Bussen uusioketjuttamisesta....
jokkebusa kirjoitti:...mielipiteitä kaivataan, kun se hienoinen värinä jalkatapeissa hiukankin kuivemmilla kejuilla alkaa olla merkki vaihtohetken väjäämättömästä lähestymisestä
no nyt löytyi ehkä vastaus mun pyörän omituisee käytökseen...
kysyisin silti viisaammilta jotta onko ketjut voineet tulla finaaliin vaikka kirivaraa löytyy vaik huru much?
onko joillain hurjilla ketjuista tullut vaihtokamaa ikäänkuin kesken???
onhan tuo mopo välillä saanut hieman menovettä reippaamminkin keuhkoihin(usein) mutta ei mitään kisalähtöjä kumminkaan!?
ensimmäiset omituiset rutinat ja värinät koitin jo sijoittaa vaihteistoon tai kytkimeen,mutta wäiski10.n neuvomana kiristin ja rasvasin ketjut-kummallisuudet lieveni-mutta nyt ne on taas back eikä oikein em. toimenpiteet tunnu auttavan?
minä kun olen aina luullut että ketjut on ok niin kauan kun niitä voi kiristää
nyt ei oikeesti ymmärrä(taaskaan),liian hapokasta
mopot ennen.honda mtx 125- suzuki gsx 750 e-kawasaki gpz 750-honda cbr 1000f-hayabusa vm.99-suzuki dr 800-kawasaki zzr 1100-honda vf 1100 magna-honda cbr 1000-honda vfr 750-aprilia sl 1000 falco-kawasaki vn 800-kawasaki z750- ???
Mulla ketjujen loppumisen huomasi lähinnä siitä, että niitä piti kiristää n.200km:n välein. Varaa kyllä olis ollut, mut piruko niitä kokoajan kirrailee... Himpan vajaa 30t oli silloin ajettuna...kimisti kirjoitti:minä kun olen aina luullut että ketjut on ok niin kauan kun niitä voi kiristää
<span style='font-size:9pt;line-height:100%'>"I Reject Your Reality & Substitute My Own"</span>, Adam Savage
Ketju, rattaat ja takapyörän laakerit vaihtoon. Jyskästä löytyy laakerit.kimisti kirjoitti:jokkebusa kirjoitti:...mielipiteitä kaivataan, kun se hienoinen värinä jalkatapeissa hiukankin kuivemmilla kejuilla alkaa olla merkki vaihtohetken väjäämättömästä lähestymisestä
no nyt löytyi ehkä vastaus mun pyörän omituisee käytökseen...
kysyisin silti viisaammilta jotta onko ketjut voineet tulla finaaliin vaikka kirivaraa löytyy vaik huru much?
onko joillain hurjilla ketjuista tullut vaihtokamaa ikäänkuin kesken???
onhan tuo mopo välillä saanut hieman menovettä reippaamminkin keuhkoihin(usein) mutta ei mitään kisalähtöjä kumminkaan!?
ensimmäiset omituiset rutinat ja värinät koitin jo sijoittaa vaihteistoon tai kytkimeen,mutta wäiski10.n neuvomana kiristin ja rasvasin ketjut-kummallisuudet lieveni-mutta nyt ne on taas back eikä oikein em. toimenpiteet tunnu auttavan?
minä kun olen aina luullut että ketjut on ok niin kauan kun niitä voi kiristää
nyt ei oikeesti ymmärrä(taaskaan),liian hapokasta
ennen kova, ehkä vielä joskus...
Kyllä minulla ketjut on menneet vaihtoon reilusti ennen kiristysvaran loppumista. Eihän sitä tärräämistä pirukaan jaksa pidemmän päälle vaikka niillä ehkä tuon kirivaran puolesta 10tkm vielä ajaisikin. 25tkm luokkaa ne yleensä vapareissa kestää, turboissa (ilmeisesti) vähän vähemmän... :pkimisti kirjoitti:kysyisin silti viisaammilta jotta onko ketjut voineet tulla finaaliin vaikka kirivaraa löytyy vaik huru much?
onko joillain hurjilla ketjuista tullut vaihtokamaa ikäänkuin kesken???
Mulla taitaa nyt olla 4. satsi kulutuksessa.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Onkos kellään muuten käytöss' ollu/kokemusta tämmöisistä?
mopot ennen.honda mtx 125- suzuki gsx 750 e-kawasaki gpz 750-honda cbr 1000f-hayabusa vm.99-suzuki dr 800-kawasaki zzr 1100-honda vf 1100 magna-honda cbr 1000-honda vfr 750-aprilia sl 1000 falco-kawasaki vn 800-kawasaki z750- ???