Sivu 14/21
Lähetetty: 04 Marras 2013, 12:56
Kirjoittaja jarim
Liekö kwaakkuun valittu jotain "parempia laakereita vakiona" vai liekö ollu vaan vitsi? Wäiski? :;):
Lähetetty: 04 Marras 2013, 13:38
Kirjoittaja Snowman
jarim kirjoitti:Liekö kwaakkuun valittu jotain "parempia laakereita vakiona" vai liekö ollu vaan vitsi? Wäiski? :;):
niinpäniin..äässkooäffääkin tehdään romanista kiinaan akselilla..Ja eikös tulli pysäyttänyt joku aika sitten väärennettyjä skf-laakereita ison erän.
Lähetetty: 04 Marras 2013, 13:55
Kirjoittaja toimeve
jarim kirjoitti:Hommaa Gen2 putket ja jarrusatulat. Päivittyy jarrutkin samalla radikaali... eikun radiaaliseksi.
...tämä kävi myös mielessä, mutta melko pitkälle myös kustannuskysymys minulle tällä hetkellä. Ja toishaalta olen jo tilannu ne Öhlarin jouset gen1:een, mutta onko ne erilaiset? Lisäisi tietysti mahollisuuksia tuo gen2 keula, mutta tuo jousten sopivuus tietysti rajaa myös mahollisuuksia, kun sitä en voi enhän perua.
Mutta ennenkaikkea gen2 koko keula taitaa olla niiiiin paljon kalliimpi ratkasuna kuin pelekät iskarit gen1, ettei tässä työtilanthessa oikein ole järkevää tuommosta liikkua tehä.
Lähetetty: 04 Marras 2013, 13:56
Kirjoittaja waiski10
No kun kysyy kiwisäkin miehiltä niin siinä on paremmat laakerit vaikka samoja 6205 laakereita ovatkin.
Lähetetty: 04 Marras 2013, 14:17
Kirjoittaja snuggles
Pörssiosastolta löyty pikaseen kaivellen kahet etupumput, vanhaa vuosikertaa kummatkin. Mitenkä muistelin että niitä ois ollu enemmän tyrkyllä, jotain kultaisempia, vaikka alu-kromi on kyl hienompi. Hakutoiminto ei osu paljo mihkää.
Lähetetty: 14 Marras 2013, 21:56
Kirjoittaja toimeve
...periksi annettu: 24V starttisysteemi hommattu. Kiitos tiimin kierrätyksen, hintaki oli kohillaan toimivasta systeemistä.
Lähetetty: 04 Joulu 2013, 23:47
Kirjoittaja toimeve
...ja koska ryhmässä oli "venymää", niin sitten pittää miettiä, että mitäs sitten...? Toishaalta onhan mulla nyt hyvä polkupyörä. Silläki kesällä mukavasti ajelee.
Ja arvaatta varmasti, että tallilta tuli ehotuksia aiheeshen liittyen. Ja aika houkuttelevia
Katellaan, kui rahojen kerräämisen kans mennee
Lähetetty: 05 Joulu 2013, 07:44
Kirjoittaja Heksa
eikö siä oo hyllyssä se meikäläiselläkin ollut ryhmä...
eikö tämä "motor-race" ookki hiano laji :p
Edited By Heksa on 1386222492
Lähetetty: 05 Joulu 2013, 08:12
Kirjoittaja toimeve
...on on hieno laji. Mutta nymmääkyllä rauhotan tilanthen semmoseksi, että ees pari talvia menis ilman kalujen vaihtoa...tai ainaki toivon kovasti niin :laugh:
Lähetetty: 05 Joulu 2013, 08:58
Kirjoittaja ysi-ärrä
Sen ku kerralla laittaa hillityn turbon,niin ei tartte vaihella ku vetoakseleita ja ketjuja
Lähetetty: 05 Joulu 2013, 12:43
Kirjoittaja snuggles
ysi-ärrä kirjoitti:Sen ku kerralla laittaa hillityn turbon,niin ei tartte vaihella ku vetoakseleita ja ketjuja
Sillä ei vaan pääse siihen mistä Veke tykkää, eli pelit saa vaikka paikaltaan pomppaan lentoon
Lähetetty: 05 Joulu 2013, 17:21
Kirjoittaja toimeve
...no eikhän tästä taas jottain kehkeydy. Ainaki omin voimin liikkuva Busa on tulossa. Mutta minkälaisin voimin, siitä ei mithän hajua Voi olla että palathan takasin niihin "stageihin", mitä joskus oli vaihtoehtoina.
Annan luultavasti taas osaavien yllättää
Lähetetty: 05 Joulu 2013, 20:27
Kirjoittaja ysi-ärrä
Lähetetty: 20 Tammi 2014, 20:36
Kirjoittaja snuggles
Ohjauslaakerin vaihto, ja ettei menis liian perushötöksi etsittiin voiteluun NATO standardien mukaan hyväksyttyä, elinikäiseen voiteluun tarkoitettua rasvaa, virtauspaine DIN 51805 <1400mbar(-30C) ,kierroslukutekijä n. 600000 , ei tartte heti aukoo tahi laittaa rasvanippaa.
Lähetetty: 20 Tammi 2014, 23:47
Kirjoittaja toimeve
...Naton nopein (vai hitain) maakulkine
Edited By toimeve on 1390254469