Sivu 15/33
Lähetetty: 25 Heinä 2012, 10:58
Kirjoittaja BussiJussi
Onhan ees yks kone valmiiks ehjänä Bonnevilleen? Onko tuhon syy selvillä, ei enään monasti ennätä ehjätä ennen Bonnevillee....
Lähetetty: 25 Heinä 2012, 11:31
Kirjoittaja 107-1089231881
No voi voi... kannattas putkittaa vakioryhmät.. sillä nikasil ei näköjään kestä noita enää...
Lähetetty: 29 Heinä 2012, 19:38
Kirjoittaja BussiJussi
Joko Taxi ja ukot Bonnevillessä? Oliko ajot "10.8.12-->Juoksevan-/seisovanmailin ME-koe USA (yleinen)"??
???
Lähetetty: 29 Heinä 2012, 19:58
Kirjoittaja jarim
Siirty vuodella.
Lähetetty: 29 Heinä 2012, 21:26
Kirjoittaja jakehaanpää
Oikea ratkaisu, ei sinne kannata lähtee kokeileen jos ja kun peli ei tunnu pysyvän nipussa. Tsemiä rakentelulle ja toivottavasti projekti pysyy elossa.
Lähetetty: 29 Heinä 2012, 22:20
Kirjoittaja jarim
Yksi toimiva moottorihan meillä on mutta toinen tekniikka on saatava yhtä luotettavasti toimimaan jotta Bonnevilleen asti kannattaa lähteä. Yhden kortin varaan hommia ei jätetä. Eli sikäli lisäaika otettava.
Lähetetty: 30 Heinä 2012, 17:32
Kirjoittaja Heksa
...
Edited By Heksa on 1376667687
Lähetetty: 31 Heinä 2012, 06:53
Kirjoittaja busajasa
Vanha moottori on kasattu ns kasaamalla. Tämä uusi kone on laskettu ja tehty laskelmien mukaan. Jos nyt Italian pojat olis tehnyt männät niin kuin ne oli piirreetty ja pari muuta epäonnista muuttujaa olisi ollut kuin pitänyt niin toimiva paketti tämä olisi ollut. Ihan eri herkkä kuin toi toinen moottori.
Nyt aletaan myös olla alueella josta ei ole googlettamalla tietoa. Nyt todennetaan teoriaa ja tällöin lähtökohta on se että tehdään teorian mukainen mylly ja sitä muutetaan parametri parametrilta sitten kun todetaan käytännön kautta että on tarvis muuttaa.
Nythän ollaan vasta kehitystyön alkutaipaleella.
Eli kyllä kaikki kannattaa tai olisi kannattanut muuttaa.
Lähetetty: 31 Heinä 2012, 08:44
Kirjoittaja Heksa
...
Edited By Heksa on 1376667744
Lähetetty: 31 Heinä 2012, 10:07
Kirjoittaja jarim
Heksa: laitahan tulemaan vaikka sähköpostilla se toimiva resepti millä vehkeet saadaan kulkemaan niin kokeillaan vaikka sillä?
Lähetetty: 31 Heinä 2012, 13:32
Kirjoittaja Heksa
jarim kirjoitti:Heksa: laitahan tulemaan vaikka sähköpostilla se toimiva resepti millä vehkeet saadaan kulkemaan niin kokeillaan vaikka sillä?
okei:
vielä tiedoksi koko taxin porukalle,
nämä tarinat mitä laitan on mun omia mielipiteitä
lupaan etten koskaan siis KOSKAAN ota enää kantaa tfm toimintaan millään tavalla
Edited By Heksa on 1376667834
Lähetetty: 31 Heinä 2012, 15:26
Kirjoittaja minizz66
Vieläkö taxilla kisataan suomen nopein tittelistä vai onko hanskat lyöty sen osalta jo tiskiin?
Lähetetty: 31 Heinä 2012, 16:17
Kirjoittaja ysi-ärrä
Heksa kirjoitti:jarim kirjoitti:Heksa: laitahan tulemaan vaikka sähköpostilla se toimiva resepti millä vehkeet saadaan kulkemaan niin kokeillaan vaikka sillä?
okei:
vielä tiedoksi koko taxin porukalle,
nämä tarinat mitä laitan on mun omia mielipiteitä
Eivät SMR teamin eli olkaa mulle kiukkuisia ei koko porukalle
lupaan etten koskaan siis KOSKAAN ota enää kantaa tfm toimintaan millään tavalla
No Heksa,camaan.
Mitä sä ny tolleen hernekauppaan lähet? Jos toinen pyytää sähköpostia sulta,niin mikä tää SMR:n osuus tässä on?
Vai käydäänkö siellä salaa privaviesti kilvoittelua
Lähetetty: 31 Heinä 2012, 16:37
Kirjoittaja 107-1089231881
Heh heh..Näyttäs että on alkanut privat lenteleen tai "luuta" on lakaiisut mielipiteet roskiin....
Harmi ettei ykkönen kestänyt avata kuin kaasunja Bonnevilleen meno siirtyi jonnekkin tulevaisuuteen.
Olis ollut kiva nähdä montako suoran mittaa koneet olis kestäny.
Niin me ollaanki uus laji illan vietoihin... Uus kisa moottoridynossa.... Kuka lennättää osat pisimmälle...
Lähetetty: 31 Heinä 2012, 17:29
Kirjoittaja busajasa
Kyllä mulla ja koko tfm poppoolla on vakaa usko laskentoihin. Niitä on ollut tarkistamassa Suomen ykkösnimiä joten ei mene mutulla kiistämään
Ja muistetaan mistä ton ykkös moottorin haasteet alkoi; tilatut osat tuli pari kuukautta myöhässä ja moottoridynoikkuna umpeutui eli säädöt päätettiin viedä riskillä niillä enablereilla jotka oli käytössä. Tuuri olisi voinut olla myös myötäinen.
Ja kyllä noilla vaan moottoridynossa vedetään varsin pitkiä ja rivakoita vetoja. Kertokoon tuo kakkosmoottori siitä kun sitä on saatu ajaa dynossa se mitä on tarpeelliseksi nähty.