Gipro w/atre ! - Apuuuuva!
Laitteessa vikaa. ... tai sitten vaihdetietoanturissa.
Mittarin näyttöhän perustuu vaihdetunnistetietoon -> ei pitäisi tarvita mitään "opettamisjaksoja", eli kun laite saa tietyn jännitteen anturilta, niin se näyttää näytöllä ko. jännitettä vastaavan vaihdenumeron. Se ei siis laske mitään sen hetkinen nopeuden ja kierrosluvun suhdetta, niin kuin jotkut aiemmat vaihdenäyttömallit.
Onko sillä ATRE "kytkimen asennolla" merkitystä näytön virhelukemiin?
Edited By Fastm8 on 1176654713
Mittarin näyttöhän perustuu vaihdetunnistetietoon -> ei pitäisi tarvita mitään "opettamisjaksoja", eli kun laite saa tietyn jännitteen anturilta, niin se näyttää näytöllä ko. jännitettä vastaavan vaihdenumeron. Se ei siis laske mitään sen hetkinen nopeuden ja kierrosluvun suhdetta, niin kuin jotkut aiemmat vaihdenäyttömallit.
Onko sillä ATRE "kytkimen asennolla" merkitystä näytön virhelukemiin?
Edited By Fastm8 on 1176654713
Oikeella jäljillä olet. paljo ajetussa moottoreissa vaihdetieto anturi sekoilee ja näyttö näyttää välillä mitä sattuu.Fastm8 kirjoitti:Laitteessa vikaa. ... tai sitten vaihdetietoanturissa.
Mittarin näyttöhän perustuu vaihdetunnistetietoon -> ei pitäisi tarvita mitään "opettamisjaksoja", eli kun laite saa tietyn jännitteen anturilta, niin se näyttää näytöllä ko. jännitettä vastaavan vaihdenumeron. Se ei siis laske mitään sen hetkinen nopeuden ja kierrosluvun suhdetta, niin kuin jotkut aiemmat vaihdenäyttömallit.
Onko sillä ATRE "kytkimen asennolla" merkitystä näytön virhelukemiin?
58tkm ajettu moottori näyttää kaikki muut vaihteet oikein paitsi kutosen. Lykkää välillä nollan ruutuun.
Hmm.. täytyypä tsekata noi kytkimet.
Agostini kirjoitti:Takarengasta tulee vähintään pyöräyttää kun laitetta ottaa käyttöön...
Lainaus tekstistä ; -In order to change gear with engine off,you may need to move the rear wheel back and forth while pushing gear selector-
Eli kun kone ei ole käynnissä ja vaihdatte vaihteita, pitää pyörittää takarengasta eteen ja taakse vaihtaessasi vaihteita. (jotenkin sinnepäin)
-A-
Tämä,mikäli ei ole ajomahdollisuutta
nyt meni hieman metsään :p palikkasuomennus-saadaksesi vaihteet vaihtumaan kone sammutettuna voit joutua liikuttamaan takarengasta edestakaisin
Laitoin kanssa tänään GiPron kiinni ja toimii ok.Piuhanvedon kanssa meinas hermo palaa mutta sitten kumminkin onnistui ihan hyvin.
Sulaketta en laittanut kun mielestäni ohjeissa ei käsketty laittaan.
Katotaan seuraavalla ajokerralla että onko siinä mitään eroa Tre:llä vai ilman,ilmeisesti ero ei ole kummonen,saa nähä huomaako persdyno MITÄÄN eroa.
Sanovatko muuten takuuajan huolloissa kyseisestä laitteesta mitään............
Sulaketta en laittanut kun mielestäni ohjeissa ei käsketty laittaan.
Katotaan seuraavalla ajokerralla että onko siinä mitään eroa Tre:llä vai ilman,ilmeisesti ero ei ole kummonen,saa nähä huomaako persdyno MITÄÄN eroa.
Sanovatko muuten takuuajan huolloissa kyseisestä laitteesta mitään............
Hmm! Mulla toimii systeemi moitteettomasti -00 busassa. Tossa oikeastaan valmistajan sähköpostia vapaasti mukaillen: Pääsääntöisesti mahdolliset häiriöt tapahtuvat käyttäjän omista virheistä, "Möykky" ei kestä valitettavasti minkäänlaista virheellistä asennusta vaan menee niin sanotusti "jurriin" eli jokin noista kiinalaisista komponenteista saapi siipeen..?
Eli noudattakaa ihmeessä sitä mukana toimitettua asennus ohjetta..! (Tosin enkelskaa puhuu, mutta näin kansakoulu pohjalla siitäkin saa selvää) .
Ago ja ksthb ovat mun mielestä laittaneet niin selkeät ohjeet vekottimesta kuin olla ja voi. Eli noudattakaa niitä, älkääkä jumatsuikka hätäilkö...!
T:P :p
Eli noudattakaa ihmeessä sitä mukana toimitettua asennus ohjetta..! (Tosin enkelskaa puhuu, mutta näin kansakoulu pohjalla siitäkin saa selvää) .
Ago ja ksthb ovat mun mielestä laittaneet niin selkeät ohjeet vekottimesta kuin olla ja voi. Eli noudattakaa niitä, älkääkä jumatsuikka hätäilkö...!
T:P :p
pyh!
- busapappa2
- Viestit: 1205
- Liittynyt: 12 Syys 2006, 21:28
- Paikkakunta: Missä millonkin huvittaa olla .
GiPron myötä ei oo enään "seiska" vaihdetta tarvinnu hakea... :p
BMW S 1000XR 2016
ex:ät K3,K6,K7,K8,K9,L0,L1,K8,L1,L3,L4...
President of team jukkis
Corvette C4
http://galleria.busanistit.org/v....pg.html
ex:ät K3,K6,K7,K8,K9,L0,L1,K8,L1,L3,L4...
President of team jukkis
Corvette C4
http://galleria.busanistit.org/v....pg.html
- busapappa2
- Viestit: 1205
- Liittynyt: 12 Syys 2006, 21:28
- Paikkakunta: Missä millonkin huvittaa olla .
Laitettiin kaverin Busaan viime vk-loppuna Gipro ATRE.
Tuli rpm-mittarin punaiselle alueelle just tripin reunaan.
Sininen näyttö on COOL
Itselle tulee enne Jussia sama peli
Johto niputettiin tangon etupuolelta ja
vedettiin vasemmalta puolelta muiden mukana nippusiteen kera
tankin alle jossa extra lenkki nippuun ja liittimet kiinni.
Virtajohto akun puolelle ja nippusiteellä kiinni (lopuksi)
pujotus samaan paikkaan kuin päävirtakaapeli.
Ruuvi auki, johdon pää napakengän alle ja ruuvi kiinni.
Homma pelitti heti, mutta potkua ei kyllä tuntunut
Vaihteen näkyy ja vapaa tulee katsottua vaihdenäytöstä
Tuli rpm-mittarin punaiselle alueelle just tripin reunaan.
Sininen näyttö on COOL
Itselle tulee enne Jussia sama peli
Johto niputettiin tangon etupuolelta ja
vedettiin vasemmalta puolelta muiden mukana nippusiteen kera
tankin alle jossa extra lenkki nippuun ja liittimet kiinni.
Virtajohto akun puolelle ja nippusiteellä kiinni (lopuksi)
pujotus samaan paikkaan kuin päävirtakaapeli.
Ruuvi auki, johdon pää napakengän alle ja ruuvi kiinni.
Homma pelitti heti, mutta potkua ei kyllä tuntunut
Vaihteen näkyy ja vapaa tulee katsottua vaihdenäytöstä
Laitoin mun Busaan viime vk-loppuna Gipro ATRE.
Tuli rpm-mittarin punaiselle alueelle just tripin reunaan.
Sininen näyttö on COOL
Johto niputettiin tangon etupuolelta ja
vedettiin vasemmalta puolelta muiden mukana nippusiteen kera
tankin alle jossa extra lenkki nippuun ja liittimet kiinni.
Samalla asensin vedenpitävän sulakerasian
ja laitoin GIpron sen kautta akulle.
Homma pelitti heti, mutta potkua ei kyllä tuntunut
enkä kokeillut 300 sadan ylitystä...
Aluksi kuutonen näytti nollaa, mutta nyt ei enää???
Uusissa malleissa on kuulemma joku vaihtamisvalokin...
Ei niitä ehdi kiihdytyksissä katteleen...
Tuli rpm-mittarin punaiselle alueelle just tripin reunaan.
Sininen näyttö on COOL
Johto niputettiin tangon etupuolelta ja
vedettiin vasemmalta puolelta muiden mukana nippusiteen kera
tankin alle jossa extra lenkki nippuun ja liittimet kiinni.
Samalla asensin vedenpitävän sulakerasian
ja laitoin GIpron sen kautta akulle.
Homma pelitti heti, mutta potkua ei kyllä tuntunut
enkä kokeillut 300 sadan ylitystä...
Aluksi kuutonen näytti nollaa, mutta nyt ei enää???
Uusissa malleissa on kuulemma joku vaihtamisvalokin...
Ei niitä ehdi kiihdytyksissä katteleen...