Sivu 18/33

Lähetetty: 23 Tammi 2013, 00:38
Kirjoittaja jouniri
1. päivä 1.moottorin ajoa OAMK:lla takana, lähinnä sisäänajoa ennen 28.1 alkavia tositoimia ;-)

Lähetetty: 23 Tammi 2013, 22:46
Kirjoittaja jouniri
Bonneville projektiin keskittymisen vuoksi olen eilen perunut TFM Taxin osallistumisen MP13/Petrol Circus näyttelyyn. Koska OAMK:n testit sattuivat juuri samaan aikaan on mahdotonta saada Taxi nippuun messuja varten niin, jotta OAMK:n testit eivät olisi siitä kärsineet. Puolikasta pyörää taasen ei ole mitään järkeä lähteä esittelemään. Kuten jo aiemminkin sanottua tullut, kausi 2013 mennään Bonneville valmistelujen ehdoilla.



Edited By jouniri on 1358974070

Lähetetty: 25 Tammi 2013, 00:15
Kirjoittaja jouniri
JarnoJ on pistänyt OAMK:lla tuulemaan maanantaina alkavia tositoimia varten. Koneistamolla CNC kone laulaa vielä huomenna kuten tiimi hitsarikin saa panna parastaan, että päästään maanantaina muuttamaan maailmaa.

Lähetetty: 25 Tammi 2013, 23:33
Kirjoittaja jouniri
Tiimin oma Kemikaali Ali pääsee taasen hommiin..

http://www.facebook.com/Teamforcemajor

Lähetetty: 30 Tammi 2013, 22:33
Kirjoittaja jouniri
Taxin 1.moottorilla alkaa kohta olla sisääajo tunnit takana ja sen jälkeen alkaakin sitten varsinaiset kehitys-, testi- ja säätötoimet. Hommaa labrassa riittää testien aika enemmän kuin tarpeeksi ja 1. moottori saakin niellä virtuaalisuolaa ja olosuhteita melkoisesti, että saadaan jo dynossa kiinni se seuraava "heikoin" lenkki? Kun ajatuksena on saada voimaa perkeleesti vaparimoottorista kuumassa ilmanalassa ja ajallisesti niin jotta kiihdytyskestää 6 mailia joista vähintään 2 viimeistä mailia kaasu 100% auki saattaa riskien hallinta olla vähintään yhtä haastavaa kuin Islannin pankkitarkastusviraston toimet. Mutta Taxi saa nyt luvan lunastaa lippunsa Bonnevilleen joko hyvällä tai pahalla, muut tiimeissä sen ovatkin jo tehneet.

https://www.facebook.com/Teamfor....theater

Lähetetty: 02 Helmi 2013, 14:01
Kirjoittaja jouniri
King of the race, if you dont believe me you can race with me, if you can`t, you can go sit under tree, bye bye.

https://www.facebook.com/Teamfor....theater

Lähetetty: 11 Helmi 2013, 21:41
Kirjoittaja jouniri
Huomisesta en tiedä, mutta tänään on vielä syytä melkoisen leveään hymyyn.

https://www.facebook.com/Teamfor....theater

Lähetetty: 12 Helmi 2013, 07:19
Kirjoittaja Snowman
jouniri kirjoitti:Huomisesta en tiedä, mutta tänään on vielä syytä melkoisen leveään hymyyn.

https://www.facebook.com/Teamfor....theater
Perkules..laittakaas tuota infoa muuallekkin kuin naamakirjaan..kun täältä töistä ei pääse netin sivuille missä mainitaankaan naamakirja. :comp

Lähetetty: 12 Helmi 2013, 07:44
Kirjoittaja jouniri
Snowman kirjoitti:
jouniri kirjoitti:Huomisesta en tiedä, mutta tänään on vielä syytä melkoisen leveään hymyyn.

https://www.facebook.com/Teamfor....theater
Perkules..laittakaas tuota infoa muuallekkin kuin naamakirjaan..kun täältä töistä ei pääse netin sivuille missä mainitaankaan naamakirja. :comp
Moro

Kiitos palautteesta :;):

Pyritään jatkossa päivittämään useammin noita omiakin nettisivuja.

Lähetetty: 13 Helmi 2013, 01:16
Kirjoittaja jouniri
Lisää paperikoneen laulantaa,

https://www.facebook.com/Teamfor....theater




Edited By jouniri on 1360711090

Lähetetty: 16 Helmi 2013, 21:48
Kirjoittaja jouniri

Lähetetty: 22 Helmi 2013, 01:12
Kirjoittaja jouniri

Lähetetty: 24 Helmi 2013, 10:37
Kirjoittaja jouniri
Pari kuvaa Kinnusen Pertin tekemästä ja Ojalan Akin maalaamasta Taxin takakatteesta Bonnevilleä varten.

https://www.facebook.com/Teamfor....theater




Edited By jouniri on 1361695434

Lähetetty: 25 Helmi 2013, 21:58
Kirjoittaja jouniri
Analyysiä ja optimointia kohti Bonnevilleä Projektissa.

Viimeisimpien testien ja analyysien perusteella ollaan päädytty muutamaan muutokseen niin 1. kuin 2. moottorinkin osalta. Eli ykkösmoottoriin vaihdetaan ryhmä, männät, veivit ja kampiakseli. 1. moottorista joutilaiksi jäävät kilkkeet taasen käytetään varamoottorin hyväksi.

Tällä siis tarkoitus saada molemmat anatomialtaa lähemmäs toisiaan ja lähemmäs samaa optimia. Lisäksi näin meille jää varaosia 2 moottorin lisäksi.

Isona muutoksena on meidän GT-Motorilta tilaamamme XXmm stroukki kampiakseli, ajatuksella voimaa lisää, kestävyyttä lisää ja kierroksia lisää. Eka kerta kun päästään kampiakselikin tilaamaan omilla mitoilla eikä listan valikoimaa selaten kompromisseja hyväksyen

Lähetetty: 25 Helmi 2013, 22:32
Kirjoittaja ari1630
Elikkä akseli oli menny perille :thumbup: