Taxilla Bonnevilleen

Tänne projektikertomukset sekä topicit omaan pyörään tehdyistä muutoksista
Marbusa

Viesti Kirjoittaja Marbusa »

tenhulttio kirjoitti:Pitäs muuten hommata oma TFM aikakausilehti niin voitais viritellä tuloksia niin, että tuloslista näyttäis mieleiseltä :kippis:

Aina ei voi voittaa.
Club 100 m/s Otalampi
tenhulttio

Viesti Kirjoittaja tenhulttio »

Marbusa kirjoitti:
tenhulttio kirjoitti:Pitäs muuten hommata oma TFM aikakausilehti niin voitais viritellä tuloksia niin, että tuloslista näyttäis mieleiseltä :kippis:
Aina ei voi voittaa.
Katohan, ei näymmä ees hävetä :shocked:

Ja ei itkijä vaan nauraja :laugh:
snuggles
Viesti:

Viesti Kirjoittaja snuggles »

Tsot tsot, ettei mee tääkin topikki boikottiin :D
Kaikilla on hyvät perustellut syyt kantoihinsa, ja jakautuminen näyttäs olevan maantieteellistä.
(tämänkö takia katkaisin hyvän 5kk foorumiboikotin) :(
team - SMR

- prayers have the same value as facebook likes ... zero -

http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
Jukkis

Viesti Kirjoittaja Jukkis »

snuggles kirjoitti:Tsot tsot, ettei mee tääkin topikki boikottiin :D
Kaikilla on hyvät perustellut syyt kantoihinsa, ja jakautuminen näyttäs olevan maantieteellistä.
(tämänkö takia katkaisin hyvän 5kk foorumiboikotin) :(
:offtopic: hienoa Mika et löysit takas, mutta kyllä kawa on kowa... tietysti toivon et busa ois piikkipaikalla...
BMW S 1000XR 2016

ex:ät K3,K6,K7,K8,K9,L0,L1,K8,L1,L3,L4...
President of team jukkis
Corvette C4
http://galleria.busanistit.org/v....pg.html
BussiJussi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BussiJussi »

:goodboy:
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä

Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!

Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999

"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
ysi-ärrä

Viesti Kirjoittaja ysi-ärrä »

Ei muuta ku taxista laittaan kaasut kohilleen ja käydä näyttään närhenmunat samin penkissä mitä tehoa löytyy,mä tiedä mä tiedän :;):
337kmh/ 1609m ,Joensuu 2012
107-1089231881

Viesti Kirjoittaja 107-1089231881 »

ysi-ärrä kirjoitti:Ei muuta ku taxista laittaan kaasut kohilleen ja käydä näyttään närhenmunat samin penkissä mitä tehoa löytyy,mä tiedä mä tiedän :;):

Joo, mutta luulen että sitä päivää tuskin nähdään... Tosin sillä vois saada projektille positiivista julkisuutta... :;):

Edittiä: Menisköhän 350hp rikki ?

Edited By Ksthb on 1327216648
tenhulttio

Ksthb kirjoitti:
ysi-ärrä kirjoitti:Ei muuta ku taxista laittaan kaasut kohilleen ja käydä näyttään närhenmunat samin penkissä mitä tehoa löytyy,mä tiedä mä tiedän :;):

Joo, mutta luulen että sitä päivää tuskin nähdään... Tosin sillä vois saada projektille positiivista julkisuutta... :;):

Edittiä: Menisköhän 350hp rikki ?

Eppäilen kans, jotta mahtaakohan tulla lähettyä Samille saakka pelkästään penkittelemään.
Mutta aika kovakulukunen mopeti tuo Taxi kun pienemmillä tehoilla ajellaan nopiampaa ko turbobusat? :mopo:

edit: typo

Edited By tenhulttio on 1327257054
snuggles
Viesti:

tenhulttio kirjoitti:Eppäilen kans, jotta mahtaakohan tulla lähettyä Samille saakka pelkästään penkittelemään.
Mutta aika kovakulukunen mopeti tuo Taxi kun pienemmillä tehoilla ajellaan nopiampaa turbobusat? :mopo:
Eipäs taas vähätellä keveyden ja etevien kuljettajien tuomaa etua :;):
team - SMR

tenhulttio

snuggles kirjoitti:Eipäs taas vähätellä keveyden ja etevien kuljettajien tuomaa etua :;):
Kiitos luottamuksesta :welcome:

Mutta kyllä minä uskon näihin OAMK:n heppaloisiin kun kerran laskennalliset nopeudet on ollut jatkuvasti 1-2km/h sisään toteuneista.
Eikä ole mitään dissausta Samin penkkiä kohtaan. Se on varmaankin Suomen paras rullilla ajettava tehomittauspaikka!
ysi-ärrä

Viesti Kirjoittaja ysi-ärrä »

Eikä mullakaan oo todellakaan tarkoitus aukoa päätä kellekkään,jos joku näin luuee. Mut sen kuitenki TIEDÄN että taxista lähtee mukavilla kaasurosenteilla aivan vitusti tehoa, ja TÄÄ ois mukava saada muidenkin tiedoksi(samin penkissä).
Mut kyl se käy näinkin et todellisen tehon tietää vain ne jotka sitä arvostaa. :;):
337kmh/ 1609m ,Joensuu 2012
jarim
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Niin, kumpaanhan luottaisi tehon arvioinnissa, vehkeisiin joita esim. Ferrarin F1 talli käyttänyt moottoreidensa säätämiseen vai johonkin muuhun... Vetäköön jokainen omat johtopäätöksensä.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Tepa

Viesti Kirjoittaja Tepa »

jarim kirjoitti:Niin, kumpaanhan luottaisi tehon arvioinnissa, vehkeisiin joita esim. Ferrarin F1 talli käyttänyt moottoreidensa säätämiseen vai johonkin muuhun... Vetäköön jokainen omat johtopäätöksensä.
erittäin hyvin sanottu!

ei se "virallinen" tehonmittauspaikka samillakaan mikään vitun pyhäkkö ole.. :arskat:
"Right kick will send you to hospital,the left one to the cemetary" -Mirko Cro Cop-
snuggles
Viesti:

Koska Ferrari on Samilla ollu säädössä ?
No joo, eihän noissa asioissa ole vähään aikaan ollu totuuden perässä juoksemisesta kyse, kun se tiedetään jo ettei sitä tiedetä, vaan se että olis vertailulukemia semmosesta penkistä missä hyvin moni on käyny. Moniko säädättäny busansa Samilla, entäs OAMK:lla (?)
team - SMR

tenhulttio

Kietokanget mitattu. Ei ole mitat muuttuneet alkuperäisestä. Että sikäli kaikki kunnossa. Laakereille vaan vissiin pitää määritellä max tuntimäärä (joka ei ole paljoa) :cool:
Vastaa Viestiin