Tsot tsot, ettei mee tääkin topikki boikottiin
Kaikilla on hyvät perustellut syyt kantoihinsa, ja jakautuminen näyttäs olevan maantieteellistä.
(tämänkö takia katkaisin hyvän 5kk foorumiboikotin)
team - SMR
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
snuggles kirjoitti:Tsot tsot, ettei mee tääkin topikki boikottiin
Kaikilla on hyvät perustellut syyt kantoihinsa, ja jakautuminen näyttäs olevan maantieteellistä.
(tämänkö takia katkaisin hyvän 5kk foorumiboikotin)
hienoa Mika et löysit takas, mutta kyllä kawa on kowa... tietysti toivon et busa ois piikkipaikalla...
ysi-ärrä kirjoitti:Ei muuta ku taxista laittaan kaasut kohilleen ja käydä näyttään närhenmunat samin penkissä mitä tehoa löytyy,mä tiedä mä tiedän
Joo, mutta luulen että sitä päivää tuskin nähdään... Tosin sillä vois saada projektille positiivista julkisuutta...
Edittiä: Menisköhän 350hp rikki ?
Eppäilen kans, jotta mahtaakohan tulla lähettyä Samille saakka pelkästään penkittelemään.
Mutta aika kovakulukunen mopeti tuo Taxi kun pienemmillä tehoilla ajellaan nopiampaa ko turbobusat?
tenhulttio kirjoitti:Eppäilen kans, jotta mahtaakohan tulla lähettyä Samille saakka pelkästään penkittelemään.
Mutta aika kovakulukunen mopeti tuo Taxi kun pienemmillä tehoilla ajellaan nopiampaa turbobusat?
Eipäs taas vähätellä keveyden ja etevien kuljettajien tuomaa etua
team - SMR
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
snuggles kirjoitti:Eipäs taas vähätellä keveyden ja etevien kuljettajien tuomaa etua
Kiitos luottamuksesta
Mutta kyllä minä uskon näihin OAMK:n heppaloisiin kun kerran laskennalliset nopeudet on ollut jatkuvasti 1-2km/h sisään toteuneista.
Eikä ole mitään dissausta Samin penkkiä kohtaan. Se on varmaankin Suomen paras rullilla ajettava tehomittauspaikka!
Eikä mullakaan oo todellakaan tarkoitus aukoa päätä kellekkään,jos joku näin luuee. Mut sen kuitenki TIEDÄN että taxista lähtee mukavilla kaasurosenteilla aivan vitusti tehoa, ja TÄÄ ois mukava saada muidenkin tiedoksi(samin penkissä).
Mut kyl se käy näinkin et todellisen tehon tietää vain ne jotka sitä arvostaa.
Niin, kumpaanhan luottaisi tehon arvioinnissa, vehkeisiin joita esim. Ferrarin F1 talli käyttänyt moottoreidensa säätämiseen vai johonkin muuhun... Vetäköön jokainen omat johtopäätöksensä.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s) Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
jarim kirjoitti:Niin, kumpaanhan luottaisi tehon arvioinnissa, vehkeisiin joita esim. Ferrarin F1 talli käyttänyt moottoreidensa säätämiseen vai johonkin muuhun... Vetäköön jokainen omat johtopäätöksensä.
erittäin hyvin sanottu!
ei se "virallinen" tehonmittauspaikka samillakaan mikään vitun pyhäkkö ole..
"Right kick will send you to hospital,the left one to the cemetary" -Mirko Cro Cop-
Koska Ferrari on Samilla ollu säädössä ?
No joo, eihän noissa asioissa ole vähään aikaan ollu totuuden perässä juoksemisesta kyse, kun se tiedetään jo ettei sitä tiedetä, vaan se että olis vertailulukemia semmosesta penkistä missä hyvin moni on käyny. Moniko säädättäny busansa Samilla, entäs OAMK:lla (?)
team - SMR
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
Kietokanget mitattu. Ei ole mitat muuttuneet alkuperäisestä. Että sikäli kaikki kunnossa. Laakereille vaan vissiin pitää määritellä max tuntimäärä (joka ei ole paljoa)