Sivu 2/3
Lähetetty: 20 Huhti 2010, 19:32
Kirjoittaja 72-1202239073
Jarkki83 kirjoitti:No vika on nyt korjattu, siellä oli siirtäjän haarukoissa koneistusjälki kuulemma aikas karkea sileän sijaan nyt ne on siistitty ja taas mennään
Hienoa että pelaa nyt.
Tämä oli muuten eka gen2 , missä moinen vika on ollut, tai ainakin foorumin tietoon tullut.
Onko sulla mikä vuosimalli , jos saa tiedustella.
Lähetetty: 20 Huhti 2010, 19:45
Kirjoittaja Timba
Hienoo et peli vörkkii taas! Ihan noin uteliaisuuttani, oliko ihan viralliselta Suzuki kauppiaalta ostettu? Aika hyvän palvelun oot saanu, kun homma viikossa hoidettu.
Lähetetty: 21 Huhti 2010, 19:24
Kirjoittaja 74-1267638694
Bussi on vuosimallia -10 ja kauppias/maahantuoja on EE-Speed.
Lähetetty: 21 Huhti 2010, 20:39
Kirjoittaja Timba
Ekan kerran kuulen jotain positiivista kyseisestä liikkeestä. Tai ainakin mun mielestä kohtuullisessa ajassa suoritettu korjaus, näin sesonkiaikana vielä.
Lähetetty: 21 Huhti 2010, 21:24
Kirjoittaja 72-1202239073
Jarkki83 kirjoitti:Bussi on vuosimallia -10 ja kauppias/maahantuoja on EE-Speed.
ahaa... onnex paljon, siis todellakin virallinen 10 malli eikä ylivuotinen ?. Minkä värinen se on, ja saisiko siitä kuvia tuonne galleriaan ihasteltavaksi. ..please.
Lähetetty: 21 Huhti 2010, 21:41
Kirjoittaja 72-1172854340
Ihmettelen näitä kommentteja öljyjen eroista vaihteistoille. Taitavat olla mielikuvituksen tuotetta tai sattumaa. Omaan 07 busaan on laitettu huollossa (Metura Motors) Hondan GN4 w10-40 öljyä ja samaa olen käyttänyt itse vaihdoissa. Ajettu 38.600 km ongelmitta. Samaa öljyä käytti edellinen pyörä XX. Busa ei ole suuttunut, vaikka purkissa on ollut väärä merkki.
Lähetetty: 21 Huhti 2010, 21:55
Kirjoittaja toimeve
...sama täällä, eli ajeltu milloin milläki...mitä kullosellaki huoltofirma on laittanu. En ole kyllä kauhiasti (jos ollenkhan) eroja huomannu...kait. Toishaalta mulla onki tuommonen ajovehe, jonka kanssa en ole kauhiasti hifistelly, polokenu vaan pykäliä sisään ja antanu sille maantietä
tämä täysin oma mielipitteeni ilman tarkotusta pahottaa kenekhän mieltä tuolla "hifistelyllä" tms asioilla
Lähetetty: 21 Huhti 2010, 23:17
Kirjoittaja BaTTman
hmm...omaa mutu tuntumaa kanssa, että öljyillä olis vaikutusta. Jyväskylän kuvalla ko laittoivat öljyt, ei laatikko tahtonut toimia "kuin ajatus". Mutta ko rikulla vaihtoivat castrollit sisään, niin rupes laatikkokin toimimaan ???
Lähetetty: 21 Huhti 2010, 23:29
Kirjoittaja 114-1204989678
Hazard kirjoitti:Ihmettelen näitä kommentteja öljyjen eroista vaihteistoille. Taitavat olla mielikuvituksen tuotetta tai sattumaa. Omaan 07 busaan on laitettu huollossa (Metura Motors) Hondan GN4 w10-40 öljyä ja samaa olen käyttänyt itse vaihdoissa. Ajettu 38.600 km ongelmitta. Samaa öljyä käytti edellinen pyörä XX. Busa ei ole suuttunut, vaikka purkissa on ollut väärä merkki.
