Kannentiiviste - Ongelma

Turbo Busanistien oma foorumi. Turbolla pääsee ja lujaa :D
83-1085581541

Viesti Kirjoittaja 83-1085581541 »

-Artsi- kirjoitti:Jokohan alkais olla viimeisiä kertoja koneen avauksen suhteen tälle kaudelle... :comp
Sen kerkiää vielä sulattaa monesti tälle kesälle.. :oho:
Avatar
Jaakko
Viestit: 618
Liittynyt: 24 Huhti 2005, 21:03
Paikkakunta: länsi suomi

Viesti Kirjoittaja Jaakko »

Suki kirjoitti:Sen kerkiää vielä sulattaa monesti tälle kesälle.. :oho:
monesko setti menossa?
jeejee 1/4 alle kympin
103-1116517908

Viesti Kirjoittaja 103-1116517908 »

Jaakko kirjoitti:
Suki kirjoitti:Sen kerkiää vielä sulattaa monesti tälle kesälle.. :oho:

monesko setti menossa?
Jos olen yhtään pysynyt laskuissa mukana, niin 4:s menossa sisään..

:omituinen:
Avatar
Jaakko
Viestit: 618
Liittynyt: 24 Huhti 2005, 21:03
Paikkakunta: länsi suomi

Viesti Kirjoittaja Jaakko »

gold kirjoitti:
Jaakko kirjoitti:
Suki kirjoitti:Sen kerkiää vielä sulattaa monesti tälle kesälle.. :oho:

monesko setti menossa?

Jos olen yhtään pysynyt laskuissa mukana, niin 4:s menossa sisään..

:omituinen:
ennätys!? eikai kukaan ole samaan pystyny ?
jeejee 1/4 alle kympin
gsxr
Viestit: 458
Liittynyt: 31 Elo 2005, 15:41

Viesti Kirjoittaja gsxr »

Nyt on kansi saatu koneistamolta ja olisi tarkoitus kasata pyörä viikonloppuna. Pakoventtiilit vuosi ja muutama imuventtiili. Ahdetuissa lienee käytetään samoja venttilinvälyksiä kuin vakioissa vaikka on säädettävä nokkapyörä?
Kujo
Viestit: 626
Liittynyt: 23 Touko 2004, 22:10
Paikkakunta: Nivala

Viesti Kirjoittaja Kujo »

gold kirjoitti:
Jaakko kirjoitti:
Suki kirjoitti:Sen kerkiää vielä sulattaa monesti tälle kesälle.. :oho:

monesko setti menossa?

Jos olen yhtään pysynyt laskuissa mukana, niin 4:s menossa sisään..

:omituinen:
Hyvä laskupää. Olispa tuommonen palkanlaskija...
103-1116517908

Viesti Kirjoittaja 103-1116517908 »

:glare:



Edited By gold on 1187457321
gsxr
Viestit: 458
Liittynyt: 31 Elo 2005, 15:41

Viesti Kirjoittaja gsxr »

Nyt on reilu 100km ajettu remontin jälkeen ja ei tule kuplia paisuntasäiliöön ja nestepinta elää suunnilleen min ja max merkkien välillä kylmänä ja kuumana. Apen pultit kiristettiin monivaiheisesti keskeltä aloittaen 20-30-40-70Nm ja lopuksi tarkistuskiristys kaikkiin, keskimmäiset tosiaan oli löysemmässä. Pitäisi vielä läpät synkata ja tps-anturi kohdistaa, seoksien tarkistuskaan ei olisi pahitteeksi.

Flekti ei oikein vieläkään jaksa tiputtaa lämpöjä tyhjäkäynnillä vaan pyörii melkein kokoajan mutta lämmöt pysyy kuitenkin siinä suunnilleen mittarin puolivälissä. Erikoista kyllä koska matalapuristeisen luulisi tuottavan vähemmän lämpöä tyhjäkäynnillä kuin vakion ja siltikään flekti puhallus ei muka riitä...
???

Kiitokset kaikille neuvoja antaneille ja KSTHB´lle nokkapukin pulteista :) :) :kippis:
Vastaa Viestiin