No jos punaisesta puhut niin Kansiset kansihan siinä on ja moottori muutenkin kasattu siellä samalla teoreetikkojen pajalla joten sinne suuntaan ja toinen Brock:lle ja DaveO:lle jotka jaksoivat sparrata useampaankin kertaan asiasta. Mutta kunhan nyt saadaan kytkimen luistot pois ja tulokset sen jälkeen varmennettua ja vähän kestävyyttäkin testattua niin sitten voidaan kertoa tarkemminkin mitä pieniä erityisiä juttuja tuossa wanhan mallisessa bussissa on huomioitu. Mutta se lienee eri tarina kuin mitä tänne K8 ketjuun kirjoitellaan.
Sinisestä täytyisi lähettää onnitteluja jaappanin pojille, sitä kieltä en osaa
Ai, tää olikin sun moottori ja mä hölmö rupesin kehuun itteeni :1087
No aivan sama, hyvä kone se kuitenniin on. :rocket
Kovan koneen on PetriK rakentanut! Paukutelkaahan tää kesä noilla tuloksilla henkseleitä, ens kesänä voi jopa k8:staKIN lähtee +200hp tehoja.... :laugh: Vielä senverran rahan ja ajan puutetta, ettei oo "rakennettu" k8 valmiix... Vaikuttaa vaan k8 hyvältä aihiolta, kun vakiona lähtee jo sama teho kuin "vanhan"mallin pyörästä putki/Yoshin stage1 virityksillä! Täällä suunnalla odotellaan kovasti, että mister Muzzy alkaa tehä "öky"lohkoo tohon uutukaiseen... Eikös kuulostaiskin +1500cc aikas maukkaalta paketilta? Siihen sitten sopiva putkisto, ja kansi riittävän rajuilla nokilla! NAM?!
:p :p
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
Jep, siänä on Jukka vertailukohta, eli kyl toi Miksun uus on tosiaan PIHI. Mutta pekkitehot etelleen VAIN penkkitehoja niinkus Kekkula totesi ja vanhaaKIN opetti. KAIKKI pitäso penkittää samassa penkissä ni vertailukohtii olis oikeesti ja silloinKIN inhimillinen tekijä voi muuttaa tulosta.
Siis radalla ILMEISESTI näkee mikä LÄHTEE, joskin sielläKIN on inhimillinen tekijä, nimittäin KUKA lähtee .
Kuitennii toi Jukan K8 tulos pelkillä slipareilla ja K7 tulos koko Acropovilla antaa aikas paljon suuntaa, mikä ero on vanhassa ja uudessa koneessa, ja kyllä sen perskuti tunsi persiissä, kun K8 kahvaa käänsi, ei täsä muuten vaihtohommisa oltaas . :p
Muista ELÄÄ Tänään, Huomenna Se Voi Olla Myöhäistä . Huominen On Utopiaa Ja Eilinen Historiaa ! Kumpaakaan Et Pysty Elämään NYT
Just ni make, pääasia et "säätimet" kohillaan . Mulle anto viime suvena Miksun vanha penkki pelkillä slipareilla 162,9 hp / 129,3 nm, eli siitäkin näkee, että uus penkki on uus penkki. Tosiaan jos putket vaihtaa, ni kantsii säädättää vaikka vain omalla boxilla, kyl tuo tasasuutta ajoon, vaikka omalla boxilla toi säätö rajallisempaa, kuin PC:llä .
Muista ELÄÄ Tänään, Huomenna Se Voi Olla Myöhäistä . Huominen On Utopiaa Ja Eilinen Historiaa ! Kumpaakaan Et Pysty Elämään NYT
BussiJussi kirjoitti:Kovan koneen on PetriK rakentanut! Paukutelkaahan tää kesä noilla tuloksilla henkseleitä, ens kesänä voi jopa k8:staKIN lähtee +200hp tehoja.... :laugh: Vielä senverran rahan ja ajan puutetta, ettei oo "rakennettu" k8 valmiix... Vaikuttaa vaan k8 hyvältä aihiolta, kun vakiona lähtee jo sama teho kuin "vanhan"mallin pyörästä putki/Yoshin stage1 virityksillä! Täällä suunnalla odotellaan kovasti, että mister Muzzy alkaa tehä "öky"lohkoo tohon uutukaiseen... Eikös kuulostaiskin +1500cc aikas maukkaalta paketilta? Siihen sitten sopiva putkisto, ja kansi riittävän rajuilla nokilla! NAM?!
