Nyt se vasta on sekaisin - Ei käynnisty....

Tyyppiviat, akuutit häiriöt sekä kommentteja huolloista
Agostini
Viestit: 1569
Liittynyt: 23 Touko 2004, 14:43

Viesti Kirjoittaja Agostini »

Laitappa se letku kii ja koklaa uudestaan...luulempa että Kujo epäili aiemmin jo moista....puolan hintaa ei ole tiedossa täällä.

:unclesam:
76-1139058759

Viesti Kirjoittaja 76-1139058759 »

PetriK kirjoitti:
Hyvä sähkömieheltä saatu vinkki on pitää aina toinen käsi selän takana kun kosketaan suurjännitepiireihin ;-))...



Tai luonnostaan toinen käsi munissa. Niin ei mene pumpun läpi :oops:
Avatar
böltsi
Viestit: 116
Liittynyt: 21 Joulu 2004, 19:28
Paikkakunta: savonlinna

Viesti Kirjoittaja böltsi »

vaikuttas siltä se yksi puola vittuilee :angry: vaihdoin sen ykkösmukiin niin ei käy oikein mitenkään,sytkäjärjestys menee
1&4,2&3 vai kuise?otetaan tarjouksia puolasta :apua:
äkkiä vaan tekonivel....about ten years...
Avatar
PetriK
Viestit: 1650
Liittynyt: 08 Maalis 2006, 19:20
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja PetriK »

Ron Ayers microfiche - electrical

Part Number: 33410-24F10
Description: COIL ASSY,IGNIT
Source: SUZUKI
Price: $72.21

Suomesta Suzukilta/jälleenmyyjiltä varmaankin hintaa jo tuplasti...

ps. Sytkäjärjestys taitaa riippua kierroksista tms. mulla ainakin analysaattorilla näytti että kaksi puolaa on rinnan aina tuonne 2.5-3k saakka jonka jälkeen vasta normaali sytkäjärjestys. Tämä on mutua, en ole ihan varma.




Edited By PetriK on 1153989107
Miksi ... aina jää varaa parantaa...

http://www.facebook.com/ecueditorcom
Avatar
böltsi
Viestit: 116
Liittynyt: 21 Joulu 2004, 19:28
Paikkakunta: savonlinna

Viesti Kirjoittaja böltsi »

kiitti taas paljon pete :respekt:
äkkiä vaan tekonivel....about ten years...
Avatar
saarinen-77
Viestit: 97
Liittynyt: 25 Syys 2005, 17:52
Paikkakunta: Hattula

Viesti Kirjoittaja saarinen-77 »

PetriK kirjoitti:Tuo anturi pitäisi säätää koneen käydessä tyhjäkäyntiä, mutta jos ei käy ollenkaan niin sitten tietysti voi säätää paikallaankin.

Jos se on alalaidassa niin silloin periaatteessa kone kuvittelee että läppärungot on enemmän kiinni mitä ovatkaan - eli käydessä saisi liian laihaa...
Hmm...
Elikäs voiskoha mullakin olla tossa vika... ??? Oon säätäny ton anturin kohilleen n.20krt. ja aina kun vääntelee kaasua niin se lupailee,että ny toimii...JA PAS..T :angry:

Eli oon säätäny sen aina sillain,että kone on ollu sammuksissa ja viiva on kulkenu näytössä niin kuin pitääkin,MUTTA kun meen lyömään mopon käymään ja sammutan sen ja katson koodin uudelleen niin johan on viiva taas: _C00
:kusi: Siitä kun vääntää kaasua niin se rupee taas pelittään ok!

Nooh...Sitten tietty lähetään tyytyväisenä ajelulle :mopo: ja kappastavain.... vit## sehän sammuilee kokoajan :angry: Rupee oikeesti rauhallisemmankin mopoilijan hermot renaan :pääseinään:
Oottakaa sit risteyksessä.....
Avatar
PetriK
Viestit: 1650
Liittynyt: 08 Maalis 2006, 19:20
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja PetriK »

Tarkennetaan vielä - jos koneessa on PC (PowerCommander) niin silloin tuo pitää säätää käydessä koska joissain malleissa referenssijännite muuttuu koneen käydessä. Tällöin tuo viiva säädön jälkeen on käydessä keskellä, mutta sammutettuna toisessa paikassa.

Ilman PC:tä en omassa ole eroa huomannut käynnissä säätämisen ja kylmänä säätämisen välillä.
Miksi ... aina jää varaa parantaa...

http://www.facebook.com/ecueditorcom
Avatar
saarinen-77
Viestit: 97
Liittynyt: 25 Syys 2005, 17:52
Paikkakunta: Hattula

Viesti Kirjoittaja saarinen-77 »

Hmm...
Kävin säädättämässä ruiskujen läpät ns.balanssiin ja ainakin moottorin ajettavuus muuttu paremmaks mutta sammuilemisista en vielä osaa sanoo kun en päässy kunnolla testaileen :mopo: Taas työt haittaa harrastusta :thumbdown:
Oottakaa sit risteyksessä.....
Vastaa Viestiin