Melko piinallisia ovat olleet viikot odottaa osia juuri silloin kun pitäisi olla kesä parhaillaan, tosin ehkäpä se paras ajokausi olisi sitten vaikka syyskuussa?Jukkis kirjoitti:Ihmettelenkin mitä tässä tapahtuu kun ei tapahdu mitää... :;): .. tai tapahtuu mitä ei tartte tietää :O
Taxi II & Taxi III - vaparia ja ahdettua pukkaa kaudelle 2014
Lappeenrannassa olisi kenttäajot 5.9 ja Ruotsin maalla samana päivänä.itse meinasin olla Lappeenrannassa ajamassa,jos kone/kuski vielä kasassa Elwingtonin ajojen jäljiltä.jouniri kirjoitti:Melko piinallisia ovat olleet viikot odottaa osia juuri silloin kun pitäisi olla kesä parhaillaan, tosin ehkäpä se paras ajokausi olisi sitten vaikka syyskuussa?Jukkis kirjoitti:Ihmettelenkin mitä tässä tapahtuu kun ei tapahdu mitää... :;): .. tai tapahtuu mitä ei tartte tietää :O
SMR
Euroopan nopein Vapari Maililla Elvington England 2015
Lappeenranta 2016 367.76kmh/maili (Euroopan ennätys)
Pohjoismaiden nopein vapari Tierp Sweden 2013
274,3rwhp/226,1 Nm
Euroopan nopein Vapari Maililla Elvington England 2015
Lappeenranta 2016 367.76kmh/maili (Euroopan ennätys)
Pohjoismaiden nopein vapari Tierp Sweden 2013
274,3rwhp/226,1 Nm
Lappeenranta voi olla mahdollisuuksien rajoissa, riippuu nyt lähinnä koneistamon aikataulusta. Onko Elvingtonissa elokuun jälkeen vielä tapahtumaa tälle vuodelle?Bärräbete kirjoitti:Lappeenrannassa olisi kenttäajot 5.9 ja Ruotsin maalla samana päivänä.itse meinasin olla Lappeenrannassa ajamassa,jos kone/kuski vielä kasassa Elwingtonin ajojen jäljiltä.jouniri kirjoitti:Melko piinallisia ovat olleet viikot odottaa osia juuri silloin kun pitäisi olla kesä parhaillaan, tosin ehkäpä se paras ajokausi olisi sitten vaikka syyskuussa?Jukkis kirjoitti:Ihmettelenkin mitä tässä tapahtuu kun ei tapahdu mitää... :;): .. tai tapahtuu mitä ei tartte tietää :O
Eipä taida olla enää tänä vuonna,Toukokuussa 2016 ilmeisesti seuraavat kaksi päiväiset ajot.jouniri kirjoitti:Lappeenranta voi olla mahdollisuuksien rajoissa, riippuu nyt lähinnä koneistamon aikataulusta. Onko Elvingtonissa elokuun jälkeen vielä tapahtumaa tälle vuodelle?Bärräbete kirjoitti:Lappeenrannassa olisi kenttäajot 5.9 ja Ruotsin maalla samana päivänä.itse meinasin olla Lappeenrannassa ajamassa,jos kone/kuski vielä kasassa Elwingtonin ajojen jäljiltä.jouniri kirjoitti: Melko piinallisia ovat olleet viikot odottaa osia juuri silloin kun pitäisi olla kesä parhaillaan, tosin ehkäpä se paras ajokausi olisi sitten vaikka syyskuussa?
SMR
Euroopan nopein Vapari Maililla Elvington England 2015
Lappeenranta 2016 367.76kmh/maili (Euroopan ennätys)
Pohjoismaiden nopein vapari Tierp Sweden 2013
274,3rwhp/226,1 Nm
Euroopan nopein Vapari Maililla Elvington England 2015
Lappeenranta 2016 367.76kmh/maili (Euroopan ennätys)
Pohjoismaiden nopein vapari Tierp Sweden 2013
274,3rwhp/226,1 Nm
Ok, Laitetaan askelmerkit sitten viimeistään sinne niin Taxi III:n kuin Taxi II:nkin osalta. Olisikohan tuohon mahdollista kerätä Suomi maajoukke kasaan ja suorittaa maihinnousu mahdollisimman isolla komppanialla?Bärräbete kirjoitti:Eipä taida olla enää tänä vuonna,Toukokuussa 2016 ilmeisesti seuraavat kaksi päiväiset ajot.jouniri kirjoitti:Lappeenranta voi olla mahdollisuuksien rajoissa, riippuu nyt lähinnä koneistamon aikataulusta. Onko Elvingtonissa elokuun jälkeen vielä tapahtumaa tälle vuodelle?Bärräbete kirjoitti: Lappeenrannassa olisi kenttäajot 5.9 ja Ruotsin maalla samana päivänä.itse meinasin olla Lappeenrannassa ajamassa,jos kone/kuski vielä kasassa Elwingtonin ajojen jäljiltä.
Kyllä ajetaan heti kun nipussa, mutta se että vehkeet kestää tarkoittaa sitä ettei viritysasteessa olla lähelläkään huipputehoja, ts esim ilokaasupyörä 200hp tehoilla todennäköisesti kestää muttei kulje kun taasen sama laite 600hp tehoilla kulkee jos kestää. Tämä kestäminen ei selviä kuin rohkealla asenteella kokeilla, hyvin musta valkoista tämä touhu kun riittävän ylös ponnistaa. Hienoa että "maajoukkue" ajatus kiinnostaa muitakin. Mukaan vaan kulki meillä tai ei.Sakke85 kirjoitti:Laitahan ensiksi mopo nippuun ja aja yksi testi veto suomessa! Että varmasti vehkeet kestää ja kulkee! Eiköhän sitten sinne saada maihinnousu porukka kasaan!:D
https://www.facebook.com/Teamforcemajor?fref=ts
TFM Taxi II....
https://www.facebook.com/Teamfor....theater
https://www.facebook.com/Teamfor....theater
Liitu piirtää taas, https://www.facebook.com/Teamforcemajor/videos/977941095590721/
Ei oltu, ensisijaisesti ajetaan kentällä millä pystyy ajamaan täyden mailin. Tietty tuohon pitää vielä lisätä lämminpäivä ennen kuin voidaan avata kaasuhana(N2O) 60-80%:n tasolle. Ts. ollaan "kyttäys" asemissa niin paikan kuin kelienkin suhteen. Taxi III:n on säädetty vasta 0-50% ilokaasuannoksille, mutta Jarno on luvannut säätää siitä ylöspäinkin, mikäli vaan alla ehjiä vetoja joista voi ennustaa seuraavan stepin arvot etc...Bärräbete kirjoitti:Olitteko Pudiksella tänään ajamassa??
Voi olla ja on Suomessa haastava yhdistelmä.pitkä kenttä ja lämmin keli.ei kyllä mahdottomuus.tälle kesälle ei sattunut unelma keliä.paitsi Kauhavalla niille jotka hyötyivät kovasta taka tuulesta.jouniri kirjoitti:Ei oltu, ensisijaisesti ajetaan kentällä millä pystyy ajamaan täyden mailin. Tietty tuohon pitää vielä lisätä lämminpäivä ennen kuin voidaan avata kaasuhana(N2O) 60-80%:n tasolle. Ts. ollaan "kyttäys" asemissa niin paikan kuin kelienkin suhteen. Taxi III:n on säädetty vasta 0-50% ilokaasuannoksille, mutta Jarno on luvannut säätää siitä ylöspäinkin, mikäli vaan alla ehjiä vetoja joista voi ennustaa seuraavan stepin arvot etc...Bärräbete kirjoitti:Olitteko Pudiksella tänään ajamassa??
SMR
Euroopan nopein Vapari Maililla Elvington England 2015
Lappeenranta 2016 367.76kmh/maili (Euroopan ennätys)
Pohjoismaiden nopein vapari Tierp Sweden 2013
274,3rwhp/226,1 Nm
Euroopan nopein Vapari Maililla Elvington England 2015
Lappeenranta 2016 367.76kmh/maili (Euroopan ennätys)
Pohjoismaiden nopein vapari Tierp Sweden 2013
274,3rwhp/226,1 Nm
Kauhavalla ilmeisesti se noin 1km kohdan pomppu korjattu, mutta kuulin että maalin jälkeen n. 1700-1750m kohdalla olisi iso pomppu? Huomasitko tuota? Ja jos niin onko miten paha?Bärräbete kirjoitti:Voi olla ja on Suomessa haastava yhdistelmä.pitkä kenttä ja lämmin keli.ei kyllä mahdottomuus.tälle kesälle ei sattunut unelma keliä.paitsi Kauhavalla niille jotka hyötyivät kovasta taka tuulesta.jouniri kirjoitti:Ei oltu, ensisijaisesti ajetaan kentällä millä pystyy ajamaan täyden mailin. Tietty tuohon pitää vielä lisätä lämminpäivä ennen kuin voidaan avata kaasuhana(N2O) 60-80%:n tasolle. Ts. ollaan "kyttäys" asemissa niin paikan kuin kelienkin suhteen. Taxi III:n on säädetty vasta 0-50% ilokaasuannoksille, mutta Jarno on luvannut säätää siitä ylöspäinkin, mikäli vaan alla ehjiä vetoja joista voi ennustaa seuraavan stepin arvot etc...Bärräbete kirjoitti:Olitteko Pudiksella tänään ajamassa??
Siis tää entinen Hornet jarruvaijeri laitteiston kohta jossa ollut rytky on korjattu. Ei siitä hyppinyt yli 413 vedolla Snuggelssi eikä hiljemmissa vauhdeissa huomaa mitään muuta kun erivärisen uuden asfaltin.
Se on maalin jälkeen kun pohjoisesta ajetaan ja 1000m kohdalla kun etelästä lähtee.
Se on maalin jälkeen kun pohjoisesta ajetaan ja 1000m kohdalla kun etelästä lähtee.
SMR - team
UltraTurbo 597rwhp/1.6Bar
UltraTurbo 597rwhp/1.6Bar