tenhulttio kirjoitti:Keskustelu vapaata (saa myös vittuilla).
Kysy jos projektista kysyttävää, urputa jos projekti vituttaa. Kehu, jos on kehuttavaa. Ylipäätään, sana on vapaa
jotenki tuntuu että osa tän topicin alotusvietistä on päässy unohtumaan
On hyvä ja vittuilee vaan, eikait sitä kukaan ole kieltänyt. Kerro ihmeessä samalla myös paras tourinki kokemuksesi? Kyllähän se Bonnevilleenkin meno tietty matkustamista on mutta ei kylläkään matkaa kauhiasti pyörällä tehdä, ellei sitten sitä 9 mailin vetoa lasketa sittenkin touringiksi.
Mutta jos joku Urpo ei vielä ymmärrä, niin kokeillaan uudestaan.
Onko toiveeni aivan mahdoton, jos pyrin kehittämään ja motivoimaan meitä Suomalaisia lajiin jossa ajetaan suoraan 1609m esim 2000km sijasta. Nämähän eivät ole toisiaa pois sulkevia mutta haluaisin pitää niitä eri lajeina tai harrastuksina.
Itse en kannata kadulla ajettavan "laillisella" katupyörällä jossa 600hp kylläkin arvostan suuresti kun joku taluttaa sellaisen lentokentän päähän.
Tehkää turbot ja urpot mitä lystäätte, mä teen taas mitä haluun.
mulla mikään tarkotus ole kelleen vittuilla,eikä siihen ole edes varaa.mutta oon vain mielenkiinnolla seurannu tätä TFM.n projektia ja hattua nostan. Mutta karautin sut näköjään kiville ja nöyrimmät anteeksi pyynnöt tästä. Asenne puoli on kohdallaan ja ei tuommoista projektia tosin housut kintuissa läpi viedä. Mutta hengessä mukana ja hyvää menestystä ameriikan retkelle. Niin ja meinaan kuitenkin tulla hallin kentälle koittaan ja tourinki asetuksilla. Ei tähän aiheeseen enempää.
Körmy kirjoitti:mulla mikään tarkotus ole kelleen vittuilla,eikä siihen ole edes varaa.mutta oon vain mielenkiinnolla seurannu tätä TFM.n projektia ja hattua nostan. Mutta karautin sut näköjään kiville ja nöyrimmät anteeksi pyynnöt tästä. Asenne puoli on kohdallaan ja ei tuommoista projektia tosin housut kintuissa läpi viedä. Mutta hengessä mukana ja hyvää menestystä ameriikan retkelle. Niin ja meinaan kuitenkin tulla hallin kentälle koittaan ja tourinki asetuksilla. Ei tähän aiheeseen enempää.
Hienoa, että laji kiinnostaa ja etenkin kun sitä itse voi jopa ajaa kuten sinäkin.
Ehkä tää lähtee aina väärälle kierteelle heti kun minä olen asialla?
Edelleen a. tourinki on hyvä ja hieno laji b. huippunopeusajot (silloin kun oikeasti halutaan ajaa kovaa) on myös hyvä ja hieno laji. Se että kyvykkäätkin kaverit sotkevät nämä kaksi täysin erilajia toisiinsa on mielestäni esteenä heidän todellisten kykyjen ja tulosten esiintulemiselle.
Rautalanka versiona jotenkin näin,
Väitän että yleisurheilija joka keskittyy ja erikoistuu yhteen lajiin esim keihäänheitto saavuttaa siinä kovemman tuloksen kuin se että hän on seitsenottelija joka myös harjoittelee keihäänheittoa ja 6 muuta lajia. Tämänhän voi todentaa katsomalla SE tulosta keihäänheitosta ja parasta seitsenottelijan keihäs ennätystä.
