Sivu 26/33
Lähetetty: 28 Kesä 2013, 15:27
Kirjoittaja jouniri
OAMK:lta saadun tiedon mukaan 1.moottorista on savut juuri otettu ja testaaminen/säätäminen alkaa huomenna.
Lähetetty: 28 Kesä 2013, 23:06
Kirjoittaja jouniri
Saas nährä onko siitä Taxista huomenna mihinkään? No keli on ainakin vakaa sen aikaa mitä huomenis ajetaan.
Edited By jouniri on 1372450028
Lähetetty: 30 Kesä 2013, 00:53
Kirjoittaja jouniri
Nopeuksien valossa Halli 2013 vei Suomalaista huippunopeusajoa viitisen vuotta taaksepäin. Etukäteen kuultuna tuntu monellakin tehot olevan huippuluokkaa jopa ennätysluokkaa mutta taitaa toi nopeuden lisääminen lopulta ollakkin vaativampi laji kuin tehon lisääminen joka tänä päivänä alkaa jo onnistua lähes kaikilta janttereilta.
Jorma + Mika + Any10, esitänkin pyynnön nöyrän kaivakaa Kawasaakeli ladulle edes yhteen vetoon Joensuussa ettei autot aja ohi tällä kaudella.
Hissuttelua labrassa...
https://www.facebook.com/photo.p....theater
Edited By jouniri on 1372542858
Lähetetty: 30 Kesä 2013, 10:51
Kirjoittaja -Artsi-
Olin paikalla, ei vienyt. Laji nyt vaan on aika paljon muutakin kuin olemassa olevan all time ennätyksen rikkomista, vaikka monen huomio tuppaa vain siihen jämähtämään. Pyörät ovat eri viri- ja kehitysasteissa, ja tässä valossa näytti ihan hyvältä. Useita personal best -tuloksia, pyörien ennätyksiä ja muutama selvästi potentiaalinen laite pisti silmään, vaikka teknisistä probleemista kärsivätkin eilen. Omista kokemuksistasikin tiedät että "markan vika" voi hyvinkin vesittää koko päivän kun kyseessä on enemmän rakennettu laite.
Mutta Kawa ladulle myös, siitä olen samaa mieltä!
Lähetetty: 30 Kesä 2013, 17:28
Kirjoittaja jouniri
-Artsi- kirjoitti:Olin paikalla, ei vienyt. Laji nyt vaan on aika paljon muutakin kuin olemassa olevan all time ennätyksen rikkomista, vaikka monen huomio tuppaa vain siihen jämähtämään. Pyörät ovat eri viri- ja kehitysasteissa, ja tässä valossa näytti ihan hyvältä. Useita personal best -tuloksia, pyörien ennätyksiä ja muutama selvästi potentiaalinen laite pisti silmään, vaikka teknisistä probleemista kärsivätkin eilen. Omista kokemuksistasikin tiedät että "markan vika" voi hyvinkin vesittää koko päivän kun kyseessä on enemmän rakennettu laite.
Mutta Kawa ladulle myös, siitä olen samaa mieltä!
Kuten sanoin nopeuksien valossa ajassa on menty noin viisi vuotta taaksepäin kun katsoo mitä Hallissa on ajettu kuluneinta vuosina ja mitä nyt. Aina on ollut osalla ongelmia ja silti on ollut ne 1-3 laitetta jotka ovat tehneet kovia tuloksia ja tietty nyt en puhu kadunmiesten tuloksista vaan sen terävimmän kärjen tuloksista. Kaikki kunnia kaikille mutta eikös tähänkin asti ole motto ollut jotta kentän päässä nähdään nopeus ja osalla kulkee osalla ei. Selitys osuus lienee hoidettu jo lauantai iltana saunassa. Mutta odotetaan niitä oikeita tuloksia Joensuusta sitten. Pikku häpeän paikka jos auto nopein tänä vuonna.
Lähetetty: 30 Kesä 2013, 19:10
Kirjoittaja Rider
Hävettä muakin jos auto on nopeampi ku mopo Bonnewillessa. :p��sein��n:
Lähetetty: 30 Kesä 2013, 19:43
Kirjoittaja jouniri
Rider kirjoitti:Hävettä muakin jos auto on nopeampi ku mopo Bonnewillessa. :p��sein��n:
Lopeta hyvä mies jo pää seinään hakkaaminen, sillä kyseiseen BUB tapahtumaan Bonnevillessä osallistuu vain pyörät (kuten varmaan tiesitkin).
Lähetetty: 30 Kesä 2013, 22:11
Kirjoittaja jouniri
30.6.2013 paperitehtaalla, keskialueen säätöä "95" selle. Ilman kaasuja hönkii tosa.
https://www.facebook.com/photo.p....theater
Edited By jouniri on 1372621377
Lähetetty: 02 Heinä 2013, 01:02
Kirjoittaja jouniri
Pitäsköhän olla tyytyväinen vai ei? Meinaan poijjaat penkittää siihen malliin jotta päivässä sulaa kahret kettinkit ja niin etu kuin takarissakin entisiä vaikka olivat uusia? Vedot joutuu lopettamaan siinä vaiheessa kun ketjun lämpötila +400c. Moni voi ihmetellä mistä moinen, no kun 1% tehosta menee ketjun häviöihin tarkoittaa se että ketjua rasittaa useampi kilowatti energiaa siis lämpöä kiukaallinen. Tällä hetkellä ketjuja joudutaan jäähdyttämään vetojen aikana, lisäksi tilaukseen lähti EK 530 ZZZ kettinki jonka pitäs sietää kiukkua ihan kivasti. Murina jatkuu..
Lähetetty: 02 Heinä 2013, 08:45
Kirjoittaja ysi-ärrä
530zzz mitään kestä. Venyy ku purukumi jopa alitehoisissa busissa
Lähetetty: 04 Heinä 2013, 02:27
Kirjoittaja jouniri
Toistaiseksi kiekuu vielä kirkkaasti 11.500rpm / 30 sec jarruavasten, tänään panokset kovenee entisestään.
https://www.facebook.com/photo.p....theater
Lähetetty: 05 Heinä 2013, 02:19
Kirjoittaja jouniri
Eilinen päivä oli OAMKlla ilokaasu-ja vesimetanolijärjestelmien luomista ja testaamista jotta tänään päästään ottamaan löysät pois. Pistän kättä ristiin ja toivon jotta pata kestää painetta enemmän kuin putkien lamdan paikat jotka lensi pikkupaineessa hitsauksistaan seinään. Jouduttiin osa niistä hitsaamaan kokonaan umpeen josko sitten kestäisi pikkukiukkua. Homma on nyt Jarnon, Arton ja MoTeCin käsissä, ajetaanko Bonnevillessä 1. moottorilla vai 2. moottorilla? -jouni- ps. Alle 1000hp lappuja ei ole syytä esitellä!
Lähetetty: 05 Heinä 2013, 07:48
Kirjoittaja suiza
No nyt on tavoitteet kohdillaan
Lähetetty: 05 Heinä 2013, 23:12
Kirjoittaja jouniri
Huomenissa koeponnistaminen jatkuu, melkein kaikki oli ehjää vielä tämän päivän jälkeen..
https://www.facebook.com/photo.p....theater
Lähetetty: 05 Heinä 2013, 23:53
Kirjoittaja Kekee
Ku liik kuumalla liekillä keittää pottuja...kattilanpohjan olen puhki polttanu...lisää ajoa että kestää muuki ku isomosa noloa jos kesken ajon menee vituiksi jonku pakari pätkän takia?