Gipro w/atre ! - Apuuuuva!

Airbox, pair, TRE, sekä muita omia virityksiä
70-1085386739

Viesti Kirjoittaja 70-1085386739 »

Laitteessa vikaa. :( ... tai sitten vaihdetietoanturissa.

Mittarin näyttöhän perustuu vaihdetunnistetietoon -> ei pitäisi tarvita mitään "opettamisjaksoja", eli kun laite saa tietyn jännitteen anturilta, niin se näyttää näytöllä ko. jännitettä vastaavan vaihdenumeron. Se ei siis laske mitään sen hetkinen nopeuden ja kierrosluvun suhdetta, niin kuin jotkut aiemmat vaihdenäyttömallit.

Onko sillä ATRE "kytkimen asennolla" merkitystä näytön virhelukemiin?




Edited By Fastm8 on 1176654713
107-1089231881

Viesti Kirjoittaja 107-1089231881 »

Fastm8 kirjoitti:Laitteessa vikaa. :( ... tai sitten vaihdetietoanturissa.

Mittarin näyttöhän perustuu vaihdetunnistetietoon -> ei pitäisi tarvita mitään "opettamisjaksoja", eli kun laite saa tietyn jännitteen anturilta, niin se näyttää näytöllä ko. jännitettä vastaavan vaihdenumeron. Se ei siis laske mitään sen hetkinen nopeuden ja kierrosluvun suhdetta, niin kuin jotkut aiemmat vaihdenäyttömallit.

Onko sillä ATRE "kytkimen asennolla" merkitystä näytön virhelukemiin?
Oikeella jäljillä olet. paljo ajetussa moottoreissa vaihdetieto anturi sekoilee ja näyttö näyttää välillä mitä sattuu.
58tkm ajettu moottori näyttää kaikki muut vaihteet oikein paitsi kutosen. Lykkää välillä nollan ruutuun.
Hmm.. täytyypä tsekata noi kytkimet.
Agostini
Viestit: 1569
Liittynyt: 23 Touko 2004, 14:43

Viesti Kirjoittaja Agostini »

Pistin pocaselle GIpron näin....alupellin kulmaan kiinni....

Kuva
Kuva

Ihan tuli nätti,mitä nyt toi kaapeli hieman kääntää näyttöä.
Tukevakin on nyt kun tohon kulmaan liimaten kiinnitys.

-A-
akseli
Viestit: 290
Liittynyt: 21 Heinä 2004, 19:21
Paikkakunta: SUURSUOMI

Viesti Kirjoittaja akseli »

Agostini kirjoitti:Takarengasta tulee vähintään pyöräyttää kun laitetta ottaa käyttöön...
Lainaus tekstistä ; -In order to change gear with engine off,you may need to move the rear wheel back and forth while pushing gear selector-

Eli kun kone ei ole käynnissä ja vaihdatte vaihteita, pitää pyörittää takarengasta eteen ja taakse vaihtaessasi vaihteita. (jotenkin sinnepäin)

-A-

Tämä,mikäli ei ole ajomahdollisuutta

nyt meni hieman metsään :p palikkasuomennus-saadaksesi vaihteet vaihtumaan kone sammutettuna voit joutua liikuttamaan takarengasta edestakaisin
Agostini
Viestit: 1569
Liittynyt: 23 Touko 2004, 14:43

Viesti Kirjoittaja Agostini »

:wtf: :shocked: ja mikähän tuossa oli erilailla? :pääseinään:
ehkä eri sanoilla kirjoitettu,mutta täysin sama asia....


:1087 -A- :oho:




Edited By Agostini on 1177000281
Agostini
Viestit: 1569
Liittynyt: 23 Touko 2004, 14:43

Viesti Kirjoittaja Agostini »

Tässä oma viritelmä...mutta Datatool:in vaihdenäytöllä varustettu busa...(salama vaan sotki kuvan)
Kuva

toimii..kiitos ksthb:n

-A-
86-1178339293

Viesti Kirjoittaja 86-1178339293 »

Laitoin kanssa tänään GiPron kiinni ja toimii ok.Piuhanvedon kanssa meinas hermo palaa mutta sitten kumminkin onnistui ihan hyvin.

Sulaketta en laittanut kun mielestäni ohjeissa ei käsketty laittaan.
Katotaan seuraavalla ajokerralla että onko siinä mitään eroa Tre:llä vai ilman,ilmeisesti ero ei ole kummonen,saa nähä huomaako persdyno MITÄÄN eroa.
Sanovatko muuten takuuajan huolloissa kyseisestä laitteesta mitään............
Avatar
rapala
Viestit: 8
Liittynyt: 23 Huhti 2006, 11:24
Paikkakunta: Keski-pohjanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja rapala »

Hmm! Mulla toimii systeemi moitteettomasti -00 busassa. Tossa oikeastaan valmistajan sähköpostia vapaasti mukaillen: Pääsääntöisesti mahdolliset häiriöt tapahtuvat käyttäjän omista virheistä, "Möykky" ei kestä valitettavasti minkäänlaista virheellistä asennusta vaan menee niin sanotusti "jurriin" eli jokin noista kiinalaisista komponenteista saapi siipeen..?
Eli noudattakaa ihmeessä sitä mukana toimitettua asennus ohjetta..! (Tosin enkelskaa puhuu, mutta näin kansakoulu pohjalla siitäkin saa selvää) .

Ago ja ksthb ovat mun mielestä laittaneet niin selkeät ohjeet vekottimesta kuin olla ja voi. Eli noudattakaa niitä, älkääkä jumatsuikka hätäilkö...!

T:P :p
pyh!
Avatar
busapappa2
Viestit: 1205
Liittynyt: 12 Syys 2006, 21:28
Paikkakunta: Missä millonkin huvittaa olla .

Viesti Kirjoittaja busapappa2 »

rapala huostaa asiaa !! Rauhassa ja ohjeita tulkaten !! GIPro:ssa on muistaakseni 4 modia ja just se 4 modi on se joka poistelee rajoittimet sekä pelittää vaihdenäytön. :p
Muista ELÄÄ Tänään, Huomenna Se Voi Olla Myöhäistä . Huominen On Utopiaa Ja Eilinen Historiaa ! Kumpaakaan Et Pysty Elämään NYT
Avatar
Jukkis
Viestit: 2818
Liittynyt: 21 Elo 2005, 17:10
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Jukkis »

GiPron myötä ei oo enään "seiska" vaihdetta tarvinnu hakea... :p
BMW S 1000XR 2016

ex:ät K3,K6,K7,K8,K9,L0,L1,K8,L1,L3,L4...
President of team jukkis
Corvette C4
http://galleria.busanistit.org/v....pg.html
83-1175441819

Viesti Kirjoittaja 83-1175441819 »

Hmm,,tää seiska on paha ongelma,,,
Minäkään en sitä koskaan löydä :(
Mun ensimmäisessä mopossa Suzuki GS125S.sä oli näyttö muuten vakiona jo vuonna -84,(sekin laite on vielä tallessa :smoking: )
Avatar
busapappa2
Viestit: 1205
Liittynyt: 12 Syys 2006, 21:28
Paikkakunta: Missä millonkin huvittaa olla .

Viesti Kirjoittaja busapappa2 »

Jees, nyt kun "hehkuu" vaihde nro silmissä kokoajan, ei tosiaan tuu haettua sitä seiskaa !! :D
Muista ELÄÄ Tänään, Huomenna Se Voi Olla Myöhäistä . Huominen On Utopiaa Ja Eilinen Historiaa ! Kumpaakaan Et Pysty Elämään NYT
67-1175770372

Viesti Kirjoittaja 67-1175770372 »

Laitettiin kaverin Busaan viime vk-loppuna Gipro ATRE.
Tuli rpm-mittarin punaiselle alueelle just tripin reunaan.
Sininen näyttö on COOL :pomppu:

Itselle tulee enne Jussia sama peli
Johto niputettiin tangon etupuolelta ja
vedettiin vasemmalta puolelta muiden mukana nippusiteen kera
tankin alle jossa extra lenkki nippuun ja liittimet kiinni.
Virtajohto akun puolelle ja nippusiteellä kiinni (lopuksi)
pujotus samaan paikkaan kuin päävirtakaapeli.
Ruuvi auki, johdon pää napakengän alle ja ruuvi kiinni.

Homma pelitti heti, mutta potkua ei kyllä tuntunut
Vaihteen näkyy ja vapaa tulee katsottua vaihdenäytöstä
:tapu:
109-1180512207

Viesti Kirjoittaja 109-1180512207 »

gipro atre kiinni, as. meni n.+15min :smoking: , sininen näyttö, käytännöllinen peli, seiskaa tartte enää ettiä. :offtopic:



Edited By makebusa on 1183877067
67-1175770372

Viesti Kirjoittaja 67-1175770372 »

Laitoin mun Busaan viime vk-loppuna Gipro ATRE.
Tuli rpm-mittarin punaiselle alueelle just tripin reunaan.
Sininen näyttö on COOL :pomppu:

Johto niputettiin tangon etupuolelta ja
vedettiin vasemmalta puolelta muiden mukana nippusiteen kera
tankin alle jossa extra lenkki nippuun ja liittimet kiinni.

Samalla asensin vedenpitävän sulakerasian
ja laitoin GIpron sen kautta akulle.

Homma pelitti heti, mutta potkua ei kyllä tuntunut
enkä kokeillut 300 sadan ylitystä...

Aluksi kuutonen näytti nollaa, mutta nyt ei enää???

Uusissa malleissa on kuulemma joku vaihtamisvalokin...
Ei niitä ehdi kiihdytyksissä katteleen...
:skootteri:
Vastaa Viestiin