Sivu 2/2

Lähetetty: 06 Syys 2010, 18:27
Kirjoittaja 106-1251057001
miten rengas vaikuttaa dynoteholukemiin?

Lähetetty: 06 Syys 2010, 19:12
Kirjoittaja martti
Ilma on kuumalla happiköyhempää ts.happimolekyyli laajenee,viileellä ja hiukan kosteella kelillä saa parhaan suorituskyvyn :turbobusa:

Lähetetty: 06 Syys 2010, 20:24
Kirjoittaja Jaku
martti kirjoitti:hiukan kosteella kelillä saa parhaan suorituskyvyn
pruuttaa ite sitä vettä sinne... :rasberry: :shocked:

Lähetetty: 06 Syys 2010, 20:43
Kirjoittaja jarim
jyka kirjoitti:miten rengas vaikuttaa dynoteholukemiin?
Vierintävastus... sama homma muuten Dunlop D108:lla. Vaatimattomat 20hp semmosella puuttu Taxi911:stä.

Lähetetty: 07 Syys 2010, 07:44
Kirjoittaja Purkuosia.com
jarim kirjoitti:
jyka kirjoitti:miten rengas vaikuttaa dynoteholukemiin?

Vierintävastus... sama homma muuten Dunlop D108:lla. Vaatimattomat 20hp semmosella puuttu Taxi911:stä.

sekä renkaan hitausmomenttiarvo (inertia) on erilainen erimerkkisillä renkailla, mitä isommalla kehällä massa pyörii, sitä raskaampi sitä on pyörittää.

mitä painavampi rengas, sitä vähemmän penkki näyttää tehoa.

tietääkseni mikään tehopenkki ei tuota asiaa pysty kompensoimaan minkäänlaisilla laskureilla.




Edited By Kekkula on 1283849177

Lähetetty: 07 Syys 2010, 11:30
Kirjoittaja Purkuosia.com
renkaiden vaikutuksesta lukemiin löytyy luettavaa :

http://www.sportrider.com/tech/146_0406_fooling_the_dyno/index.html

Lähetetty: 17 Syys 2010, 13:53
Kirjoittaja 66-1282756859
martti kirjoitti:Ilma on kuumalla happiköyhempää ts.happimolekyyli laajenee,viileellä ja hiukan kosteella kelillä saa parhaan suorituskyvyn :turbobusa:
Ite lähtisin kanssa tästä liikkeelle..Hengitä flunssassa höyryä ja olet huomenna taas duunikunnossa ja henki kulkee.