Varttimaili aikoja

Täällä pohditaan miten ne pelit kulkee...
Ja jos ei, niin miksi ei...
RHead
Site Admin
Viestit: 1345
Liittynyt: 23 Touko 2004, 21:19
Paikkakunta: Kontiolahti
Viesti:

Viesti Kirjoittaja RHead »

FDBA weekend 2007, Alastaro 9.797/235.66
Kaikenkarvainen sekatyöläinen..
Avatar
snuggles
Viestit: 1751
Liittynyt: 22 Joulu 2005, 16:39
Paikkakunta: aakoski
Viesti:

Viesti Kirjoittaja snuggles »

ksthb kirjoitti::D Todellisuus on toista, ymmärsin tosta yskän. Itse asiassa toi munkin peli on paljon lähempänä katupeliä kun sun mopo. Ja kadullakin olen tolla mopollani tälle kesää ajellu ja myöskin kioski reissuja heitelly kylille. Virityksenä mulla Yoshin ST-1, nokat, kansi, putkisto,männät ja muutamia ratkaisevia omavalmiste osia. Onhan se selkee että harmittaa kun on ostanu suurella rahalla moottorin ulkomailta ja kummiskaan mitään tulosta ei synny ja kulkukin on heikohkoa.
Ilkee en haluu olla mutta "pyysit" kirjoituksellasi mielipiteeni asiasta
:oho: (ei pidä vetää herneitä nenään)

toi mun mopedi näyttää kestävän ajoo lähes loputtomiin, vaikka mille turneelle uskallan tolla lähtee tekniikan puolesta. Tolla koneella on ajettu järjetön määrä lähtöja erilaisissa tapahtumissa ja suuria murheita ei oo ollu. Jos seisonta tuen puute tekee mun moposta täysverisen kilpurin niin olkoon
:rasberry:
No huh, näinkös herkäksi täällä on menty. Tuossa roibusa77:n tiedustelussa näin itseni joku vuosi sitten kun mietin paljonko eroa on omalla vakiopelillä vehkeisiin joilla vedetään kovia suorituksia ratapäivillä, paljonko omaan tarvii panostaa että pääsee hyviin suorituksiin, edes omasta mielestä. Ja täällä on hyviä vinkkejä tullutkin, eipä tarvi juuri mitään kunhan menee ajamaan. Paras esimerkki on JanneT joka veti ,muutokset suhteutettuna tulokseen, varmaan päivän kovimmat vedot :respekt:
Meikän mopo on varmaan juu aikas race ja kaukana katupelistä kun en ole pystynyt sillä ajaan kun 20tkm täs 3 vuoden aikana. Tarkoitin lähinnä noita pieniä muutoksia mitä jotkut katukuskit on tehneet mopoihinsa,mm. toisen etujarrun, öljycoolerin ja muun ylimääräisen hilppeen poisto. Itse en sille linjalle arvaa lähteä kun loppupelissä olen kuitenkin enemmän touring henkinen. Harkitsen keskiseisontatuen poistoa jatkossa.
Eikä harmita yhtään tämä halvalla ulkomailta ostettu varaosapeli minkä sain vakion hinnalla mutta sattui sisältämään 1400cc motin nokilla ja putkella. Ei muuten potkinut yhtään kun pc:n karttakin oli jenkkipojilta jäänyt tekemättä, kiitokset pekelle lahteen säädöstä. Ja tuloksen puute johtuu varmaan eniten kuljettajasta joka on, kuten sanoin touring kalustoa.
Siitä seisontatuesta vaan tuli mieleen että miten se parkataan sinne kioskin kulmalle. Omaa en viitsis tonttiin vetää kyljelleen vaikka siinä jo jälkiä onkin :D
Mutta mitäs näistä, harrastus pitää olla reilua ja huumorin täyttämää, tämä porukka on hyvä esimerkki miten mennään ajamaan ja nautitaan siitä. Lisää kuskeja stripille vaan jatkossa.
Ja onnittelut jampalle kovasta ajasta, pitkän linjan työ alkaa kantaa hedelmää. Siinä on haastetta ja kannustetta meille muille :thumbup:
team - SMR

- prayers have the same value as facebook likes ... zero -

http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
110-1162320281

Viesti Kirjoittaja 110-1162320281 »

hyvin sanottu snuggles... vielä kun uskaltas tämäkin tourinki ukko lähtee sinne suoralle:)
107-1089231881

Viesti Kirjoittaja 107-1089231881 »

snuggles kirjoitti:No huh, näinkös herkäksi täällä on menty.
Tää oli kirjuutettu iso pilke silmäkulmassa :mosh: :D
akseli
Viestit: 290
Liittynyt: 21 Heinä 2004, 19:21
Paikkakunta: SUURSUOMI

Viesti Kirjoittaja akseli »

onnittelut kaikille loistosuorituksista :thumbup: kstn katupelihän kulkee tosi hyvin :p mitenkäs se kilpuri jota rakensit talven psb tai sgb tä varten? kummalla tulet kalajoelle viikonloppuna? :D
107-1089231881

Viesti Kirjoittaja 107-1089231881 »

akseli kirjoitti:onnittelut kaikille loistosuorituksista :thumbup: kstn katupelihän kulkee tosi hyvin :p mitenkäs se kilpuri jota rakensit talven psb tai sgb tä varten? kummalla tulet kalajoelle viikonloppuna? :D
:D saattan tulla ylläri pelillä. Hmm valkoinen tourinki vapari, mutta äåärettömän nopee ??? :D :rocket
Avatar
snuggles
Viestit: 1751
Liittynyt: 22 Joulu 2005, 16:39
Paikkakunta: aakoski
Viesti:

Viesti Kirjoittaja snuggles »

nomad667 kirjoitti:hyvin sanottu snuggles... vielä kun uskaltas tämäkin tourinki ukko lähtee sinne suoralle:)
Siinä on vaan otettava sellanen asenne että lähtee pitään hauskaa. Ja jos tulee itseä tyydyttäviä tuloksia niin vielä parempi. Olihan se ekan kerran tietty jännittävä hetki olla valoissa odottamassa h-hetkeä, mut eikös busanisti luonnostaan hae viboja mitä näil laitteilla saa.
Alkuun itel oli reiluja 10 sekkasia, vaikka pari osaa oli koneeseen jo ruuvattukin. Vieläkin on sellanen tuntuma että jos pitäis ajaa esim. JanneT:n busalla niin alle 10s olis unen näköä, saati 9,7s.
Jotakin viilaamista tehtynä pääsee tän painoinen ja tasoinen kuski 9,6s tuntumaan kun reenaa pari kesää.
Onhan kuskeissa toki eroja, joku osaa homman heti ja toinen joutuu hakemaan omaa tyyliä. Silti yhtä hauskaa on kummallakin kun muistaa ettei ressaa turhia :cool:
team - SMR

- prayers have the same value as facebook likes ... zero -

http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
114-1182751586

Viesti Kirjoittaja 114-1182751586 »

Jaakko kirjoitti:
roibusa77 kirjoitti:Ihan akateemisesta mielenkiinnosta, onko tuo seisontatuki poistettu kaavion kääntämiseksi? Itse tossa kuutioin tuota vaihdekaavion kääntämistä, mutta näyttäis tuo seisontatuki tökkäävän vastaan :thumbdown:

Kuvan perusteella sulla näyttäis olevan -99mopo. Siitä saattaa joutua hiukan hierasemaan rälläkällä pois, siitä kikkareesta päästä, juuri sen takia että mahtuu liikkumaan oikein. ei ole iso homma. uudemmissa kaavion kääntö ilman muokkausta.
Tänään sain "hiottua" tuon vaihdekaavion käännön. Itseasiassa -99:kin helppo homma. Sivutuen ylempi kiinnityspultti irti ja rälläkällä kantaa puolet matalammaksi. Mahtuu liikkumaan ja ei tuu enään välivapareita :smoking:
83-1175441819

