Sivu 3/4
Lähetetty: 28 Touko 2008, 13:51
Kirjoittaja T.L
Näinhän se pitäisi olla, mutkat ja nopea ajo menee paremmin kun kyytiläinen on lähempänä/kiinni kuskissa, mutta käytäntö on valitettavasti toinen...
Lähetetty: 28 Touko 2008, 14:10
Kirjoittaja toimeve
...tuore rakkaus lähempi ote...
mukaellen etäsesti ruokamainosta...
Lähetetty: 28 Touko 2008, 16:20
Kirjoittaja Timppa
Mrk kirjoitti:( vähän hämärä toi kalleria sydeemi ihan kuin sammon pankki, kai ne noin kuului laittaa ? )
Ei noin Olivat lipsahtaneet ihan siihen kallerian etusivulle.
Nooh, tein sulle ihan oman albumin sinne galleriaan ja siirtelin ne kuvat sinne.
Jatkossa kirjaudut galleriaan, menet tuohon omaan albumiisi, ja valitset siitä vasemmalta "add items", kun haluat lisätä kuvia...
Lähetetty: 28 Touko 2008, 18:47
Kirjoittaja Mrk
Timppa kirjoitti:Ei noin Olivat lipsahtaneet ihan siihen kallerian etusivulle
Vaikka hyvä ystäväni Bushmills avusti nii silti män väärin, sitä ihmettelinkin että näkyykö se etusivu erilailla itselle kuin muille, kiitoksia korjauksesta.
Lähetetty: 02 Kesä 2008, 12:45
Kirjoittaja BussiJussi
VAROITUS!! Kaveri rakenteli k8 busaan sivulaukkutelineet "vanhan"busan sivulaukkutelineistä. (koska ei ennättänyt saada "virallisia" telineitä) Saksanmaalla, baanaa 40km, ja pakokaasut poltti reiän sivulaukkuun!!! Suomen nopeuksissa ei ongelmia!! Eli tarkastakaa pakokaasujen "suuntaukset" jos menossa saksaan ajamaan isoakovaa sivulaukkujen kanssa!!!!
:p :p
Lähetetty: 11 Kesä 2008, 14:05
Kirjoittaja martti
Nesmit kirjoitti:Ei se mihinkään pakariin kiinni tule
Se tulee tohon takalokarissa olevaan kiinnikerautaan kiinni... Mutta aika viritteleminen noissa näyttää olevan joka tapauksessa?!
Taitaa aika moni kääntyä kangaslaukkujen puoleen? Varsinkin jos vaihtaa alkuperäisen kilpitelineen pois?
Taas toisaalta ton kiinnikeraudan voi viritellä alkuperäiseen lokariin kiinni ja vaihtaa lokarin paikalleen aina reissatessa?!
Lokarihan on irrotettavissa / kiinnitettävissä neljällä ruuvilla... (rekisterikilven joutuu vaihtaan tietenkin telineestä toiseen jos menettelee näin)
Ei sitä rautaa oo mikään pakko lokariin kiinnittää tai laittaa ollenkaan jos ei meinaa vilkkuja siirtää. Se on tukevoittavinaan laukkuja sivusuunnassa. Ite ajelin vanhalla mallilla välillä rauta kiinni ja välillä ilman enkä huomannu mittään eroa.Kiinnikkeitten asennus käy melko äkkiä vaikka ens alkuun kuvasta muuta voisi luulla :p
Lähetetty: 11 Kesä 2008, 14:15
Kirjoittaja Nesmit
BussiJussi kirjoitti:VAROITUS!! Kaveri rakenteli k8 busaan sivulaukkutelineet "vanhan"busan sivulaukkutelineistä. (koska ei ennättänyt saada "virallisia" telineitä) Saksanmaalla, baanaa 40km, ja pakokaasut poltti reiän sivulaukkuun!!! Suomen nopeuksissa ei ongelmia!! Eli tarkastakaa pakokaasujen "suuntaukset" jos menossa saksaan ajamaan isoakovaa sivulaukkujen kanssa!!!!
:p :p
OHHOH!!