Joo niin mäkin ihmettelin ennen ku osu omalle kohdalle... Niin ja se Honda -juttu oli sarkasmia (Ehkei sulle uponnu XX:n jäljiltä, mutta kait tuollanen kuuluu asiaan?), ihmettelin vain siinä vaiheessa kun ei ollut ns. ison öljyfirman merkkiä.
Hienoa Jarkki että peli skulaa nyt niin kuin pitää, muullahan ei ole merkitystä.
Hyvää kesää ja kilometrejä kaikille tasapuolisesti öljyn merkistä, laadusta tai ex-pyörän merkistä riippumatta.
Edited By roobe on 1271881960
Lähetetty: 22 Huhti 2010, 19:56
Kirjoittaja 72-1172854340
Pointti oli kommentissani, että olen ko. öljyllä ajellut yli 50.000 km eikä vaihteisto-ongelmia ole ollut. Metura Motors on pumpannut tynnyristä samaa öljyä Hondiin, Kawasakeihin ja Suzukeihin, joita merkkejä huoltaa ammattitaidolla. Tuskimpa on merkkikohtaisia eroja ollut. Kokemukseni mukaan melko sama mitä öljyä sinne laittaa kunhan se täyttää pyörän valmistajan laatuvaatimukset.
Hyvää kesää kaikille
Lähetetty: 22 Huhti 2010, 20:08
Kirjoittaja Quadron
Taitaa nämä vekottimet olla vähän yksilöitä tuon öljyn suhteen.
Omassa ei Bel Ray sopinut lootalle ollenkaan, vaihdoin vielä samana kesänä Castrolit sisään ja ero oli varpailla tunnettava.
Meturassa huolto parin viikon päästä, katellaan mitä öljyä ne laittaa ja miten se sopii tuolle, saahan ne vaihdettua helposti.
Lähetetty: 22 Huhti 2010, 20:37
Kirjoittaja Sibu_77
Quadron kirjoitti:Taitaa nämä vekottimet olla vähän yksilöitä tuon öljyn suhteen.
Omassa ei Bel Ray sopinut lootalle ollenkaan, vaihdoin vielä samana kesänä Castrolit sisään ja ero oli varpailla tunnettava.
Meturassa huolto parin viikon päästä, katellaan mitä öljyä ne laittaa ja miten se sopii tuolle, saahan ne vaihdettua helposti.
Hondaa!
Lähetetty: 23 Huhti 2010, 01:55
Kirjoittaja Kekee
hmmm...loota joo...näisä vehkeissä kytkytinki ui öljyssä öljynvaihon jälkeen aina eka kilsa vähä erikoista kytk+imen toiminnoalta mutta tasaantuu...castrol gps. iha sama mutta pelaa...kokeilkaa mikä toimii jos se tuntuu että öljystä on kiinni...
Lähetetty: 23 Huhti 2010, 15:57
Kirjoittaja mäntytie
Koijari kirjoitti:Itse kokeilin elf.in oljyjä mutta palasin takaisin castrolliin kun tuota jumiutumista rupesi ilmeneen.Castrollilla toiminut ainakin paremmin.
ELF:fiä.... Ei prkle sitä saisi eres myyrä,TIATO!!!
Lähetetty: 23 Huhti 2010, 16:25
Kirjoittaja 75-1270297285
Minulla on Bel Rayt käytössä ei ongelmia kytkimen/vaihteiston suhteen. On tosiaan herkkiä nämä busat öljyille, se mikä toisella toimii, toisella ei.
Edellisessä pyörässä kytkilevyt "liimaantuivat" kiinni jäähtyessään ajon jälkeen. Kytkin ei irroittanut ei sitten millään kylmänä, mitä lie öljyä oli lootassa. Vaihdoin öljyiksi Castrol GPS:ät, niillä ongelma väheni lähes olemattomiin.