Sivu 2/2

Lähetetty: 13 Helmi 2011, 08:24
Kirjoittaja villeh
PetriK kirjoitti:No jaa - nyt ei muistu mieleen että mulla olisi ollut gen1 ahtopuolen rojektia mielessä muuta kuin sensoreita hämäämällä. Joitain huhuja olen kuullut että jossain päin oltaisiin siirtymässä gen2 sähköihin ahtojen kanssa.
Olen kanssa nämä huhut kuullu, ja no kuiteskin monta ahdettua Gen ykköstäkin on maailmassa, taitaa Gen 2 sähöt loppuu kesken...

Lähetetty: 19 Helmi 2011, 12:02
Kirjoittaja 83-1175441819
Gen 2 joku törky tehopiikki ei olisi paha, ei täällä kuitenkaan kaikki turboilla aja,eikä kaikille koskaan edes tule,,, Mahdoton tehtävä mutta ainoa joka sen voi tehdä on yksi ihminen, vai onko mahdotonta?
Tässä haastetta,,,,




Edited By Snake on 1298110444

Lähetetty: 19 Helmi 2011, 19:14
Kirjoittaja snuggles
busajasa kirjoitti:Kyllä G1:eenkin olisi tarkoitus rustailla pikku juttuja. Ei kylläkään taidot riitä ihan näin mittaviin systeemeihin, mutta on siellä kehitystä sielläkin.
Mitä muuta on vireillä ku kiekkarajan nosto ?

Lähetetty: 26 Helmi 2011, 02:30
Kirjoittaja PetriK
Tällaisiakin kuulumisia olisi... että kokeillaan laajentumista suzukiperheen muihinkin jäseniin joissa on sama uudempi teknologia kuin myös gen2:ssa.

http://www.youtube.com/watch?v=couuvgYLAwk

http://www.facebook.com/ecueditorcom

Lähetetty: 17 Touko 2011, 11:55
Kirjoittaja 106-1251057001
Leikin vaihteeksi ecueditorilla kun quickshifter piti aktivoida. Loistava softa Kiitos kehittäjille taas kerran..

Kysytääs vielä täällä kun tietäjiä piisaa:

Kysymys: Jos haluan logittaa AFR-tietoja, onko PAIR pakko tukkia fyysisesti vai riittääkö että sen disabloi ecueditorilla?
Riittääkö tukkimiseen pelkästään joku tuke tiettyyn letkunpätkään, tyyliin rutista letkunpätkä X kasaan? Vai riittääkö pelkkä letkuntukinta ilman ecueditordisablointia? Vinkkejä otetaan vastaan..
Pyöränä k8 bussi

Lähetetty: 23 Touko 2011, 22:03
Kirjoittaja Snowman
Bugi up