Pori vai kiikala 24.5 ?

Löpinää rata-, strip-, nopeusajoihin liittyvistä tapahtumista.
107-1089231881

Viesti Kirjoittaja 107-1089231881 »

Ennätyksiä syntyy :tapu:
Martta nykäs ekalla vedolla 10,413 s/ 60ft 2,163.
on sitte uus enkka Martalla
:mgirl
107-1089231881

Viesti Kirjoittaja 107-1089231881 »

jee, peli kulkee paras lopari 258 km/h. Aikakin oli hyvä kun ottaa huomioon 60ft ajan 2 sek. paras aika luistellen 9,8 sek. :mosh:
Avatar
Tude
Viestit: 292
Liittynyt: 12 Touko 2007, 21:42
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Tude »

Kiikalassa myös erinomainen sää ja vetoja pääsi vetämään lähes niin paljon kuin halusi. Parannus omaan aikaan verrattuna viime kesään, eli ihan tyytyväinen päivään, ja tästä on sitten hyvä jatkaa seuraavaan kertaan.
"Matalalla lentäen alitat puhelinlangat."
-- Official member of Team Turbomaksa --
Avatar
PetriK
Viestit: 1650
Liittynyt: 08 Maalis 2006, 19:20
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja PetriK »

Kiikalassa kysyin päivän päätteeksi tulospalvelusta päivän parhaat ja tällaisia lukuja kertoivat:
- päivän paras ET 9.78, tämäkin taisi tulla bussikuskille
- päivän nopein loppunopeus 241km/t

Meikäläinen harjoitteli ihan toisella tavalla käyttäytyvällä pyörällä ja sai hillittömän harjoittelun jälkeen seuraavat tulokset vaparina:
- Oma paras ET 9.991
- Oma nopein loppunopeus 241,77km/t ;-))

Yhteensä kertyi 27 vetoa.




Edited By PetriK on 1211640737
Miksi ... aina jää varaa parantaa...

http://www.facebook.com/ecueditorcom
107-1089231881

Viesti Kirjoittaja 107-1089231881 »

Laatu korvaa määrän 9,2 s/258 km/H :rocket
Avatar
PetriK
Viestit: 1650
Liittynyt: 08 Maalis 2006, 19:20
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja PetriK »

Ksthb kirjoitti:Laatu korvaa määrän 9,2 s/258 km/H :rocket

Olisit vaan sanonut että kokemus ;-), eli kun on kokemusta niin ei tarvitse harjoittelua. Meikäläisellä kun ei ole kokemusta niin täytyy harjoitella määrällä että voi joskus sitten panostaa laatuun...




Edited By PetriK on 1211640873
Miksi ... aina jää varaa parantaa...

http://www.facebook.com/ecueditorcom
107-1089231881

Viesti Kirjoittaja 107-1089231881 »

Suun täydeltä mansikoita :pomppu:

9.1 sek/60ft 1,68 sek/ 258 km/h :thumbup:
Avatar
PetriK
Viestit: 1650
Liittynyt: 08 Maalis 2006, 19:20
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja PetriK »

Ksthb kirjoitti:Suun täydeltä mansikoita :pomppu:

9.1 sek/60ft 1,68 sek/ 258 km/h :thumbup:
Alkaa olemaan alueella kun kymppi napsahtaa pois...

Mulla on mopossa kalibroitu nopeusmittari (eli alle 0.5% mittarivirhet) ja parhaat loppunopeudet oman mittarin mukaan oli 260km/t luokkaa, mutta mitatut loppunopeudet vain 240km/t.

