121.000km ajetulle uusi elämä -projekti vm2001 - talvet vol1/11-12, vol2/12, vol3/13-14
- toimeve
- Viestit: 2616
- Liittynyt: 22 Elo 2006, 18:22
- Paikkakunta: Sodankylä, 1.1.2007 alkaen Jämsä
- Viesti:
...kiitti vaan BaTTman. Sekä onnitteluista että muistutuksesta, miksi minulla on kohtuullisen hyvä pito takarenkhalla :laugh:
SMR
322,39 kmh 2017 Kauhava
Pienen pojan elämää!
**********
Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-
322,39 kmh 2017 Kauhava
Pienen pojan elämää!
**********
Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-
Jep, painolla sinällään on vain marginaalinen merkitys mutta painon tuomalla mahdollisella isommalla ilmanvastuksella sen sijaan on isohko merkitys.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Hartiat on isojen poikien haaste saada riittävän alas ja kyllä sen kypärän saaminen tankkiin kiinni vaatii ponnisteluja. Aikanaan kun ajoin 326,9 vaparina, niin tehoa oli 201,6hv takaa ja oli matala jakkara käytössä. Paino oli jotain 110kg paikkeilla ilman ajokamoja.
Myöhemmin tuli matalaa tankkia ym pitkää alasiipeä ja kyllä niistä kaikesta apua oli.
Nykyään normi tankki riittää, kun on pari painoluokaa tultu alas ja tehoa on vähintään 2 kertaa em. No nyt ei ole ohjelmassa kun tourinkia, mutta eiköhän jossain vaiheessa.
Kyllä se Veke teho riittää kun välitys on riittävän pitkä ja kummulla Hallissa on oltava kuutonen silmässä ja leuka tankissa!!!!
Myöhemmin tuli matalaa tankkia ym pitkää alasiipeä ja kyllä niistä kaikesta apua oli.
Nykyään normi tankki riittää, kun on pari painoluokaa tultu alas ja tehoa on vähintään 2 kertaa em. No nyt ei ole ohjelmassa kun tourinkia, mutta eiköhän jossain vaiheessa.
Kyllä se Veke teho riittää kun välitys on riittävän pitkä ja kummulla Hallissa on oltava kuutonen silmässä ja leuka tankissa!!!!
SMR - team
UltraTurbo 597rwhp/1.6Bar
UltraTurbo 597rwhp/1.6Bar
- toimeve
- Viestit: 2616
- Liittynyt: 22 Elo 2006, 18:22
- Paikkakunta: Sodankylä, 1.1.2007 alkaen Jämsä
- Viesti:
...kiitos kannustavista kommenteista
Tosiasia on kuitenki se, että vaikka paino nyt on päivästä riippuen jopa karvan verran alta 100kg, niin tuplakuplan taakse en taivu riittävästi. Viime vuonna muistaakseni testasimma sitä "tiimin" matalampaa jakkaraa, mutta eipä sillä ollu mithän merkitystä, paitti että ei saanu semmosta "luontasta" asentoa sen kanssa. Eli koko maili oli vähän semmosta, että miten tässä pitäs olla.
Tietysti jottain merkitystä olisi myös tuolla tonttiin vetämisellä, mutta eipä sitä jaksa alakaa tekemhän (tai paremminki teettämhän...). Seki kortti tietysti pitäisi testata. Viime vuonna yhellä vejolla oli keulaliinat ja jousitus takkaa löysällä, jotta laskisi perääkin: ei merkitystä.
Suurin ns. akilleenkantapää taitaa meikäläisellä olla tämä kroppa, joka vaan ei taivu sulavasti optimaaliseen linjaan.
Siitä huolimatta hommasta nautithan
edit: tuo kutonen kummulla -juttu: olen ottanu lähöt kyllä enemmänki ku rauhallisen varovasti, joten lauantaina säitten salliessa yritän parantaa tuota lähtöräväkkyyttä/-rohkeutta merkittävästi.
Edited By toimeve on 1402217136
Tosiasia on kuitenki se, että vaikka paino nyt on päivästä riippuen jopa karvan verran alta 100kg, niin tuplakuplan taakse en taivu riittävästi. Viime vuonna muistaakseni testasimma sitä "tiimin" matalampaa jakkaraa, mutta eipä sillä ollu mithän merkitystä, paitti että ei saanu semmosta "luontasta" asentoa sen kanssa. Eli koko maili oli vähän semmosta, että miten tässä pitäs olla.
Tietysti jottain merkitystä olisi myös tuolla tonttiin vetämisellä, mutta eipä sitä jaksa alakaa tekemhän (tai paremminki teettämhän...). Seki kortti tietysti pitäisi testata. Viime vuonna yhellä vejolla oli keulaliinat ja jousitus takkaa löysällä, jotta laskisi perääkin: ei merkitystä.
Suurin ns. akilleenkantapää taitaa meikäläisellä olla tämä kroppa, joka vaan ei taivu sulavasti optimaaliseen linjaan.
Siitä huolimatta hommasta nautithan
edit: tuo kutonen kummulla -juttu: olen ottanu lähöt kyllä enemmänki ku rauhallisen varovasti, joten lauantaina säitten salliessa yritän parantaa tuota lähtöräväkkyyttä/-rohkeutta merkittävästi.
Edited By toimeve on 1402217136
SMR
322,39 kmh 2017 Kauhava
Pienen pojan elämää!
**********
Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-
322,39 kmh 2017 Kauhava
Pienen pojan elämää!
**********
Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-
Pidä pieni palaveri Peten kanssa, tuli eilen hieman kokemusta eri kierroksista yms. Jenkkien ohje, ride like you stole it, toimii kyllä tässä hommassa vapareilla.
team - SMR
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
Kyllä, vaparissa kun voima alkaa viimeisellä 600m "olla käytetty" niin siihen mennessä pitää vauhtia olla kerättynä tarpeeksi. Huomaa hyvin kun on vertaillut noita vapareiden ja turbojen nopeuskäppyröitä. Vaparilla nopeus nousee jyrkästi mutta nousu muutuu loivaksi, turboissa yleensä lähtee loivasti mutta loppu on paljon jyrkempi kun voimaa löytyy.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
- toimeve
- Viestit: 2616
- Liittynyt: 22 Elo 2006, 18:22
- Paikkakunta: Sodankylä, 1.1.2007 alkaen Jämsä
- Viesti:
Hallin nopeusajoissa la 14.6.2014
- järjestäjien mittalaitteisiin 308, 307, 319 (hyvä myötätuuli, kuulutus ja näyttötaulu, tuloslistoilla kuitenkin 309)
- Heksalta boksi lainhan, ja klo 17 jälkhen vielä kolme vetoa edelleenkin kovaan tuulhen: 314,8. 312,0, 315,0
Oma ennätys joka tapauksessa Iso kiitos snugglesille ja kaikille tiimiläisille isosta panoksesta tästä minulle kovasta saavutuksesta
Wanha mutta niin mielhuinen kohta 159.000 km ajettu pelipaikalla loppupäivän vetovuoroa ootellessa:
- järjestäjien mittalaitteisiin 308, 307, 319 (hyvä myötätuuli, kuulutus ja näyttötaulu, tuloslistoilla kuitenkin 309)
- Heksalta boksi lainhan, ja klo 17 jälkhen vielä kolme vetoa edelleenkin kovaan tuulhen: 314,8. 312,0, 315,0
Oma ennätys joka tapauksessa Iso kiitos snugglesille ja kaikille tiimiläisille isosta panoksesta tästä minulle kovasta saavutuksesta
Wanha mutta niin mielhuinen kohta 159.000 km ajettu pelipaikalla loppupäivän vetovuoroa ootellessa:
SMR
322,39 kmh 2017 Kauhava
Pienen pojan elämää!
**********
Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-
322,39 kmh 2017 Kauhava
Pienen pojan elämää!
**********
Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-
-
- Viestit: 31
- Liittynyt: 16 Elo 2012, 14:03
- Paikkakunta: Rovaniemi
- Viesti:
18/40 ,rengas 190/50-17verhoilija kirjoitti:millaiset välitykset käytössä?
team - SMR
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
- toimeve
- Viestit: 2616
- Liittynyt: 22 Elo 2006, 18:22
- Paikkakunta: Sodankylä, 1.1.2007 alkaen Jämsä
- Viesti:
...jottain pientä mutta mukavaa tievossa: quickShifter. Asennus onnistuu töissä, mutta ecu-säätäminen pittää kävästä teetättämässä jossain...
Sitä ootellessa :musik
Sitä ootellessa :musik
SMR
322,39 kmh 2017 Kauhava
Pienen pojan elämää!
**********
Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-
322,39 kmh 2017 Kauhava
Pienen pojan elämää!
**********
Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-
Onko sulla sitä softabinääriä? Maanantaina Kemorassa saattaisi onnistua softaus.
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
- toimeve
- Viestit: 2616
- Liittynyt: 22 Elo 2006, 18:22
- Paikkakunta: Sodankylä, 1.1.2007 alkaen Jämsä
- Viesti:
...öööööö...mikä on softabinääri? Shifteri ei ole vielä täälä eikä siis paikoilhan.
edit: ja siis tämä --> http://www.dragrace.fi/product....7p51bi6 laite kyseessä. Oletan.
Edited By toimeve on 1406407430
edit: ja siis tämä --> http://www.dragrace.fi/product....7p51bi6 laite kyseessä. Oletan.
Edited By toimeve on 1406407430
SMR
322,39 kmh 2017 Kauhava
Pienen pojan elämää!
**********
Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-
322,39 kmh 2017 Kauhava
Pienen pojan elämää!
**********
Miehen voi saada pois Lapista,
mutta Lappia ei saa pois miehestä.
-LORDI-
Softa binäärillä varmaankin tarkoitettaan sitä ohjelmaa tiedostoatoimeve kirjoitti:...öööööö...mikä on softabinääri? Shifteri ei ole vielä täälä eikä siis paikoilhan.
edit: ja siis tämä --> http://www.dragrace.fi/product....7p51bi6 laite kyseessä. Oletan.
mikä on nyt pyörän ECU:sa(eli sen varmuus kopiota) mihin on säädot tehty
sen tarvitsee että säädöt pysyy
(aina kun muttaa jotain niin kaikki mittä siinä osoiteesa/aluella ECU:un piirillä on menee uusiksi, kirjoittaa"flässä" sen yli vaikka muttaisi vain yhtä kohtaa jos oikeen olen ymmärtänty)
siihen sitten ecueditorilla sifterin asetus kohdallen
2013Halli 5x1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili
2013Joensuu 2X1Maili
2013Lappenranta S7X1Maili
2014Lappenranta S6X1Maili
2015Halli 6X1Maili
2015Lappenranta K17X1Maili
2015Kauhava 17X1Maili
2015Räyskälä 27X1/4Maili
2015Lappenranta S3X1Maili
2016Lappenranta K3X1Maili
2016Kauhava 3X1Maili
2016Lappeenranta 3X1Maili