
Taxilla Bonnevilleen
IT'S ALIVE! Ja öljynpainettaki löytyy tällä kertaa, kylmillä öljyillä tyhjäkäynnillä 6.5 bar... 

Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
-
- Viestit: 366
- Liittynyt: 10 Touko 2009, 16:04
Tulossa, oli vissiin torstaina yritetty toimittaa vaan kun töissähän sitä... Tuolla penkissä on omat konstit öljyn jäähtymiseen eli vasta pyörään tarvitaan. 

Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
-
- Viestit: 500
- Liittynyt: 05 Elo 2008, 09:46
- Paikkakunta: Tyrnävä
-
- Viestit: 500
- Liittynyt: 05 Elo 2008, 09:46
- Paikkakunta: Tyrnävä
Minkä jäykkyinen takajousi ? Onko sitä varten että saa kyysätä pr-tilaisuuksissa ?
team - SMR
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
- prayers have the same value as facebook likes ... zero -
http://www.youtube.com/watch?v=POkqQxFu1Nc
Vai ehkä kuitenkin siksi että pyörän massa tulee olemaan tavanomaista suurempi...
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
-
- Viestit: 500
- Liittynyt: 05 Elo 2008, 09:46
- Paikkakunta: Tyrnävä
En kysyny mikä on jousen jäykkyys. WP:n valikoimista se kuitenki on. Esijännitystä vähemmän kun vakiona (että vielä jää ulosjoustoakin). Toinen syy siinä, että iskarin liikematka lyhenee verrattuna taka-akselin liikematkaan sitä enemmän mitä pidempiä koiranluita käyttää. Kohtuullisestihan tuo on vakiokin pelannu kun ei ole tarvinnut säätöihin koskea 

Ihan vähän meinaa tänä vuonna vastustaa...
Videota Kauhavalta: http://www.youtube.com/watch?v=kR-_UWYTH2U
Tuossa 0:38-0:41 tienoilla pienet backfiret
Edited By jarim on 1340439190
Videota Kauhavalta: http://www.youtube.com/watch?v=kR-_UWYTH2U
Tuossa 0:38-0:41 tienoilla pienet backfiret
Edited By jarim on 1340439190
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
jarim kirjoitti:Ihan vähän meinaa tänä vuonna vastustaa...
Videota Kauhavalta: http://www.youtube.com/watch?v=kR-_UWYTH2U
Tuossa 0:38-0:41 tienoilla pienet backfiret
Hyvin kyllä kiihtyi, mitä videosta kattelin. Onko mitkä välitykset käytössä tossa?
Mutta sinänsä hieman ihmetyttää että miten se nyt noin vastustaa yllättäen, kun TFM (eli Jouni) ilmoitti jo kevättalvella faktana miten kovaa Taxi tulee ajotapahtumissa menemään :1087
Tulee vaan mieleen että jos ongelmat on vielä noin suuria, onko paljon järkeä lähteä Bonnevilleen särkemään moottoria?
Edited By PowerKing on 1340463592
Heksa kirjoitti:PowerKing kirjoitti:Tulee vaan mieleen että jos ongelmat on vielä noin suuria, onko paljon järkeä lähteä Bonnevilleen särkemään moottoria?
Hieno ruveta arvaileen mut:
mä luulen (ei tietoa) että raja "vapaastihengittävän" moottorin kaasun vastaan otossa tullut vastaan...
jos moottorissa on 250hv koneessa ei se pysty vetään sisäänsä lisää 300hv ilman paineistusta
mut silti: ainahan voi palata siihen kokoonpanoon joka toimi viime vuonna ja ajaa Suomi maailman kartalle
No aina on järkee.. pikkunen tekninen vika joka polttaa kuskin perskarvat ei ole este ajaa kovaa - ei ainakaan TFM:ssa - vähän nopsempaa niin ei karvat pala. Näin meillä TFM:ssä - voihan se olla että etelämpänä jännittää... ja vapari rajat vielä reilun matkan päässä

Ei mulla muuta, kuin että tiimipäällikkönne lupasi facebook-päivityksien mukaan että ajatte yli 400 ennen 16.6 2012, joten tuntuu sitä kakkaa olevan jossain muualla kuin etelän miesten housuissa!busajasa kirjoitti:No aina on järkee.. pikkunen tekninen vika joka polttaa kuskin perskarvat ei ole este ajaa kovaa - ei ainakaan TFM:ssa - vähän nopsempaa niin ei karvat pala. Näin meillä TFM:ssä - voihan se olla että etelämpänä jännittää... ja vapari rajat vielä reilun matkan päässäHeksa kirjoitti:Hieno ruveta arvaileen mut:PowerKing kirjoitti:Tulee vaan mieleen että jos ongelmat on vielä noin suuria, onko paljon järkeä lähteä Bonnevilleen särkemään moottoria?
mä luulen (ei tietoa) että raja "vapaastihengittävän" moottorin kaasun vastaan otossa tullut vastaan...
jos moottorissa on 250hv koneessa ei se pysty vetään sisäänsä lisää 300hv ilman paineistusta
mut silti: ainahan voi palata siihen kokoonpanoon joka toimi viime vuonna ja ajaa Suomi maailman kartalle

Lämpöistä vissii ollu? Huomasin nuo vasta tänään. Ja syy alkaa pohdintojen jälkeen olla aika hyvin tiedossa. Sifteri katkoo pelkkää sytkää -> laskekaapa huviksenne paljonko bensaa menee syttymättömänä ~450hp tehoilla 40ms sytytyskaton aikana putkeen raakana ja siihen ilokaasun mukana tuleva happi päälle. Se kun leimahtaa niin putkipa ei enää imekään liekkimereä vaan se lähtee takaisin kohti imusarjaa, notkauttaa auki olevaa pakoventtiiliä (kahdesti jo säätöpala pakoventtiilistä hypännyt "poikittain", selvä todiste) ja palaa auki olevien imuventtiilien kautta imukoteloon jne.
Hoito: sifterille ehdottomasti myös polttoaineen syötön katkaisu.
edit: niin ne välitykset tais olla 18/37 (meillähän on aavikkomalliset 5. ja 6. vaihteet tuossa koneessa). Välitysten puolesta 400++ riittää nuo.
Edited By jarim on 1340470648
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport