K8 busan tehot penkissä?

Tänne kaikki Gen2 (k8 ja uudemmat) tekniset asiat jotka eroavat Gen1 Busasta
66-1155057341

Viesti Kirjoittaja 66-1155057341 »

Jaakko kirjoitti:eli selkee ero hindlen eduksi 4,4hp & 0,6nm

Eroa ei tainnut ilman säätöä olla kuin 1-2hv. Tossa Hindlen vedossa seoksia korjattu yläkierroksilla omalla boksilla.
Eikös tuo Leo Vincen veto ollut ilman mitään säätelyä, Ago??

Aika hyvät tuntuisi k8 vakio alkukäyrät olevan, taitaa ainoastaan vakio kannut ahdistaa minkä ahdistaa. Hindlen hyöty tulee varmasti paremmin esille enemmän viilatussa moottorissa.


LeoVincet ilman säätöjä -A-




Edited By Agostini on 1220450629
74-1158779367

Viesti Kirjoittaja 74-1158779367 »

Kertaalleen kun ajaa 08 busan metsään niin saa yhden hv lisää voimaa...
Samasta pyörästä viimeksi tuli omassa penkissä tuollainen->
Täysin vakio mopo 3000km ajettu

teho: 171,50hv
Vääntö: 139,78nm
huippunop 294km/h
( kylläkin ilman tuulettimia( tulevat vasta ensi viikolla)

Että näin...
Melko ankara penkki meillä mun mielestä...

Nyt metsäänajon jälkeen:
Täysin vakio 3400km ajettu rikkinäisillä katteilla.
172,45hv
144nm
ETTÄ NÄIN. Melko onnistunut homma, suosittelen kaikille... :p

Jake
SGB 74
www.onlyfast.fi




Edited By Jake76 on 1221115560
Avatar
Vmatti
Viestit: 326
Liittynyt: 19 Tammi 2008, 16:45
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Vmatti »

Uusimmassa Bombersissa K8:n käyrät A(mu)-B(sin)-C(pun) modeilla:

Kuva
"Trust your instincts, be yourself"

se_aito_ja_oikea_K8---> ZZR 1400 2012--->?? 20??
106-1230622899

Viesti Kirjoittaja 106-1230622899 »

Kekkula kirjoitti:Hyvä, hyvä. Lisää lukuja vaan. Saa samalla noita penkkien eroja selville. Yksiä oikeita lukuja kun ei ole olemassakaan.
Morjens!Laita mun tehokäppyrät näytille jos sul viel on
ne tallella koneella.Penkitettiin mun ostama k8.
T.Koso
Avatar
TNT
Viestit: 771
Liittynyt: 09 Kesä 2007, 21:23
Paikkakunta: Kotipalakinen.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja TNT »

ProBoost J Kelahaara penkitti putkiviri K8:n tänään alkuillasta, tuntia ennen vakio K7. Oranssit käyrät K8, mustat K7. Toisiinsa nähden sinänsä vertailukelpoiset olosuhteiden osalta. Vitos vaihteella kummatkin.
Käyrät K7 ja K8




Edited By TNT on 1241461101
+210 mph kerhossa
Se aito OrMu (T)
72-1202239073

Viesti Kirjoittaja 72-1202239073 »

TNT kirjoitti:ProBoost J Kelahaara penkitti putkiviri K8:n tänään alkuillasta, tuntia ennen vakio K7. Oranssit käyrät K8, mustat K7. Toisiinsa nähden sinänsä vertailukelpoiset olosuhteiden osalta. Vitos vaihteella kummatkin.
Käyrät K7 ja K8
Jaa 196hp takaselta putkella ja pc:llä.... aika mahottomalta tuntuu, mutta lapussa niin lukee :glare:
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

TNT kirjoitti:ProBoost J Kelahaara penkitti putkiviri K8:n tänään alkuillasta, tuntia ennen vakio K7. Oranssit käyrät K8, mustat K7. Toisiinsa nähden sinänsä vertailukelpoiset olosuhteiden osalta. Vitos vaihteella kummatkin.
Käyrät K7 ja K8
Siinä sun k8:ssa on sitte saman verran löylyä kun minun keksinnössä. :respekt:
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Avatar
snuggles
Viestit: 1751
Liittynyt: 22 Joulu 2005, 16:39
Paikkakunta: aakoski
Viesti:

Viesti Kirjoittaja snuggles »

jarim kirjoitti:
TNT kirjoitti:ProBoost J Kelahaara penkitti putkiviri K8:n tänään alkuillasta, tuntia ennen vakio K7. Oranssit käyrät K8, mustat K7. Toisiinsa nähden sinänsä vertailukelpoiset olosuhteiden osalta. Vitos vaihteella kummatkin.
Käyrät K7 ja K8

Siinä sun k8:ssa on sitte saman verran löylyä kun minun keksinnössä. :respekt:
Eli nuo 346,3kmh ja 9,193s/0.25maili olis tuolla K8:lla otettavissa kunhan pysyy vaan pleksin takana :p
Aikamoista jos melki 40hv eroa vanhalla ja uudella mallilla, vaik onkin putkiviri.
team - SMR