:p :p
Jussille tiedoksi, että webin nokat K8 ovat myynnissä. Näyttää noi koodit samoilta kuin wanhoissa malleissa, sopiiko wanhat virit K8 suoraa?
BussiJussi kirjoitti:Kovan koneen on PetriK rakentanut! Paukutelkaahan tää kesä noilla tuloksilla henkseleitä, ens kesänä voi jopa k8:staKIN lähtee +200hp tehoja.... :laugh: Vielä senverran rahan ja ajan puutetta, ettei oo "rakennettu" k8 valmiix... Vaikuttaa vaan k8 hyvältä aihiolta, kun vakiona lähtee jo sama teho kuin "vanhan"mallin pyörästä putki/Yoshin stage1 virityksillä! Täällä suunnalla odotellaan kovasti, että mister Muzzy alkaa tehä "öky"lohkoo tohon uutukaiseen... Eikös kuulostaiskin +1500cc aikas maukkaalta paketilta? Siihen sitten sopiva putkisto, ja kansi riittävän rajuilla nokilla! NAM?!
:p :p
Jussille tiedoksi, että webin nokat K8 ovat myynnissä. Näyttää noi koodit samoilta kuin wanhoissa malleissa, sopiiko wanhat virit K8 suoraa?
Varmaan nokat on "samat", eli käy. "öky"lohkossa pitää olla eri männät, kun männäntapit ohuemmat k8:ssa. Varmaan lohko menee heitttämällä paikoilleen...
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
PetriK kirjoitti:Muistaakseni K8 imu on vähän jyrkiempi kuin wanhempien. Ensimmäinen viritys on heittä K8 imu pakopuolelle... myös vanhemmissakin koneissa.
Eli tarkoitin "samalla" sitä, että käy "vanhanmalliset" uuteen...Speksit:
Intake Valve Timing
Open BTDC
32 degrees
Close ABDC
64 degrees
Duration
276 degrees
Exhaust Valve Timing
Open BBDC
49 degrees
Close ATDC
30 degrees
Duration
259 degrees
K8 Speksit:
Intake Valve Timing
Open BTDC
43 degrees
Close ABDC
58 degrees
Duration
281 degrees
Exhaust Valve Timing
Open BBDC
62 degrees
Close ATDC
24 degrees
Duration
266 degrees
Eli rajummat on, syynä esim korkeammat puristukset...?!
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
PetriK kirjoitti:Muistaakseni K8 imu on vähän jyrkiempi kuin wanhempien. Ensimmäinen viritys on heittä K8 imu pakopuolelle... myös vanhemmissakin koneissa.
Ja eiköhän sitä pidä rajumpia muuutoksia tehdä kuin imunen pakopuolelle... Katsotaankatsotaan...
BussiJussi kirjoitti:Kovan koneen on PetriK rakentanut! Paukutelkaahan tää kesä noilla tuloksilla henkseleitä, ens kesänä voi jopa k8:staKIN lähtee +200hp tehoja.... :laugh: Vielä senverran rahan ja ajan puutetta, ettei oo "rakennettu" k8 valmiix... Vaikuttaa vaan k8 hyvältä aihiolta, kun vakiona lähtee jo sama teho kuin "vanhan"mallin pyörästä putki/Yoshin stage1 virityksillä! Täällä suunnalla odotellaan kovasti, että mister Muzzy alkaa tehä "öky"lohkoo tohon uutukaiseen... Eikös kuulostaiskin +1500cc aikas maukkaalta paketilta? Siihen sitten sopiva putkisto, ja kansi riittävän rajuilla nokilla! NAM?!
BussiJussi kirjoitti:Kovan koneen on PetriK rakentanut! Paukutelkaahan tää kesä noilla tuloksilla henkseleitä, ens kesänä voi jopa k8:staKIN lähtee +200hp tehoja.... :laugh: Vielä senverran rahan ja ajan puutetta, ettei oo "rakennettu" k8 valmiix... Vaikuttaa vaan k8 hyvältä aihiolta, kun vakiona lähtee jo sama teho kuin "vanhan"mallin pyörästä putki/Yoshin stage1 virityksillä! Täällä suunnalla odotellaan kovasti, että mister Muzzy alkaa tehä "öky"lohkoo tohon uutukaiseen... Eikös kuulostaiskin +1500cc aikas maukkaalta paketilta? Siihen sitten sopiva putkisto, ja kansi riittävän rajuilla nokilla! NAM?!