla kejuilla alkaa olla merkki vaihtohetken väjäämättömästä lähestymisestä

no nyt löytyi ehkä vastaus mun pyörän omituisee käytökseen...

kysyisin silti viisaammilta jotta onko ketjut voineet tulla finaaliin vaikka kirivaraa löytyy vaik huru much?

onhan tuo mopo välillä saanut hieman menovettä reippaamminkin keuhkoihin(usein) mutta ei mitään kisalähtöjä kumminkaan!?

ensimmäiset omituiset rutinat ja värinät koitin jo sijoittaa vaihteistoon tai kytkimeen,mutta wäiski10.n neuvomana kiristin ja rasvasin ketjut-kummallisuudet lieveni-mutta nyt ne on taas back eikä oikein em. toimenpiteet tunnu auttavan?

minä kun olen aina luullut että ketjut on ok niin kauan kun niitä voi kiristää :pääseinään:

nyt ei oikeesti ymmärrä(taaskaan),liian hapokasta :bowdown:
Ketju, rattaat ja takapyörän laakerit vaihtoon. Jyskästä löytyy laakerit.
ennen kova, ehkä vielä joskus...
jarim
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

kimisti kirjoitti:kysyisin silti viisaammilta jotta onko ketjut voineet tulla finaaliin vaikka kirivaraa löytyy vaik huru much?

Kyllä minulla ketjut on menneet vaihtoon reilusti ennen kiristysvaran loppumista. Eihän sitä tärräämistä pirukaan jaksa pidemmän päälle vaikka niillä ehkä tuon kirivaran puolesta 10tkm vielä ajaisikin. 25tkm luokkaa ne yleensä vapareissa kestää, turboissa (ilmeisesti) vähän vähemmän... :p

Mulla taitaa nyt olla 4. satsi kulutuksessa.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
kimisti

Viesti Kirjoittaja kimisti »

Onkos kellään muuten käytöss' ollu/kokemusta tämmöisistä?
mopot ennen.honda mtx 125- suzuki gsx 750 e-kawasaki gpz 750-honda cbr 1000f-hayabusa vm.99-suzuki dr 800-kawasaki zzr 1100-honda vf 1100 magna-honda cbr 1000-honda vfr 750-aprilia sl 1000 falco-kawasaki vn 800-kawasaki z750- ???
Vastaa Viestiin