Nyt se vasta on sekaisin - Ei käynnisty....
Ron Ayers microfiche - electrical
Part Number: 33410-24F10
Description: COIL ASSY,IGNIT
Source: SUZUKI
Price: $72.21
Suomesta Suzukilta/jälleenmyyjiltä varmaankin hintaa jo tuplasti...
ps. Sytkäjärjestys taitaa riippua kierroksista tms. mulla ainakin analysaattorilla näytti että kaksi puolaa on rinnan aina tuonne 2.5-3k saakka jonka jälkeen vasta normaali sytkäjärjestys. Tämä on mutua, en ole ihan varma.
Edited By PetriK on 1153989107
Part Number: 33410-24F10
Description: COIL ASSY,IGNIT
Source: SUZUKI
Price: $72.21
Suomesta Suzukilta/jälleenmyyjiltä varmaankin hintaa jo tuplasti...
ps. Sytkäjärjestys taitaa riippua kierroksista tms. mulla ainakin analysaattorilla näytti että kaksi puolaa on rinnan aina tuonne 2.5-3k saakka jonka jälkeen vasta normaali sytkäjärjestys. Tämä on mutua, en ole ihan varma.
Edited By PetriK on 1153989107
- saarinen-77
Hmm...PetriK kirjoitti:Tuo anturi pitäisi säätää koneen käydessä tyhjäkäyntiä, mutta jos ei käy ollenkaan niin sitten tietysti voi säätää paikallaankin.
Jos se on alalaidassa niin silloin periaatteessa kone kuvittelee että läppärungot on enemmän kiinni mitä ovatkaan - eli käydessä saisi liian laihaa...
Elikäs voiskoha mullakin olla tossa vika... ??? Oon säätäny ton anturin kohilleen n.20krt. ja aina kun vääntelee kaasua niin se lupailee,että ny toimii...JA PAS..T

Eli oon säätäny sen aina sillain,että kone on ollu sammuksissa ja viiva on kulkenu näytössä niin kuin pitääkin,MUTTA kun meen lyömään mopon käymään ja sammutan sen ja katson koodin uudelleen niin johan on viiva taas: _C00

Nooh...Sitten tietty lähetään tyytyväisenä ajelulle

Oottakaa sit risteyksessä.....
Tarkennetaan vielä - jos koneessa on PC (PowerCommander) niin silloin tuo pitää säätää käydessä koska joissain malleissa referenssijännite muuttuu koneen käydessä. Tällöin tuo viiva säädön jälkeen on käydessä keskellä, mutta sammutettuna toisessa paikassa.
Ilman PC:tä en omassa ole eroa huomannut käynnissä säätämisen ja kylmänä säätämisen välillä.
Ilman PC:tä en omassa ole eroa huomannut käynnissä säätämisen ja kylmänä säätämisen välillä.
- saarinen-77