Sivu 3/5

Lähetetty: 12 Syys 2008, 21:46
Kirjoittaja majuriTK
busai kirjoitti:
Agostini kirjoitti:K8:sta penkki pois,tankki ylös ja liittimet löytyy lähes samoilta seuduilta rungon vasemman palkin läheisyydestä.
Nenä menosuuntaan katsottuna

Tuleehan siinä varmaan jotkut ohjeetkin mukana,pitääköhän valmistajan käppyrät paikkansa kun näyttäs vääntöökin tulevan n.10nm enemmän läpi koko kierrosalueen pienemmillä vaihteilla ja heppojakin lisää,onko k8 tehoja tosiaankin rajoitettu 3 ekalla vaihteella?
En kyllä usko että tehoa rajoitettu,muutakuin itse valitsemalla a.b tai c kartta,huippunopeus toki rajoitettu. :(

Lähetetty: 12 Syys 2008, 21:57
Kirjoittaja martti
majuriTK kirjoitti:
busai kirjoitti:
Agostini kirjoitti:K8:sta penkki pois,tankki ylös ja liittimet löytyy lähes samoilta seuduilta rungon vasemman palkin läheisyydestä.
Nenä menosuuntaan katsottuna

Tuleehan siinä varmaan jotkut ohjeetkin mukana,pitääköhän valmistajan käppyrät paikkansa kun näyttäs vääntöökin tulevan n.10nm enemmän läpi koko kierrosalueen pienemmillä vaihteilla ja heppojakin lisää,onko k8 tehoja tosiaankin rajoitettu 3 ekalla vaihteella?

En kyllä usko että tehoa rajoitettu,muutakuin itse valitsemalla a.b tai c kartta,huippunopeus toki rajoitettu. :(
Ei niitä muuten oo rajotettu mut sytkä on hieman myöhäsemmällä pikkuvaihteilla senhän sanoo jo TRE nimikin (timing retard eliminator) se onkin sitten jo toinen juttu onko sillä paljon käytännön vaikutusta :1087

Lähetetty: 13 Syys 2008, 09:28
Kirjoittaja 115-1220472422
Jees. Sain Stormin Tyrväisen ottamaan yhteyttä Healtech:n poikiin jenkkeihin X-TRE:n toimivuudesta eri "moodeilla".

Tässä vastaus:

X-TRE has the most effect on the full power mode (A), this is how our dyno charts are taken.
X-TRE has slight positive effect on the other modes.

So basically, the mode selector will still be perfectly useable after installing X-TRE.

Eli siis asento A taitaa olla eniten käytetty :D

Lähetetty: 13 Syys 2008, 15:33
Kirjoittaja suiza
Tulipa tänään Stormilta tilattua ko. kampe. Turuus on kuulemma hyllyssä.

Lähetetty: 13 Syys 2008, 20:10
Kirjoittaja Mrk
busai kirjoitti:Tuleehan siinä varmaan jotkut ohjeetkin mukana......

Tulee juu mutta kun ei löydy oikean väristä piuhaa oikeasta kohdasta.

Edittiä : Eikun löytyihän se oikea piuha, liikaa asennusöljyä ilmeisesti :shocked:




Edited By Mrk on 1221327114

Lähetetty: 13 Syys 2008, 22:13
Kirjoittaja 98-1197316477
Tartteeko boxiin vetää virrat?

Näyttäs olevan toi pitkä piuha,liitinpää tulee ilmeisesti tre ja tuleeko toinen pää (3 eri väristä piuhaa) virtaan ja maihin?
Mihin noi 3 sinistä osaa tulee,mitä nyt lieneekin.




Edited By busai on 1221333786

Lähetetty: 14 Syys 2008, 00:14
Kirjoittaja jokiar
Kyllähän tuo huippunopeus "melekein vakiollakin" tuntui riittävän Saksa baanoilla... :thumbup: Sama millä vaihteella sitte "kiusas" paikallisia bemuja, mesejä yms... :thumbup:
Mutta täytyy kyllä sanoo, että jotku (yleensä joku porsche) ajo aika perkeleen lujaa...jopa Skoodatkin ja joku 1,1 Opel Corsa... :mosh: Niin, että olokoon tuo kapistus sitte paikallaan...

Lähetetty: 14 Syys 2008, 19:19
Kirjoittaja martti
jokiar kirjoitti:Kyllähän tuo huippunopeus "melekein vakiollakin" tuntui riittävän Saksa baanoilla... :thumbup: Sama millä vaihteella sitte "kiusas" paikallisia bemuja, mesejä yms... :thumbup:
Mutta täytyy kyllä sanoo, että jotku (yleensä joku porsche) ajo aika perkeleen lujaa...jopa Skoodatkin ja joku 1,1 Opel Corsa... :mosh: Niin, että olokoon tuo kapistus sitte paikallaan...
No siinä sorsasskii on ollu vissiin "kapistus" paikallaan :omituinen:

Lähetetty: 15 Syys 2008, 14:22
Kirjoittaja jakehaanpää
suiza kirjoitti:Tulipa tänään Stormilta tilattua ko. kampe. Turuus on kuulemma hyllyssä.

Tääl myös varattu ko härpäke, keskiviikkona noudan PK:n Stormista.

Lähetetty: 16 Syys 2008, 09:45
Kirjoittaja 98-1197316477
No joks on kellään palikka kiinni,kokemuksia persdynosta,tuliko puhtia lisää vaihteille 1-3,niin ku valmistajan käppyrät lupailee.

Lähetetty: 16 Syys 2008, 11:32
Kirjoittaja TNT
Eilen tuli paketti Stormilta, ei ole kiire paikalleen laittamisella kun ens suvelle menee kuitenkin Pudasjärven reissu, jos siellä pääsis 1500metriä kiihyttelemään uudemman kerran.

Lähetetty: 16 Syys 2008, 16:44
Kirjoittaja martti
Joo o kukahan sen kääntäs tuon asennusohjeen kun näkkyy olevan jumpperia heittolenkkiä sun muuta rosmoliitintä että helvettiinkö ne kaikki survotaan.Isot liittimet ei käy kun oikein mutta ne loput sininen tulee kaiketi ECUun mutta mihin loput ja jumpperit. Kyllä mie nyt jottain tuosta paperista tolkkuan mutta haluaisin olla satavarma ennen hommaan ryhtymistä :apua:

Lähetetty: 16 Syys 2008, 23:47
Kirjoittaja Mrk
busai kirjoitti:No joks on kellään palikka kiinni,kokemuksia persdynosta,tuliko puhtia lisää vaihteille 1-3,niin ku valmistajan käppyrät lupailee.

Enpä juuri eroa huomannut, no ehkä etutassu nousee aavistuksen herkemmin tai sitten kuvittelen vain. :baaa:

martti Sep. 16 2008 kirjoitti:Joo o kukahan sen kääntäs tuon asennusohjeen..

Siinähän on kamalasti tekstiä kramppihan semmoisen kääntämisestä tulee :p
Koitanpa muistaa otta kuvan piuhoituksesta, josko semmoinen auttaisi ?

Lähetetty: 17 Syys 2008, 11:25
Kirjoittaja martti
Kyyylll varmaannii :thumbup:

Lähetetty: 17 Syys 2008, 17:09
Kirjoittaja Mrk
Tuolla olisi, en jaksanut kaivaa sulakeaskia esiin vaan kun tuosta löytyi +12v niin tuuppasin virranoton sitten siihen :omituinen:
Ja ne tankin alle tulevat piuhathan tuli siihen liittimeen missä on sininen, vaaleanpunainen ja mustavalkoinen piuha.