Varttimaili aikoja
No huh, näinkös herkäksi täällä on menty. Tuossa roibusa77:n tiedustelussa näin itseni joku vuosi sitten kun mietin paljonko eroa on omalla vakiopelillä vehkeisiin joilla vedetään kovia suorituksia ratapäivillä, paljonko omaan tarvii panostaa että pääsee hyviin suorituksiin, edes omasta mielestä. Ja täällä on hyviä vinkkejä tullutkin, eipä tarvi juuri mitään kunhan menee ajamaan. Paras esimerkki on JanneT joka veti ,muutokset suhteutettuna tulokseen, varmaan päivän kovimmat vedotksthb kirjoitti: Todellisuus on toista, ymmärsin tosta yskän. Itse asiassa toi munkin peli on paljon lähempänä katupeliä kun sun mopo. Ja kadullakin olen tolla mopollani tälle kesää ajellu ja myöskin kioski reissuja heitelly kylille. Virityksenä mulla Yoshin ST-1, nokat, kansi, putkisto,männät ja muutamia ratkaisevia omavalmiste osia. Onhan se selkee että harmittaa kun on ostanu suurella rahalla moottorin ulkomailta ja kummiskaan mitään tulosta ei synny ja kulkukin on heikohkoa.
Ilkee en haluu olla mutta "pyysit" kirjoituksellasi mielipiteeni asiasta
(ei pidä vetää herneitä nenään)
toi mun mopedi näyttää kestävän ajoo lähes loputtomiin, vaikka mille turneelle uskallan tolla lähtee tekniikan puolesta. Tolla koneella on ajettu järjetön määrä lähtöja erilaisissa tapahtumissa ja suuria murheita ei oo ollu. Jos seisonta tuen puute tekee mun moposta täysverisen kilpurin niin olkoon
:rasberry:
Meikän mopo on varmaan juu aikas race ja kaukana katupelistä kun en ole pystynyt sillä ajaan kun 20tkm täs 3 vuoden aikana. Tarkoitin lähinnä noita pieniä muutoksia mitä jotkut katukuskit on tehneet mopoihinsa,mm. toisen etujarrun, öljycoolerin ja muun ylimääräisen hilppeen poisto. Itse en sille linjalle arvaa lähteä kun loppupelissä olen kuitenkin enemmän touring henkinen. Harkitsen keskiseisontatuen poistoa jatkossa.
Eikä harmita yhtään tämä halvalla ulkomailta ostettu varaosapeli minkä sain vakion hinnalla mutta sattui sisältämään 1400cc motin nokilla ja putkella. Ei muuten potkinut yhtään kun pc:n karttakin oli jenkkipojilta jäänyt tekemättä, kiitokset pekelle lahteen säädöstä. Ja tuloksen puute johtuu varmaan eniten kuljettajasta joka on, kuten sanoin touring kalustoa.
Siitä seisontatuesta vaan tuli mieleen että miten se parkataan sinne kioskin kulmalle. Omaa en viitsis tonttiin vetää kyljelleen vaikka siinä jo jälkiä onkin
Mutta mitäs näistä, harrastus pitää olla reilua ja huumorin täyttämää, tämä porukka on hyvä esimerkki miten mennään ajamaan ja nautitaan siitä. Lisää kuskeja stripille vaan jatkossa.
Ja onnittelut jampalle kovasta ajasta, pitkän linjan työ alkaa kantaa hedelmää. Siinä on haastetta ja kannustetta meille muille
team - SMR
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
Siinä on vaan otettava sellanen asenne että lähtee pitään hauskaa. Ja jos tulee itseä tyydyttäviä tuloksia niin vielä parempi. Olihan se ekan kerran tietty jännittävä hetki olla valoissa odottamassa h-hetkeä, mut eikös busanisti luonnostaan hae viboja mitä näil laitteilla saa.nomad667 kirjoitti:hyvin sanottu snuggles... vielä kun uskaltas tämäkin tourinki ukko lähtee sinne suoralle:)
Alkuun itel oli reiluja 10 sekkasia, vaikka pari osaa oli koneeseen jo ruuvattukin. Vieläkin on sellanen tuntuma että jos pitäis ajaa esim. JanneT:n busalla niin alle 10s olis unen näköä, saati 9,7s.
Jotakin viilaamista tehtynä pääsee tän painoinen ja tasoinen kuski 9,6s tuntumaan kun reenaa pari kesää.
Onhan kuskeissa toki eroja, joku osaa homman heti ja toinen joutuu hakemaan omaa tyyliä. Silti yhtä hauskaa on kummallakin kun muistaa ettei ressaa turhia
team - SMR
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
Tänään sain "hiottua" tuon vaihdekaavion käännön. Itseasiassa -99:kin helppo homma. Sivutuen ylempi kiinnityspultti irti ja rälläkällä kantaa puolet matalammaksi. Mahtuu liikkumaan ja ei tuu enään välivapareitaJaakko kirjoitti:roibusa77 kirjoitti:Ihan akateemisesta mielenkiinnosta, onko tuo seisontatuki poistettu kaavion kääntämiseksi? Itse tossa kuutioin tuota vaihdekaavion kääntämistä, mutta näyttäis tuo seisontatuki tökkäävän vastaan
Kuvan perusteella sulla näyttäis olevan -99mopo. Siitä saattaa joutua hiukan hierasemaan rälläkällä pois, siitä kikkareesta päästä, juuri sen takia että mahtuu liikkumaan oikein. ei ole iso homma. uudemmissa kaavion kääntö ilman muokkausta.
Olehan sitten perkeleen varovainen sen vaihdekepin kanssa,kestää hetken ennenkuin se kaavio alkaa sujumaan.Tulee muuten hienosti persiö nahkoineen kun vetää parissa huntissa pientä pykäläänroibusa77 kirjoitti:Jaakko kirjoitti:roibusa77 kirjoitti:Ihan akateemisesta mielenkiinnosta, onko tuo seisontatuki poistettu kaavion kääntämiseksi? Itse tossa kuutioin tuota vaihdekaavion kääntämistä, mutta näyttäis tuo seisontatuki tökkäävän vastaan
Kuvan perusteella sulla näyttäis olevan -99mopo. Siitä saattaa joutua hiukan hierasemaan rälläkällä pois, siitä kikkareesta päästä, juuri sen takia että mahtuu liikkumaan oikein. ei ole iso homma. uudemmissa kaavion kääntö ilman muokkausta.
Tänään sain "hiottua" tuon vaihdekaavion käännön. Itseasiassa -99:kin helppo homma. Sivutuen ylempi kiinnityspultti irti ja rälläkällä kantaa puolet matalammaksi. Mahtuu liikkumaan ja ei tuu enään välivapareita
- jummijammi
- Viestit: 300
- Liittynyt: 26 Maalis 2005, 23:27
- Paikkakunta: pohojammaa
Mitä enks mä ole tänne laittanu mitään... Viime vuodelta Raahessa tuli paras 10.48 ja loparit jotain raahtusta päälle 230km/h
Kolmas kerta toden sanoo... 302km/h (Suhteellisen vakio 1300R)
http://galleria.busanistit.org/Busat/Martan-Busa
http://galleria.busanistit.org/Busat/Martan-Busa