Pori vai kiikala 24.5 ?
Kiikalassa kysyin päivän päätteeksi tulospalvelusta päivän parhaat ja tällaisia lukuja kertoivat:
- päivän paras ET 9.78, tämäkin taisi tulla bussikuskille
- päivän nopein loppunopeus 241km/t
Meikäläinen harjoitteli ihan toisella tavalla käyttäytyvällä pyörällä ja sai hillittömän harjoittelun jälkeen seuraavat tulokset vaparina:
- Oma paras ET 9.991
- Oma nopein loppunopeus 241,77km/t )
Yhteensä kertyi 27 vetoa.
Edited By PetriK on 1211640737
- päivän paras ET 9.78, tämäkin taisi tulla bussikuskille
- päivän nopein loppunopeus 241km/t
Meikäläinen harjoitteli ihan toisella tavalla käyttäytyvällä pyörällä ja sai hillittömän harjoittelun jälkeen seuraavat tulokset vaparina:
- Oma paras ET 9.991
- Oma nopein loppunopeus 241,77km/t )
Yhteensä kertyi 27 vetoa.
Edited By PetriK on 1211640737
Alkaa olemaan alueella kun kymppi napsahtaa pois...Ksthb kirjoitti:Suun täydeltä mansikoita
9.1 sek/60ft 1,68 sek/ 258 km/h
Mulla on mopossa kalibroitu nopeusmittari (eli alle 0.5% mittarivirhet) ja parhaat loppunopeudet oman mittarin mukaan oli 260km/t luokkaa, mutta mitatut loppunopeudet vain 240km/t.
Porissa pyörän mittari taitaa näyttää enemmän samaa mitä mitatut loppunopeudet kun on parempi pito koko radalla eikä pelkästään lähtöalueella ?
Minun vuoro onnitella kaikkia kovaa ajajia! Oot ksthb tosiaan kohta taas sen kolme kymmenystä meikäläistä nopeempi. :p PetriK:lle onnittelut kympin alituksesta ja päivän kovimmista lopareista. Homma helpottuu kun sen kympin kerran saa rikottua, trust me.
Pudasjärvellä oli menty myös kovaa, Busanistien puolesta harmi että päivän kovimman vedon takana jatkettu ZX-12R+NOS mutta Akselikin oli parannellut omaa ennätystään kuulemma 9.2 puolelle. Se siitä kenttäennätyksestä sitten. No lohdutan itseäni että edelleen vakiomittaisen pyörän ennätys kyseisellä kentällä minulla.
Pudasjärvellä oli menty myös kovaa, Busanistien puolesta harmi että päivän kovimman vedon takana jatkettu ZX-12R+NOS mutta Akselikin oli parannellut omaa ennätystään kuulemma 9.2 puolelle. Se siitä kenttäennätyksestä sitten. No lohdutan itseäni että edelleen vakiomittaisen pyörän ennätys kyseisellä kentällä minulla.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Ksthb kirjoitti:Eipäs maalata piruja seinille
Hmm.. ihan hyvä juttu mutta noista ei pitäs puhuu ääneen,
kopotellaas sitä puuta
Sehän menee niin että jos varaudutaan noin niinkuin varmuuden vuoksi niin mitään ei tapahdu :p
Onnittelut Porissa ja Kiikalassa onnistuneille! Mahtavia kellotuksia.
Edited By mike on 1211651335
Hmm.. toi tulos on vain väliaikainen, silla ajettu vakiovanteella ja pilotpowerilla. koneessakin tasoitusta 10 puuttuvaa hp:tä. Tosin vapari mopoksi ihan kiitettävästi kelaa lopareita.TeeCay kirjoitti:Ksthb kirjoitti:Suun täydeltä mansikoita
9.1 sek/60ft 1,68 sek/ 258 km/h
Hurjia vetoja kaikilla!! Ja erityisesti toi 9.1
Seuraava tähtäys kasin kerhoon
Ksthb kirjoitti:Ennätyksiä syntyy
Martta nykäs ekalla vedolla 10,413 s/ 60ft 2,163.
on sitte uus enkka Martalla
Joo, uusi kytkin säätö teki tepposen Näköjään vahinkojen aika ei ole edelleenkään ohi
Onnittelut Petrik:lle kympin alituksesta ja onnistuneesta moottorisäädöstä Edittiä; Kuski ny muuttunu kutenkaan mihkään...
Edited By Martta on 1211725982
Kolmas kerta toden sanoo... 302km/h (Suhteellisen vakio 1300R)
http://galleria.busanistit.org/Busat/Martan-Busa
http://galleria.busanistit.org/Busat/Martan-Busa
Jopas olette ahkeroineet viikonloppuna... hienoa! Syssyllä on monilla plakkarissa uusia lukuja kun nyt jo kauden alkupuolella vanhoja enkkoja rikotaan.
Minä olin Sveitsin Alpeilla Rellun tila-auton puikoissa juop... öh juhlaseurueen kuljettajana. Täytyy alkaa opetella asioiden priorisointia.
Minä olin Sveitsin Alpeilla Rellun tila-auton puikoissa juop... öh juhlaseurueen kuljettajana. Täytyy alkaa opetella asioiden priorisointia.
Club 100 m/s