Oliko orkkis sliparit vai jotkut tuuuninki mallit??
Lähetetty: 11 Kesä 2008, 14:32
Kirjoittaja BussiJussi
Nesmit kirjoitti:BussiJussi kirjoitti:VAROITUS!! Kaveri rakenteli k8 busaan sivulaukkutelineet "vanhan"busan sivulaukkutelineistä. (koska ei ennättänyt saada "virallisia" telineitä) Saksanmaalla, baanaa 40km, ja pakokaasut poltti reiän sivulaukkuun!!! Suomen nopeuksissa ei ongelmia!! Eli tarkastakaa pakokaasujen "suuntaukset" jos menossa saksaan ajamaan isoakovaa sivulaukkujen kanssa!!!!
:p :p
OHHOH!!
Oliko orkkis sliparit vai jotkut tuuuninki mallit??
Yoshimuran kokoputkisto... Mallia en muista. Olivat sitten "nokan" väsänneet db-killerin paikalle putkeen, ettei puhalla pakokaasuja enään sivulaukkuun!!
:p :p
Lähetetty: 03 Heinä 2008, 16:27
Kirjoittaja martti
No nyt on sivutelineet paikallaan.Laitoin mie sen välirauvankii mut en minivilkkuja, parituntii siinä meni
Lähetetty: 03 Heinä 2008, 16:52
Kirjoittaja Koijari
Just ruuvasin smotecin sivutelineet paikalleen ja hyvin mahtui ainakin two bros putkien kanssa.Lennin kulmarauta ja Nesmitin takateline ja kaikki paikalleen parissa tunnissa.Minivilkut nakkasin mäkeen ja kiinnikkeet rälläköin poikki.Olin katsovinani että pakovirtauksetkin pitäis mennä laukkujen ohi.Takakiinnikerauta mahtui hyvin Nesmitin kilpitelineen takaa(siis renkan ja kilpitelineen välistä) mitenkään kiinnittämättä sitä siihen ja tukevalta tuntui.Ja takajakkarankin sai paikalleen.
Lähetetty: 04 Heinä 2008, 08:36
Kirjoittaja Nesmit
Ei muuta kun kuvia näkösälle Koijari
Lähetetty: 04 Heinä 2008, 16:18
Kirjoittaja Koijari
Kuvia olis,mutta jostakin syystä ei huoli minun kuvia listalle,että sais kuvat galleriaan.Kokeilen myöhemmin uudestaan. :comp
Lähetetty: 05 Heinä 2008, 09:43
Kirjoittaja Koijari
Nyt olis kuvia,mutta meni etusivulle galleriassa.Jos joku osaava osais siirtää ne tuonne minun kansioon ja linkki tänne.Arvasin jotenkin tämän...
Nyt näkyy.Kiitos ylläpidolle.
Kuva 1
Kuva 2
Kuva 3
Kuva 4
Edited By Koijari on 1215354189
Lähetetty: 03 Loka 2008, 22:46
Kirjoittaja nyssenisti
Koeasensin sw-motechin laukkutelineet k-kasiin. Ihan tukevalta hässäkältä vaikuttaa ja purkaminenkin sopivan nopsaa. Laukut vaan ei käyny sivutelineisiin!?
Mitkä laukut käy? Mulla Kappan 44l mut laukussa alakolot 2cm leveämmällä kun telineen alatapit. Yläkiinnitys, joka lukkoon tuupitaan, myös liian pieni. Perätelineeseen pultattu sovitelevy oli kyllä käypänen Kappan laukulle. Puuttuuko multa jotain oleellisia osia? luovuutta? vai olikohan ne tallin lattialla lojuneet ruuvit kuitenkin pudonnu omasta pääkopasta vaikuttaen oleellisesti lopputulokseen? :1087
Lähetetty: 03 Loka 2008, 23:33
Kirjoittaja Timba
Mulla vanhat Givin sivulaukut 36l ja sopi heittämällä sivutelineisiin ja takalaukku uudempi Kapan 44l ja sopii myös S.W:n sovitelevyyn ja sopii myös sivutelineisiin tämä Kappa.