K8 busan tehot penkissä?

Tänne kaikki Gen2 (k8 ja uudemmat) tekniset asiat jotka eroavat Gen1 Busasta
107-1089231881

Viesti Kirjoittaja 107-1089231881 »

PetriK kirjoitti:
Onnittelut tekjöille loistavasta viritystyön onnistumisesta.


No jos punaisesta puhut niin Kansiset kansihan siinä on ja moottori muutenkin kasattu siellä samalla teoreetikkojen pajalla joten sinne suuntaan :bowdown: ja toinen :bowdown: Brock:lle ja DaveO:lle jotka jaksoivat sparrata useampaankin kertaan asiasta. Mutta kunhan nyt saadaan kytkimen luistot pois ja tulokset sen jälkeen varmennettua ja vähän kestävyyttäkin testattua niin sitten voidaan kertoa tarkemminkin mitä pieniä erityisiä juttuja tuossa wanhan mallisessa bussissa on huomioitu. Mutta se lienee eri tarina kuin mitä tänne K8 ketjuun kirjoitellaan.

Sinisestä täytyisi lähettää onnitteluja jaappanin pojille, sitä kieltä en osaa ;-)
:shocked: Ai, tää olikin sun moottori ja mä hölmö rupesin kehuun itteeni :1087 :D

No aivan sama, hyvä kone se kuitenniin on. :rocket
Avatar
JakeS
Viestit: 237
Liittynyt: 29 Helmi 2008, 18:48
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja JakeS »

Ei kai siinä mitään hölmöä ole :D Saahan sitä nyt omaansa kehua. Ammattiylpeyttä vaan kehiin ja siitähän sinäkin leipäsi saat, myymällä hyvää työtä.
Avatar
Jukkis
Viestit: 2818
Liittynyt: 21 Elo 2005, 17:10
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Jukkis »

Bike doctorissa K7 koko akrolla.. 158/131... sama penkki kun meikkiksellä... vertailukohtaa... :D
BMW S 1000XR 2016

ex:ät K3,K6,K7,K8,K9,L0,L1,K8,L1,L3,L4...
President of team jukkis
Corvette C4
http://galleria.busanistit.org/v....pg.html
hajahuja
Viestit: 244
Liittynyt: 13 Kesä 2005, 19:18
Paikkakunta: lappi

Viesti Kirjoittaja hajahuja »

joo aika pihi penkki kieltämättä :smoking:
BussiJussi
Viestit: 1039
Liittynyt: 31 Elo 2004, 16:13
Paikkakunta: NILSIÄ
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BussiJussi »

Kovan koneen on PetriK rakentanut! Paukutelkaahan tää kesä noilla tuloksilla henkseleitä, ens kesänä voi jopa k8:staKIN lähtee +200hp tehoja.... :laugh: Vielä senverran rahan ja ajan puutetta, ettei oo "rakennettu" k8 valmiix... Vaikuttaa vaan k8 hyvältä aihiolta, kun vakiona lähtee jo sama teho kuin "vanhan"mallin pyörästä putki/Yoshin stage1 virityksillä! Täällä suunnalla odotellaan kovasti, että mister Muzzy alkaa tehä "öky"lohkoo tohon uutukaiseen... Eikös kuulostaiskin +1500cc aikas maukkaalta paketilta? Siihen sitten sopiva putkisto, ja kansi riittävän rajuilla nokilla! NAM?!

:p :p
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä

Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!

Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999

"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
Avatar
busapappa2
Viestit: 1205
Liittynyt: 12 Syys 2006, 21:28
Paikkakunta: Missä millonkin huvittaa olla .

Viesti Kirjoittaja busapappa2 »

Jep, siänä on Jukka vertailukohta, eli kyl toi Miksun uus on tosiaan PIHI. Mutta pekkitehot etelleen VAIN penkkitehoja niinkus Kekkula totesi ja vanhaaKIN opetti. KAIKKI pitäso penkittää samassa penkissä ni vertailukohtii olis oikeesti ja silloinKIN inhimillinen tekijä voi muuttaa tulosta.

Siis radalla ILMEISESTI näkee mikä LÄHTEE, joskin sielläKIN on inhimillinen tekijä, nimittäin KUKA lähtee .

Kuitennii toi Jukan K8 tulos pelkillä slipareilla ja K7 tulos koko Acropovilla antaa aikas paljon suuntaa, mikä ero on vanhassa ja uudessa koneessa, ja kyllä sen perskuti tunsi persiissä, kun K8 kahvaa käänsi, ei täsä muuten vaihtohommisa oltaas . :p
Muista ELÄÄ Tänään, Huomenna Se Voi Olla Myöhäistä . Huominen On Utopiaa Ja Eilinen Historiaa ! Kumpaakaan Et Pysty Elämään NYT
109-1180512207

Viesti Kirjoittaja 109-1180512207 »

nuo on bolttoonit - akrapovicin, jolla 158hp/131Nm, bikedoctorlta hain oikeat säätimet koneelle vai mitä ne oli.. :)
Avatar
busapappa2
Viestit: 1205
Liittynyt: 12 Syys 2006, 21:28
Paikkakunta: Missä millonkin huvittaa olla .

Viesti Kirjoittaja busapappa2 »

Just ni make, pääasia et "säätimet" kohillaan . Mulle anto viime suvena Miksun vanha penkki pelkillä slipareilla 162,9 hp / 129,3 nm, eli siitäkin näkee, että uus penkki on uus penkki. Tosiaan jos putket vaihtaa, ni kantsii säädättää vaikka vain omalla boxilla, kyl tuo tasasuutta ajoon, vaikka omalla boxilla toi säätö rajallisempaa, kuin PC:llä . :)
Muista ELÄÄ Tänään, Huomenna Se Voi Olla Myöhäistä . Huominen On Utopiaa Ja Eilinen Historiaa ! Kumpaakaan Et Pysty Elämään NYT
Avatar
Titaani
Viestit: 887
Liittynyt: 27 Syys 2006, 20:32
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja Titaani »

BussiJussi kirjoitti:Kovan koneen on PetriK rakentanut! Paukutelkaahan tää kesä noilla tuloksilla henkseleitä, ens kesänä voi jopa k8:staKIN lähtee +200hp tehoja.... :laugh: Vielä senverran rahan ja ajan puutetta, ettei oo "rakennettu" k8 valmiix... Vaikuttaa vaan k8 hyvältä aihiolta, kun vakiona lähtee jo sama teho kuin "vanhan"mallin pyörästä putki/Yoshin stage1 virityksillä! Täällä suunnalla odotellaan kovasti, että mister Muzzy alkaa tehä "öky"lohkoo tohon uutukaiseen... Eikös kuulostaiskin +1500cc aikas maukkaalta paketilta? Siihen sitten sopiva putkisto, ja kansi riittävän rajuilla nokilla! NAM?!

:p :p
Jussille tiedoksi, että webin nokat K8 ovat myynnissä. Näyttää noi koodit samoilta kuin wanhoissa malleissa, sopiiko wanhat virit K8 suoraa?

webcamshafts
SMR - team

UltraTurbo 597rwhp/1.6Bar
BussiJussi
Viestit: 1039
Liittynyt: 31 Elo 2004, 16:13
Paikkakunta: NILSIÄ
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BussiJussi »

Titaani kirjoitti:
BussiJussi kirjoitti:Kovan koneen on PetriK rakentanut! Paukutelkaahan tää kesä noilla tuloksilla henkseleitä, ens kesänä voi jopa k8:staKIN lähtee +200hp tehoja.... :laugh: Vielä senverran rahan ja ajan puutetta, ettei oo "rakennettu" k8 valmiix... Vaikuttaa vaan k8 hyvältä aihiolta, kun vakiona lähtee jo sama teho kuin "vanhan"mallin pyörästä putki/Yoshin stage1 virityksillä! Täällä suunnalla odotellaan kovasti, että mister Muzzy alkaa tehä "öky"lohkoo tohon uutukaiseen... Eikös kuulostaiskin +1500cc aikas maukkaalta paketilta? Siihen sitten sopiva putkisto, ja kansi riittävän rajuilla nokilla! NAM?!

:p :p

Jussille tiedoksi, että webin nokat K8 ovat myynnissä. Näyttää noi koodit samoilta kuin wanhoissa malleissa, sopiiko wanhat virit K8 suoraa?

webcamshafts
Varmaan nokat on "samat", eli käy. "öky"lohkossa pitää olla eri männät, kun männäntapit ohuemmat k8:ssa. Varmaan lohko menee heitttämällä paikoilleen...
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä

Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!

Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999

"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
Avatar
PetriK
Viestit: 1650
Liittynyt: 08 Maalis 2006, 19:20
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja PetriK »

Muistaakseni K8 imu on vähän jyrkiempi kuin wanhempien. Ensimmäinen viritys on heittä K8 imu pakopuolelle... myös vanhemmissakin koneissa.
Miksi ... aina jää varaa parantaa...

http://www.facebook.com/ecueditorcom
BussiJussi
Viestit: 1039
Liittynyt: 31 Elo 2004, 16:13
Paikkakunta: NILSIÄ
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BussiJussi »

PetriK kirjoitti:Muistaakseni K8 imu on vähän jyrkiempi kuin wanhempien. Ensimmäinen viritys on heittä K8 imu pakopuolelle... myös vanhemmissakin koneissa.

Eli tarkoitin "samalla" sitä, että käy "vanhanmalliset" uuteen...Speksit:

Intake Valve Timing

Open BTDC
32 degrees

Close ABDC
64 degrees

Duration
276 degrees
Exhaust Valve Timing

Open BBDC
49 degrees

Close ATDC
30 degrees

Duration
259 degrees

K8 Speksit:
Intake Valve Timing

Open BTDC

43 degrees

Close ABDC

58 degrees

Duration

281 degrees
Exhaust Valve Timing

Open BBDC

62 degrees

Close ATDC

24 degrees

Duration

266 degrees

Eli rajummat on, syynä esim korkeammat puristukset...?!
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä

Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!

Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999

"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
BussiJussi
Viestit: 1039
Liittynyt: 31 Elo 2004, 16:13
Paikkakunta: NILSIÄ
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BussiJussi »

PetriK kirjoitti:Muistaakseni K8 imu on vähän jyrkiempi kuin wanhempien. Ensimmäinen viritys on heittä K8 imu pakopuolelle... myös vanhemmissakin koneissa.

Ja eiköhän sitä pidä rajumpia muuutoksia tehdä kuin imunen pakopuolelle... Katsotaankatsotaan...

K8 speksit apen sivuilta:
klix...

Ja sama "vanhasta"

klax...

Oikeellisuudesta ei tietoa..




Edited By BussiJussi on 1211398584
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä

Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!

Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999

"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
103-1116517908

Viesti Kirjoittaja 103-1116517908 »

BussiJussi kirjoitti:Kovan koneen on PetriK rakentanut! Paukutelkaahan tää kesä noilla tuloksilla henkseleitä, ens kesänä voi jopa k8:staKIN lähtee +200hp tehoja.... :laugh: Vielä senverran rahan ja ajan puutetta, ettei oo "rakennettu" k8 valmiix... Vaikuttaa vaan k8 hyvältä aihiolta, kun vakiona lähtee jo sama teho kuin "vanhan"mallin pyörästä putki/Yoshin stage1 virityksillä! Täällä suunnalla odotellaan kovasti, että mister Muzzy alkaa tehä "öky"lohkoo tohon uutukaiseen... Eikös kuulostaiskin +1500cc aikas maukkaalta paketilta? Siihen sitten sopiva putkisto, ja kansi riittävän rajuilla nokilla! NAM?!

:p :p
kliks
BussiJussi
Viestit: 1039
Liittynyt: 31 Elo 2004, 16:13
Paikkakunta: NILSIÄ
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BussiJussi »

gold kirjoitti:
BussiJussi kirjoitti:Kovan koneen on PetriK rakentanut! Paukutelkaahan tää kesä noilla tuloksilla henkseleitä, ens kesänä voi jopa k8:staKIN lähtee +200hp tehoja.... :laugh: Vielä senverran rahan ja ajan puutetta, ettei oo "rakennettu" k8 valmiix... Vaikuttaa vaan k8 hyvältä aihiolta, kun vakiona lähtee jo sama teho kuin "vanhan"mallin pyörästä putki/Yoshin stage1 virityksillä! Täällä suunnalla odotellaan kovasti, että mister Muzzy alkaa tehä "öky"lohkoo tohon uutukaiseen... Eikös kuulostaiskin +1500cc aikas maukkaalta paketilta? Siihen sitten sopiva putkisto, ja kansi riittävän rajuilla nokilla! NAM?!

:p :p

kliks

84 mm männät...ei riitä... 86mm Muzzyssä, sillä tulis se 1500cc täyteen, JOS vain sais ohuemmilla männätapeilla siis

tämän satsin
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä

Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!

Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999

"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
Vastaa Viestiin