Jaakko kirjoitti:eli selkee ero hindlen eduksi 4,4hp & 0,6nm
Eroa ei tainnut ilman säätöä olla kuin 1-2hv. Tossa Hindlen vedossa seoksia korjattu yläkierroksilla omalla boksilla.
Eikös tuo Leo Vincen veto ollut ilman mitään säätelyä, Ago??
Aika hyvät tuntuisi k8 vakio alkukäyrät olevan, taitaa ainoastaan vakio kannut ahdistaa minkä ahdistaa. Hindlen hyöty tulee varmasti paremmin esille enemmän viilatussa moottorissa.
Kertaalleen kun ajaa 08 busan metsään niin saa yhden hv lisää voimaa...
Samasta pyörästä viimeksi tuli omassa penkissä tuollainen->
Täysin vakio mopo 3000km ajettu
teho: 171,50hv
Vääntö: 139,78nm
huippunop 294km/h
( kylläkin ilman tuulettimia( tulevat vasta ensi viikolla)
Että näin...
Melko ankara penkki meillä mun mielestä...
Nyt metsäänajon jälkeen:
Täysin vakio 3400km ajettu rikkinäisillä katteilla.
172,45hv
144nm
ETTÄ NÄIN. Melko onnistunut homma, suosittelen kaikille... :p
ProBoost J Kelahaara penkitti putkiviri K8:n tänään alkuillasta, tuntia ennen vakio K7. Oranssit käyrät K8, mustat K7. Toisiinsa nähden sinänsä vertailukelpoiset olosuhteiden osalta. Vitos vaihteella kummatkin. Käyrät K7 ja K8
TNT kirjoitti:ProBoost J Kelahaara penkitti putkiviri K8:n tänään alkuillasta, tuntia ennen vakio K7. Oranssit käyrät K8, mustat K7. Toisiinsa nähden sinänsä vertailukelpoiset olosuhteiden osalta. Vitos vaihteella kummatkin. Käyrät K7 ja K8
Jaa 196hp takaselta putkella ja pc:llä.... aika mahottomalta tuntuu, mutta lapussa niin lukee
TNT kirjoitti:ProBoost J Kelahaara penkitti putkiviri K8:n tänään alkuillasta, tuntia ennen vakio K7. Oranssit käyrät K8, mustat K7. Toisiinsa nähden sinänsä vertailukelpoiset olosuhteiden osalta. Vitos vaihteella kummatkin. Käyrät K7 ja K8
Siinä sun k8:ssa on sitte saman verran löylyä kun minun keksinnössä.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s) Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
TNT kirjoitti:ProBoost J Kelahaara penkitti putkiviri K8:n tänään alkuillasta, tuntia ennen vakio K7. Oranssit käyrät K8, mustat K7. Toisiinsa nähden sinänsä vertailukelpoiset olosuhteiden osalta. Vitos vaihteella kummatkin. Käyrät K7 ja K8
Siinä sun k8:ssa on sitte saman verran löylyä kun minun keksinnössä.
Eli nuo 346,3kmh ja 9,193s/0.25maili olis tuolla K8:lla otettavissa kunhan pysyy vaan pleksin takana :p
Aikamoista jos melki 40hv eroa vanhalla ja uudella mallilla, vaik onkin putkiviri.
team - SMR
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
TNT kirjoitti:ProBoost J Kelahaara penkitti putkiviri K8:n tänään alkuillasta, tuntia ennen vakio K7. Oranssit käyrät K8, mustat K7. Toisiinsa nähden sinänsä vertailukelpoiset olosuhteiden osalta. Vitos vaihteella kummatkin. Käyrät K7 ja K8
Hyvin on löylyä K8:ssa.. Tuntuu että tuo Kelahaaran penkki on hieman optimistinen..? Pari kesää sitten penkitin omaa K3 putkiviriä samasa penkissä Käppyrä
Tuosta edellisenä kesänä kemissä Käppyrä
Tase1 kirjoitti:Hyvin on löylyä K8:ssa.. Tuntuu että tuo Kelahaaran penkki on hieman optimistinen..? Pari kesää sitten penkitin omaa K3 putkiviriä samasa penkissä Käppyrä
Tuosta edellisenä kesänä kemissä Käppyrä
Tuo olis linjassa siihen että uuemmassa olis se n. 20hv enemmän. Ja kummassakin putkiviri. Mut mistä sitten tämä K7:n 158hv. Siihen putki ni tulee +16hv (?)
team - SMR
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
TNT kirjoitti:ProBoost J Kelahaara penkitti putkiviri K8:n tänään alkuillasta, tuntia ennen vakio K7. Oranssit käyrät K8, mustat K7. Toisiinsa nähden sinänsä vertailukelpoiset olosuhteiden osalta. Vitos vaihteella kummatkin. Käyrät K7 ja K8
Hyvin on löylyä K8:ssa.. Tuntuu että tuo Kelahaaran penkki on hieman optimistinen..? Pari kesää sitten penkitin omaa K3 putkiviriä samasa penkissä Käppyrä
Tuosta edellisenä kesänä kemissä Käppyrä
Tasen lapussa on (sääkerroin) CF=1 ... yleensä on 0,9? jotakin.. Tämä ainakin on vaikuttanut lukemiin.
Hayabusa 1300R TURBO -05
+200mph CLUB FINLAND (= 200metriä puolessa tunnissa)
TNT kirjoitti:ProBoost J Kelahaara penkitti putkiviri K8:n tänään alkuillasta, tuntia ennen vakio K7. Oranssit käyrät K8, mustat K7. Toisiinsa nähden sinänsä vertailukelpoiset olosuhteiden osalta. Vitos vaihteella kummatkin. Käyrät K7 ja K8
Lupasin tarelle hyvän pelin ja siltähän se näyttää
TNT kirjoitti:ProBoost J Kelahaara penkitti putkiviri K8:n tänään alkuillasta, tuntia ennen vakio K7. Oranssit käyrät K8, mustat K7. Toisiinsa nähden sinänsä vertailukelpoiset olosuhteiden osalta. Vitos vaihteella kummatkin. Käyrät K7 ja K8
Siinä sun k8:ssa on sitte saman verran löylyä kun minun keksinnössä.
Eli nuo 346,3kmh ja 9,193s/0.25maili olis tuolla K8:lla otettavissa kunhan pysyy vaan pleksin takana :p
Aikamoista jos melki 40hv eroa vanhalla ja uudella mallilla, vaik onkin putkiviri.
Hiukkasen hassukaasua vaikkapa taitaisi nuo vaatia...
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s) Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport