snuggles kirjoitti:Tuleekos tuollai tasainen määrä kaasua joka sylinterille ? Kun aika herkkää tavaraa on se. Aikanaan autossa kokeillessa oli laippa imuputken väliin joka syötti kaasua ja bensaa, eli märkä setti. Paras olis foggerit joka rööriin. Mihinkä mahtaa olla TFM:n bussissa suuttimet ruuvattu ???
Kyllä ne jokseenkin samalla tyylillä kaikki nämä tämän leveysasteen kaasubussit lie rakennettu.
Tuossa se ehtii sekoittua tulevaan ilmaan jolloin kyllä se kaikkiin sylintereihin samalla seoksella silloin menee mitä putsarikotelosta imetään.
snuggles kirjoitti:Tuleekos tuollai tasainen määrä kaasua joka sylinterille ? Kun aika herkkää tavaraa on se. Aikanaan autossa kokeillessa oli laippa imuputken väliin joka syötti kaasua ja bensaa, eli märkä setti. Paras olis foggerit joka rööriin. Mihinkä mahtaa olla TFM:n bussissa suuttimet ruuvattu ???
Kyllä ne jokseenkin samalla tyylillä kaikki nämä tämän leveysasteen kaasubussit lie rakennettu.
Tuossa se ehtii sekoittua tulevaan ilmaan jolloin kyllä se kaikkiin sylintereihin samalla seoksella silloin menee mitä putsarikotelosta imetään.
Jep, tolleen samalleen ne on TFM busseissa.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s) Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
jarim kirjoitti:Jep, tolleen samalleen ne on TFM busseissa.
Tosin me ei käytetty nuita valmiita "kulmaliittimiä", vaan ne nylonputket työnnettiin vaan porattuun reikään (+vähän kuumaliimaa). Semmoseen asentoon koitettiin tällätä, että kaasut menee myötätuuleen.
Ainahan se parempi olis jos sais jokkaiselle imuröörille omansa, mutta tuntu tuoki ihan kohtuudella pelittävän.