Kiikalassa myös erinomainen sää ja vetoja pääsi vetämään lähes niin paljon kuin halusi. Parannus omaan aikaan verrattuna viime kesään, eli ihan tyytyväinen päivään, ja tästä on sitten hyvä jatkaa seuraavaan kertaan.
"Matalalla lentäen alitat puhelinlangat."
-- Official member of Team Turbomaksa --
Kiikalassa kysyin päivän päätteeksi tulospalvelusta päivän parhaat ja tällaisia lukuja kertoivat:
- päivän paras ET 9.78, tämäkin taisi tulla bussikuskille
- päivän nopein loppunopeus 241km/t
Meikäläinen harjoitteli ihan toisella tavalla käyttäytyvällä pyörällä ja sai hillittömän harjoittelun jälkeen seuraavat tulokset vaparina:
- Oma paras ET 9.991
- Oma nopein loppunopeus 241,77km/t )
Ksthb kirjoitti:Laatu korvaa määrän 9,2 s/258 km/H :rocket
Olisit vaan sanonut että kokemus , eli kun on kokemusta niin ei tarvitse harjoittelua. Meikäläisellä kun ei ole kokemusta niin täytyy harjoitella määrällä että voi joskus sitten panostaa laatuun...
Alkaa olemaan alueella kun kymppi napsahtaa pois...
Mulla on mopossa kalibroitu nopeusmittari (eli alle 0.5% mittarivirhet) ja parhaat loppunopeudet oman mittarin mukaan oli 260km/t luokkaa, mutta mitatut loppunopeudet vain 240km/t.
Porissa pyörän mittari taitaa näyttää enemmän samaa mitä mitatut loppunopeudet kun on parempi pito koko radalla eikä pelkästään lähtöalueella ?
Minun vuoro onnitella kaikkia kovaa ajajia! Oot ksthb tosiaan kohta taas sen kolme kymmenystä meikäläistä nopeempi. :p PetriK:lle onnittelut kympin alituksesta ja päivän kovimmista lopareista. Homma helpottuu kun sen kympin kerran saa rikottua, trust me.
Pudasjärvellä oli menty myös kovaa, Busanistien puolesta harmi että päivän kovimman vedon takana jatkettu ZX-12R+NOS mutta Akselikin oli parannellut omaa ennätystään kuulemma 9.2 puolelle. Se siitä kenttäennätyksestä sitten. No lohdutan itseäni että edelleen vakiomittaisen pyörän ennätys kyseisellä kentällä minulla.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s) Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Hmm.. toi tulos on vain väliaikainen, silla ajettu vakiovanteella ja pilotpowerilla. koneessakin tasoitusta 10 puuttuvaa hp:tä. Tosin vapari mopoksi ihan kiitettävästi kelaa lopareita.
Seuraava tähtäys kasin kerhoon
Jopas olette ahkeroineet viikonloppuna... hienoa! Syssyllä on monilla plakkarissa uusia lukuja kun nyt jo kauden alkupuolella vanhoja enkkoja rikotaan.
Minä olin Sveitsin Alpeilla Rellun tila-auton puikoissa juop... öh juhlaseurueen kuljettajana. Täytyy alkaa opetella asioiden priorisointia.