Porissa pyörän mittari taitaa näyttää enemmän samaa mitä mitatut loppunopeudet kun on parempi pito koko radalla eikä pelkästään lähtöalueella ?
Miksi ... aina jää varaa parantaa...

http://www.facebook.com/ecueditorcom
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

Minun vuoro onnitella kaikkia kovaa ajajia! Oot ksthb tosiaan kohta taas sen kolme kymmenystä meikäläistä nopeempi. :p PetriK:lle onnittelut kympin alituksesta ja päivän kovimmista lopareista. Homma helpottuu kun sen kympin kerran saa rikottua, trust me. :D

Pudasjärvellä oli menty myös kovaa, Busanistien puolesta harmi että päivän kovimman vedon takana jatkettu ZX-12R+NOS mutta Akselikin oli parannellut omaa ennätystään kuulemma 9.2 puolelle. Se siitä kenttäennätyksestä sitten. No lohdutan itseäni että edelleen vakiomittaisen pyörän ennätys kyseisellä kentällä minulla. :;):
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Avatar
Jaakko
Viestit: 618
Liittynyt: 24 Huhti 2005, 21:03
Paikkakunta: länsi suomi

Viesti Kirjoittaja Jaakko »

kiikalassa vähän reilu 4h. mopolla tuli ajettua 21lähtöä joista toveri harjotteli 6kpl.
itelle jäi parhaaksi 10.228 @ 248,6




Edited By Jaakko on 1211745973
jeejee 1/4 alle kympin
Avatar
mike
Viestit: 214
Liittynyt: 05 Maalis 2005, 21:47
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja mike »

Ksthb kirjoitti:Eipäs maalata piruja seinille :D
Hmm.. ihan hyvä juttu mutta noista ei pitäs puhuu ääneen,
kopotellaas sitä puuta :mosh:

Sehän menee niin että jos varaudutaan noin niinkuin varmuuden vuoksi niin mitään ei tapahdu :p

Onnittelut Porissa ja Kiikalassa onnistuneille! Mahtavia kellotuksia.




Edited By mike on 1211651335
84-1131181311

Viesti Kirjoittaja 84-1131181311 »

Ksthb kirjoitti:Suun täydeltä mansikoita :pomppu:

9.1 sek/60ft 1,68 sek/ 258 km/h :thumbup:
Hurjia vetoja kaikilla!! Ja erityisesti toi 9.1 :respekt:
107-1089231881

Viesti Kirjoittaja 107-1089231881 »

TeeCay kirjoitti:
Ksthb kirjoitti:Suun täydeltä mansikoita :pomppu:

9.1 sek/60ft 1,68 sek/ 258 km/h :thumbup:

Hurjia vetoja kaikilla!! Ja erityisesti toi 9.1 :respekt:
Hmm.. toi tulos on vain väliaikainen, silla ajettu vakiovanteella ja pilotpowerilla. koneessakin tasoitusta 10 puuttuvaa hp:tä. Tosin vapari mopoksi ihan kiitettävästi kelaa lopareita.
Seuraava tähtäys kasin kerhoon :mosh:
Avatar
Martta
Viestit: 695
Liittynyt: 04 Loka 2004, 08:56
Paikkakunta: Järvenpää

Viesti Kirjoittaja Martta »

Ksthb kirjoitti:Ennätyksiä syntyy :tapu:
Martta nykäs ekalla vedolla 10,413 s/ 60ft 2,163.
on sitte uus enkka Martalla

Joo, uusi kytkin säätö teki tepposen :D Näköjään vahinkojen aika ei ole edelleenkään ohi :shocked:

Onnittelut Petrik:lle kympin alituksesta ja onnistuneesta moottorisäädöstä :) Edittiä; Kuski ny muuttunu kutenkaan mihkään... :respekt:




Edited By Martta on 1211725982
Kolmas kerta toden sanoo... 302km/h (Suhteellisen vakio 1300R)

http://galleria.busanistit.org/Busat/Martan-Busa
Avatar
-Artsi-
Viestit: 1057
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:38
Paikkakunta: Hollola
Viesti:

Viesti Kirjoittaja -Artsi- »

Jopas olette ahkeroineet viikonloppuna... hienoa! Syssyllä on monilla plakkarissa uusia lukuja kun nyt jo kauden alkupuolella vanhoja enkkoja rikotaan. :respekt:

Minä olin Sveitsin Alpeilla Rellun tila-auton puikoissa juop... öh juhlaseurueen kuljettajana. Täytyy alkaa opetella asioiden priorisointia.
Club 100 m/s
Vastaa Viestiin