Viesti Kirjoittaja 83-1175441819 »

roibusa77 kirjoitti:
Jaakko kirjoitti:
roibusa77 kirjoitti:Ihan akateemisesta mielenkiinnosta, onko tuo seisontatuki poistettu kaavion kääntämiseksi? Itse tossa kuutioin tuota vaihdekaavion kääntämistä, mutta näyttäis tuo seisontatuki tökkäävän vastaan :thumbdown:

Kuvan perusteella sulla näyttäis olevan -99mopo. Siitä saattaa joutua hiukan hierasemaan rälläkällä pois, siitä kikkareesta päästä, juuri sen takia että mahtuu liikkumaan oikein. ei ole iso homma. uudemmissa kaavion kääntö ilman muokkausta.

Tänään sain "hiottua" tuon vaihdekaavion käännön. Itseasiassa -99:kin helppo homma. Sivutuen ylempi kiinnityspultti irti ja rälläkällä kantaa puolet matalammaksi. Mahtuu liikkumaan ja ei tuu enään välivapareita :smoking:
Olehan sitten perkeleen varovainen sen vaihdekepin kanssa,kestää hetken ennenkuin se kaavio alkaa sujumaan.Tulee muuten hienosti persiö nahkoineen kun vetää parissa huntissa pientä pykälään :D
114-1182751586

Viesti Kirjoittaja 114-1182751586 »

Snake kirjoitti:Olehan sitten perkeleen varovainen sen vaihdekepin kanssa,kestää hetken ennenkuin se kaavio alkaa sujumaan.Tulee muuten hienosti persiö nahkoineen kun vetää parissa huntissa pientä pykälään :D
Juups yritetään pitää mielessä :skootteri:
Avatar
jummijammi
Viestit: 300
Liittynyt: 26 Maalis 2005, 23:27
Paikkakunta: pohojammaa

Viesti Kirjoittaja jummijammi »

Oma ennätys parani tänään kalajoen wcsc:ssa. 10,492/220,xxx. 60 jalkanen 1,9 ja reaktio liiankin hätänen 0,2 :p (ennen ollu sekunnin luokkaa..)
181,25 MPH KLUPI Himanka :D............... 10,1/222
Avatar
janne
Viestit: 661
Liittynyt: 23 Helmi 2006, 21:19
Paikkakunta: Lohtaja

Viesti Kirjoittaja janne »

kerrotaan tähänkin. kalajoki wcsc 10,484/225,911. parani perskele :kippis: kuten jummi pikkanen punavalo 0,417 mutta, seli seli ???
9.925/230 :p
Member of team Jukkis
SM 6. (SB) 2010
SM 4. (SB) 2011
SM ?. (SB) 2012
SM 7. (sGB) 2014
Avatar
Martta
Viestit: 695
Liittynyt: 04 Loka 2004, 08:56
Paikkakunta: Järvenpää

Viesti Kirjoittaja Martta »

Mitä enks mä ole tänne laittanu mitään... Viime vuodelta Raahessa tuli paras 10.48 ja loparit jotain raahtusta päälle 230km/h
Kolmas kerta toden sanoo... 302km/h (Suhteellisen vakio 1300R)

http://galleria.busanistit.org/Busat/Martan-Busa
Avatar
Tude
Viestit: 292
Liittynyt: 12 Touko 2007, 21:42
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Tude »

28 sekuntia ja loput radan paarissa... :kippis: :rasberry: :p
"Matalalla lentäen alitat puhelinlangat."
-- Official member of Team Turbomaksa --
109-1180512207

Viesti Kirjoittaja 109-1180512207 »

mihin aikoihin/nopeuteen pääsee/ päästy vakio busalla?
Vastaa Viestiin