- prayers have the same value as facebook likes ... zero -

http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
Avatar
Tase
Viestit: 168
Liittynyt: 24 Touko 2004, 08:22
Paikkakunta: Liminka

Viesti Kirjoittaja Tase »

TNT kirjoitti:ProBoost J Kelahaara penkitti putkiviri K8:n tänään alkuillasta, tuntia ennen vakio K7. Oranssit käyrät K8, mustat K7. Toisiinsa nähden sinänsä vertailukelpoiset olosuhteiden osalta. Vitos vaihteella kummatkin.
Käyrät K7 ja K8

Hyvin on löylyä K8:ssa.. Tuntuu että tuo Kelahaaran penkki on hieman optimistinen..? Pari kesää sitten penkitin omaa K3 putkiviriä samasa penkissä Käppyrä
Tuosta edellisenä kesänä kemissä Käppyrä
Avatar
snuggles
Viestit: 1751
Liittynyt: 22 Joulu 2005, 16:39
Paikkakunta: aakoski
Viesti:

Viesti Kirjoittaja snuggles »

Tase1 kirjoitti:Hyvin on löylyä K8:ssa.. Tuntuu että tuo Kelahaaran penkki on hieman optimistinen..? Pari kesää sitten penkitin omaa K3 putkiviriä samasa penkissä Käppyrä
Tuosta edellisenä kesänä kemissä Käppyrä
Tuo olis linjassa siihen että uuemmassa olis se n. 20hv enemmän. Ja kummassakin putkiviri. Mut mistä sitten tämä K7:n 158hv. Siihen putki ni tulee +16hv (?)
team - SMR

- prayers have the same value as facebook likes ... zero -

http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
Avatar
kajbusa
Viestit: 694
Liittynyt: 27 Loka 2004, 12:00

Viesti Kirjoittaja kajbusa »

Tase1 kirjoitti:
TNT kirjoitti:ProBoost J Kelahaara penkitti putkiviri K8:n tänään alkuillasta, tuntia ennen vakio K7. Oranssit käyrät K8, mustat K7. Toisiinsa nähden sinänsä vertailukelpoiset olosuhteiden osalta. Vitos vaihteella kummatkin.
Käyrät K7 ja K8

Hyvin on löylyä K8:ssa.. Tuntuu että tuo Kelahaaran penkki on hieman optimistinen..? Pari kesää sitten penkitin omaa K3 putkiviriä samasa penkissä Käppyrä
Tuosta edellisenä kesänä kemissä Käppyrä
Tasen lapussa on (sääkerroin) CF=1 ... yleensä on 0,9? jotakin.. Tämä ainakin on vaikuttanut lukemiin.
Hayabusa 1300R TURBO -05

+200mph CLUB FINLAND (= 200metriä puolessa tunnissa)
Avatar
Jukkis
Viestit: 2818
Liittynyt: 21 Elo 2005, 17:10
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Jukkis »

TNT kirjoitti:ProBoost J Kelahaara penkitti putkiviri K8:n tänään alkuillasta, tuntia ennen vakio K7. Oranssit käyrät K8, mustat K7. Toisiinsa nähden sinänsä vertailukelpoiset olosuhteiden osalta. Vitos vaihteella kummatkin.
Käyrät K7 ja K8
Lupasin tarelle hyvän pelin ja siltähän se näyttää :;):
BMW S 1000XR 2016

ex:ät K3,K6,K7,K8,K9,L0,L1,K8,L1,L3,L4...
President of team jukkis
Corvette C4
http://galleria.busanistit.org/v....pg.html
Avatar
TNT
Viestit: 771
Liittynyt: 09 Kesä 2007, 21:23
Paikkakunta: Kotipalakinen.
Viesti:

Viesti Kirjoittaja TNT »

Jukka se sinun mielenhäiriö oli hyvä homma, vaikka onhan se K9 kumu komiaaa, kohtahan sen ilmestyksen näkee.. :kippis: Mutta en silti osta sitä :;):

CF-kerroin käyrissä 0.9685
+210 mph kerhossa
Se aito OrMu (T)
Avatar
jarim
Site Admin
Viestit: 4614
Liittynyt: 23 Touko 2004, 17:42
Paikkakunta: Oulu
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

snuggles kirjoitti:
jarim kirjoitti:
TNT kirjoitti:ProBoost J Kelahaara penkitti putkiviri K8:n tänään alkuillasta, tuntia ennen vakio K7. Oranssit käyrät K8, mustat K7. Toisiinsa nähden sinänsä vertailukelpoiset olosuhteiden osalta. Vitos vaihteella kummatkin.
Käyrät K7 ja K8

Siinä sun k8:ssa on sitte saman verran löylyä kun minun keksinnössä. :respekt:

Eli nuo 346,3kmh ja 9,193s/0.25maili olis tuolla K8:lla otettavissa kunhan pysyy vaan pleksin takana :p
Aikamoista jos melki 40hv eroa vanhalla ja uudella mallilla, vaik onkin putkiviri.
Hiukkasen hassukaasua vaikkapa taitaisi nuo vaatia... :;):
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
84-1189275398

Viesti Kirjoittaja 84-1189275398 »

187hv ja 153nm takaselta
Vastaa Viestiin