Nyt on kansi saatu koneistamolta ja olisi tarkoitus kasata pyörä viikonloppuna. Pakoventtiilit vuosi ja muutama imuventtiili. Ahdetuissa lienee käytetään samoja venttilinvälyksiä kuin vakioissa vaikka on säädettävä nokkapyörä?
Nyt on reilu 100km ajettu remontin jälkeen ja ei tule kuplia paisuntasäiliöön ja nestepinta elää suunnilleen min ja max merkkien välillä kylmänä ja kuumana. Apen pultit kiristettiin monivaiheisesti keskeltä aloittaen 20-30-40-70Nm ja lopuksi tarkistuskiristys kaikkiin, keskimmäiset tosiaan oli löysemmässä. Pitäisi vielä läpät synkata ja tps-anturi kohdistaa, seoksien tarkistuskaan ei olisi pahitteeksi.
Flekti ei oikein vieläkään jaksa tiputtaa lämpöjä tyhjäkäynnillä vaan pyörii melkein kokoajan mutta lämmöt pysyy kuitenkin siinä suunnilleen mittarin puolivälissä. Erikoista kyllä koska matalapuristeisen luulisi tuottavan vähemmän lämpöä tyhjäkäynnillä kuin vakion ja siltikään flekti puhallus ei muka riitä...
???
Kiitokset kaikille neuvoja antaneille ja KSTHB´lle nokkapukin pulteista