Sivu 13/21
Lähetetty: 31 Loka 2013, 12:21
Kirjoittaja Snowman
waiski10 kirjoitti:Pistä siihen ZZR1400 takapyörän laakerit.
Hmm lisää infoa kiitos.
Ja tämmöstä topiikkia kiva lukea ku joku muukin teettää rehellisesti hommat muilla ja itse keskittyy olen_naiseen tai ajamiseen.
Edited By Snowman on 1383214996
Lähetetty: 31 Loka 2013, 16:01
Kirjoittaja Heksa
mä en ymmärrä tota "laakerivouhotusta"
toimeve on sellanen tyyppi joka ei pese pyöräänsä ikinä,
silloin orgis laakerit kestää sillä vähintään 50000 km ilman mitään oireita... mullakin kesti etu sekä taka 52tkm... ja en tiä kaunko uus omistaja sit niillä viä ajaa
suzuki vaatii vaan kovaa ajoa ja huonoa huoltoa
silloin se pelaa parhaiten
Lähetetty: 31 Loka 2013, 16:22
Kirjoittaja toimeve
...huoltokirjasta tsekkasin, ja Heksa oli itte asiassa yllättävänki oikiassa:
- 27.5.2010, 103600 km, etupään laakerit (RikuMotor Lahti)
Eli sadan kilometrin tarkkuuella 50.000 km ajettu
edit: tosin sammaan hengenvethon todettava, että sitä edelliset Suzukin originaalilaakerit kesti edessä vain 19.000 km. Ja olivat tuolla Rikumotorilla vaihettaessa (kesken reissun joutu käymhän Lahessa kun loppuvat ihan kerralla!) aivan "muruna".
edit: ja kiitos Heksa tuosta viimesestä kaneetistasi suzuki vaatii vaan kovaa ajoa ja huonoa huoltoa
silloin se pelaa parhaiten
:;):
Edited By toimeve on 1383230050
Lähetetty: 31 Loka 2013, 20:06
Kirjoittaja bussijuntti
juu tähän laakeri hommaan viel,painepesurilla saa äkkiä laakerit paskaksi linkun\svingin neulalaakereita myöten stehevan välistä tippa sisään talven yli muhimaan javot valmista tuli . itte kylläki vaihan eteen laakerit aina samalla ku vaihan renkaan vajaa parinkympin investointi ,nii ja keulinta tappaa ne kans aikas nopeasti yks läheltä piti, sisäkooli oli poikki huonon laskeutumisen jälkeen
Lähetetty: 03 Marras 2013, 18:42
Kirjoittaja toimeve
...voi pasha, vaikkei pääsiäinen olekhan vielä: iskarien päivittämistä varten irrotettaessa mestari teki vähemmän mukava löyvön liukuputkesta (kuva):
Eli lie mennee vaihtoon koko iskarit, vai mitä mieltä arvon raati on?
Lähetetty: 03 Marras 2013, 19:23
Kirjoittaja Arctikdiver
Vaihtoa vaatii ainakin tuo sisempi putki...
Lähetetty: 03 Marras 2013, 19:36
Kirjoittaja snuggles
Siinä tuntui jo klappia paikallaan ollessa kun eturengas oli irroitettu. Noilla kilsoilla ei ihme että hieman kulumista havaittavissa. Ja lieneekö pahitteeksi jos kummatkin sais vaihdettua puolet vähemmän ajettuihin.
Lähetetty: 03 Marras 2013, 19:52
Kirjoittaja Heksa
toimeve kirjoitti:...voi pasha, vaikkei pääsiäinen olekhan vielä: iskarien päivittämistä varten irrotettaessa mestari teki vähemmän mukava löyvön liukuputkesta
oot sitte liikaa lukenu bomberia ja ajellu meiltä muilta salaa etunen ylös kytkettynä :1087
Lähetetty: 03 Marras 2013, 23:47
Kirjoittaja toimeve
...en ole. Se on laitonta. Siis eturengas ylös kytkettynä. Ei BomberMagazinen lukeminen.
Lisää aiheeseen liittyen; jos/kun ilmeisesti kannattaa vaihtaa iskarit kokonhan, niin nyt sitten hyviä perusteluita käytettyjen hankkimiselle:
a) gen1 "alkuaikojen", eli samanlaiset kuin tuossa on röykkyjä tasottanu jo rapiat 150tkm?
b) "kullitetut" eli pitäisi lie olla paremmat kuin nuo originaalisellaiset?
c) oliko vielä gen1:een ne mustat putketki jossain vaiheessa, kuten puhelimitse hieman aiemmin päivällä arvelimma?
d) vai pidättäydythänkö tuossa lievästi hinkkautunhessa...?
Ja tietysti se, että oisko jollakulla hyllyssä moisia erinomasen edullisesti saatavissa...menevät siis joka tapauksessa jousien vaihtoon ja huoltoon MP-Racingille...
Lähetetty: 04 Marras 2013, 06:26
Kirjoittaja waiski10
Snowman kirjoitti:waiski10 kirjoitti:Pistä siihen ZZR1400 takapyörän laakerit.
Hmm lisää infoa kiitos.
Ja tämmöstä topiikkia kiva lukea ku joku muukin teettää rehellisesti hommat muilla ja itse keskittyy olen_naiseen tai ajamiseen.
Zetorissa on samat laakerit takana kun busassa edessä.
Lähetetty: 04 Marras 2013, 10:26
Kirjoittaja Snowman
Uudet sisäputket vaan vanhoihin ulkoputkiin. Toki liukupalat uusia ulkoputkiin. Eiköhän niillä taas aja sen 150tkm.
Lähetetty: 04 Marras 2013, 10:27
Kirjoittaja Snowman
waiski10 kirjoitti:Snowman kirjoitti:waiski10 kirjoitti:Pistä siihen ZZR1400 takapyörän laakerit.
Hmm lisää infoa kiitos.
Ja tämmöstä topiikkia kiva lukea ku joku muukin teettää rehellisesti hommat muilla ja itse keskittyy olen_naiseen tai ajamiseen.
Zetorissa on samat laakerit takana kun busassa edessä.
Tuota arvelinkin..meneekö sorvihommaksi?
Lähetetty: 04 Marras 2013, 12:20
Kirjoittaja jarim
Hommaa Gen2 putket ja jarrusatulat. Päivittyy jarrutkin samalla radikaali... eikun radiaaliseksi.
Lähetetty: 04 Marras 2013, 12:22
Kirjoittaja jarim
Snowman kirjoitti:waiski10 kirjoitti:Zetorissa on samat laakerit takana kun busassa edessä.
Tuota arvelinkin..meneekö sorvihommaksi?
Miksi menisi kun laakeri on sama elikkä maailman yleisin laakerityyppi 6205?
Lähetetty: 04 Marras 2013, 12:36
Kirjoittaja Snowman
jarim kirjoitti:Snowman kirjoitti:waiski10 kirjoitti:Zetorissa on samat laakerit takana kun busassa edessä.
Tuota arvelinkin..meneekö sorvihommaksi?
Miksi menisi kun laakeri on sama elikkä maailman yleisin laakerityyppi 6205?
Kun en tienny mitkä kwaakussa on laakerien koko..
No jos on sama 6205 ku busassa miks sitte kwaakun laakereita pitäis laittaa?? :1087