Siksi vittuiluna kaikille niille jotka eivät ymmärrä kantaani tulenkin tekemään TFM Kaxi turbo projektista tourinkilaitteen eli kilpipyörä, muutoskatsastettu turbolle ja ajelen sillä jäghällä. Eihän siinä mitään järkeä ole, mutta pääsen sitten tourinki kerhoon minäkin tosin kilpurilla joka kuitenkin papereiden mukaan onkin lähes vakio katupyörä.
ysi-ärrä kirjoitti:Mähän jo kirjoittelin tuonne eri osioon et meinaan ajaa 500kmh. Ja SMR:n jannut aiko laitta palikat kohilleen silleen et se menee Ei mitään +400kmh vaan heti 500kmh.
Edittiä: Siis nää on mun tavoitteet. Jos ei mee ,niin sit on paska ja loso mopo. Ei voi mittään.
Ja kyseessä tietty taasen tourinkimopo?
No tourinkia tourinkia, mut niin täysii mennään ku pääsee ja kaikki on tavoitteena.
ysi-ärrä kirjoitti:Mähän jo kirjoittelin tuonne eri osioon et meinaan ajaa 500kmh. Ja SMR:n jannut aiko laitta palikat kohilleen silleen et se menee Ei mitään +400kmh vaan heti 500kmh.
Edittiä: Siis nää on mun tavoitteet. Jos ei mee ,niin sit on paska ja loso mopo. Ei voi mittään.
Ja kyseessä tietty taasen tourinkimopo?
No tourinkia tourinkia, mut niin täysii mennään ku pääsee ja kaikki on tavoitteena.
Ok, hienoa JS. Mut jos oikeesti lisäviriä turboosi kaipaat niin kannattaisiko hakea lisänopeutta Sipoon Woimalaitokselta eli olla yhteydessä Any10 pääpiruun Powerkingiin taitaapi siellä olla tuo turbo virittämisen jalotaito parasta suomessa tällähetkellä. Välillä se halpoihin kopioihin luottaminen voi tulla kalliiksi.
jouniri kirjoitti:
Ja kyseessä tietty taasen tourinkimopo?
No tourinkia tourinkia, mut niin täysii mennään ku pääsee ja kaikki on tavoitteena.
Ok, hienoa JS. Mut jos oikeesti lisäviriä turboosi kaipaat niin kannattaisiko hakea lisänopeutta Sipoon Woimalaitokselta eli olla yhteydessä Any10 pääpiruun Powerkingiin taitaapi siellä olla tuo turbo virittämisen jalotaito parasta suomessa tällähetkellä. Välillä se halpoihin kopioihin luottaminen voi tulla kalliiksi.
Joo,varmasti tuolta löytyy turbo virittämiseen tietotaitoa, mut ei mulla oo vielä tarkoitus tehä mosalle mitään, eli näillä mennään.
Mut eihän sitä tiedä vielä mitä tulevaisuus tuo tullessaan ku vauhdinnälkä oikein äityy pahaksi
Ja tsemppiä ja menestystä teidän bonneville/suomenennätys projekteihin. Todella mielenkiinnolla seurailen tulevaa. Ja tietysti peukut ja muna pystyssä odotan, että täräytätte sellasia lukemia taululle ettei kenenkään tartte jossitella
jouniri kirjoitti:Kiitoksia vuan kovasti ja kyllä täälläkin tsempataan sua jotta milloin otat Puuveen herruuden (siis peset pirullisen kovan veten)?
Joo, herruus taistelu on kovaa ja sehän se on tavoite et kovempaa pitää Jukasta päästä. Toki nyt tuli uusikin haastaja,meinaan tää Tomppa73:lle tulee turhan raju turbomosa. Saas nähä kuka syksyllä paukuttelee puuveellä henkseleitä
Paperitehtaalla (oamk:lla) se viihtyi ja haki viimeisen kk vauhtia tuo Nokian renkaiden Audikin. Tulostakin syntyi ihan mukavasti vaikka rata oli enemmän kuin surkea. Onnittelut jälleen kerran ME vauhtiin osallistumisesta niin paperitehtaan väelle kuin etenkin MoTeC kurko Lehtosen Artolle.
Juu pojilla oli käytössä mm. 3kpl itselentäviä TV kameroita 2km toimintasäteellä. Tiimilläkin ilmeisesti budjetti kohdallaan, kun tiimissä luokkaa 30 henkilöä