Sivu 18/21
Lähetetty: 07 Kesä 2014, 08:40
Kirjoittaja ysi-ärrä
Mulla oli TT:n penkissä 210hv takikselta.
Lähetetty: 07 Kesä 2014, 08:41
Kirjoittaja toimeve
...kiitti vaan BaTTman. Sekä onnitteluista että muistutuksesta, miksi minulla on kohtuullisen hyvä pito takarenkhalla :laugh:
Lähetetty: 07 Kesä 2014, 09:33
Kirjoittaja TNT
Tuolla elopainolla ei ole juuri mitään merkitystä mailin matkalla. Vekelläki vain että saa ittensä voimisteltua piiloon katteiden taakse mahollisimman hyvin.
Lähetetty: 07 Kesä 2014, 16:30
Kirjoittaja jarim
Jep, painolla sinällään on vain marginaalinen merkitys mutta painon tuomalla mahdollisella isommalla ilmanvastuksella sen sijaan on isohko merkitys.
Lähetetty: 08 Kesä 2014, 10:08
Kirjoittaja Titaani
Hartiat on isojen poikien haaste saada riittävän alas ja kyllä sen kypärän saaminen tankkiin kiinni vaatii ponnisteluja. Aikanaan kun ajoin 326,9 vaparina, niin tehoa oli 201,6hv takaa ja oli matala jakkara käytössä. Paino oli jotain 110kg paikkeilla ilman ajokamoja.
Myöhemmin tuli matalaa tankkia ym pitkää alasiipeä ja kyllä niistä kaikesta apua oli.
Nykyään normi tankki riittää, kun on pari painoluokaa tultu alas ja tehoa on vähintään 2 kertaa em. No nyt ei ole ohjelmassa kun tourinkia, mutta eiköhän jossain vaiheessa.
Kyllä se Veke teho riittää kun välitys on riittävän pitkä ja kummulla Hallissa on oltava kuutonen silmässä ja leuka tankissa!!!!
Lähetetty: 08 Kesä 2014, 11:44
Kirjoittaja toimeve
...kiitos kannustavista kommenteista
Tosiasia on kuitenki se, että vaikka paino nyt on päivästä riippuen jopa karvan verran alta 100kg, niin tuplakuplan taakse en taivu riittävästi. Viime vuonna muistaakseni testasimma sitä "tiimin" matalampaa jakkaraa, mutta eipä sillä ollu mithän merkitystä, paitti että ei saanu semmosta "luontasta" asentoa sen kanssa. Eli koko maili oli vähän semmosta, että miten tässä pitäs olla.
Tietysti jottain merkitystä olisi myös tuolla tonttiin vetämisellä, mutta eipä sitä jaksa alakaa tekemhän (tai paremminki teettämhän...). Seki kortti tietysti pitäisi testata. Viime vuonna yhellä vejolla oli keulaliinat ja jousitus takkaa löysällä, jotta laskisi perääkin: ei merkitystä.
Suurin ns. akilleenkantapää taitaa meikäläisellä olla tämä kroppa, joka vaan ei taivu sulavasti optimaaliseen linjaan.
Siitä huolimatta hommasta nautithan 
edit: tuo kutonen kummulla -juttu: olen ottanu lähöt kyllä enemmänki ku rauhallisen varovasti, joten lauantaina säitten salliessa yritän parantaa tuota lähtöräväkkyyttä/-rohkeutta merkittävästi.
Edited By toimeve on 1402217136
Lähetetty: 08 Kesä 2014, 11:51
Kirjoittaja snuggles
Pidä pieni palaveri Peten kanssa, tuli eilen hieman kokemusta eri kierroksista yms. Jenkkien ohje, ride like you stole it, toimii kyllä tässä hommassa vapareilla.
Lähetetty: 08 Kesä 2014, 12:06
Kirjoittaja jarim
Kyllä, vaparissa kun voima alkaa viimeisellä 600m "olla käytetty" niin siihen mennessä pitää vauhtia olla kerättynä tarpeeksi. Huomaa hyvin kun on vertaillut noita vapareiden ja turbojen nopeuskäppyröitä. Vaparilla nopeus nousee jyrkästi mutta nousu muutuu loivaksi, turboissa yleensä lähtee loivasti mutta loppu on paljon jyrkempi kun voimaa löytyy.
Lähetetty: 16 Kesä 2014, 22:30
Kirjoittaja toimeve
Hallin nopeusajoissa la 14.6.2014
- järjestäjien mittalaitteisiin 308, 307, 319 (hyvä myötätuuli, kuulutus ja näyttötaulu, tuloslistoilla kuitenkin 309)
- Heksalta boksi lainhan, ja klo 17 jälkhen vielä kolme vetoa edelleenkin kovaan tuulhen: 314,8. 312,0, 315,0
Oma ennätys joka tapauksessa
Iso kiitos snugglesille ja kaikille tiimiläisille isosta panoksesta tästä minulle kovasta saavutuksesta
Wanha mutta niin mielhuinen kohta 159.000 km ajettu pelipaikalla loppupäivän vetovuoroa ootellessa:

Lähetetty: 18 Kesä 2014, 15:32
Kirjoittaja verhoilija
millaiset välitykset käytössä?
Lähetetty: 18 Kesä 2014, 17:37
Kirjoittaja snuggles
verhoilija kirjoitti:millaiset välitykset käytössä?
18/40 ,rengas 190/50-17
Lähetetty: 26 Heinä 2014, 22:16
Kirjoittaja toimeve
...jottain pientä mutta mukavaa tievossa: quickShifter. Asennus onnistuu töissä, mutta ecu-säätäminen pittää kävästä teetättämässä jossain...
Sitä ootellessa :musik
Lähetetty: 26 Heinä 2014, 22:34
Kirjoittaja jarim
Onko sulla sitä softabinääriä? Maanantaina Kemorassa saattaisi onnistua softaus. 
Lähetetty: 26 Heinä 2014, 22:57
Kirjoittaja toimeve
...öööööö...mikä on softabinääri? Shifteri ei ole vielä täälä eikä siis paikoilhan.
edit: ja siis tämä --> http://www.dragrace.fi/product....7p51bi6 laite kyseessä. Oletan.
Edited By toimeve on 1406407430
Lähetetty: 27 Heinä 2014, 02:17
Kirjoittaja 1340R86
Softa binäärillä varmaankin tarkoitettaan sitä ohjelmaa tiedostoa
mikä on nyt pyörän ECU:sa(eli sen varmuus kopiota) mihin on säädot tehty
sen tarvitsee että säädöt pysyy
(aina kun muttaa jotain niin kaikki mittä siinä osoiteesa/aluella ECU:un piirillä on menee uusiksi, kirjoittaa"flässä" sen yli vaikka muttaisi vain yhtä kohtaa jos oikeen olen ymmärtänty)
siihen sitten ecueditorilla sifterin asetus kohdallen