Sivu 4/4

Lähetetty: 24 Heinä 2012, 21:02
Kirjoittaja jarim
Heksa kirjoitti:
jarim kirjoitti:Soittele Heksa heti kun keksit miten kampuran ja veivien laakeroinnille saat 20mm kanavat... :;):

nyt rupee menee hiusten halkomiseksi. :vilkutus:
jos kasvattaa 1,5mm reikää 1,7mm virtaus kasvaa jo reilusti
laske sä insinöörinä paljonko tulee tolla muutoksella lisää putken pinta-alaksi
kaavahan on pii kertaa r (säde) toiseen potenssiin


No oli vähän asiaton, sorry. :) Mutta mielenkiintosena nippelitietona muuten että esim. Gen2 kampuralaakereissa on isommat öljykanavat mitä Gen1 vastaavissa. Ja yhteensopivia ovat keskenään. Ei tartte miettiä kumpia kannattaa tilata...




Edited By jarim on 1343153067

Lähetetty: 29 Heinä 2012, 21:59
Kirjoittaja ari1630
No nyt Vauhtiajot ajettu ja laitteet pysy nipussa :thumbup:
Paineet billettipumpulla+tehorattaalla ja vakiopaineen säätimellä kuumana 3bar. öljy 10-60w
Öljynlämpömittari pitää vielä laittaa ja lisätä lauhdutin tehoa,öljyn lämmöt saattaa olla korkeat.Öljyt kun otti lähdön jälkeen jäähdyttyään pois niin melko lurua oli.

Lähetetty: 29 Heinä 2012, 23:48
Kirjoittaja 107-1089231881
ari1630 kirjoitti:No nyt Vauhtiajot ajettu ja laitteet pysy nipussa :thumbup:
Paineet billettipumpulla+tehorattaalla ja vakiopaineen säätimellä kuumana 3bar. öljy 10-60w
Öljynlämpömittari pitää vielä laittaa ja lisätä lauhdutin tehoa,öljyn lämmöt saattaa olla korkeat.Öljyt kun otti lähdön jälkeen jäähdyttyään pois niin melko lurua oli.
Hmm.. onkos koneen säädöt kohillaan ? ettei oljy jatkus vaan bensalla...

Lähetetty: 30 Heinä 2012, 23:09
Kirjoittaja jakehaanpää
ari1630 kirjoitti:No nyt Vauhtiajot ajettu ja laitteet pysy nipussa :thumbup:
Paineet billettipumpulla+tehorattaalla ja vakiopaineen säätimellä kuumana 3bar. öljy 10-60w
Öljynlämpömittari pitää vielä laittaa ja lisätä lauhdutin tehoa,öljyn lämmöt saattaa olla korkeat.Öljyt kun otti lähdön jälkeen jäähdyttyään pois niin melko lurua oli.
Ylivoimaasta vauhtia näytti laite pitävän :thumbup: