novviisiina paikalla,
saas nähä miten orggis-busa pärjää, täysiä vetäsen anyway , kukapa ei...ja testaamaan omaa ajotaitoa
tuonne lähdetäänkin, sekä miten mahtaa oma bussi liikahtaa..
vai jääkö ihaileen valoja
ekavetäsy oli iha ok (lähtö ok), mutta lopetin noviisina liian aikaseen,,, toisella 11,510s / 206,67kmh, tuoho olinkin jo tyytyväinen ekakertalaisena ja poistuin yhtä kokemusta rikkaampana.
e. tarkka aika/nopeus ja toinen e. eikä tämä jääne viimeiseksi kerraksi..
Ekaa kertaa stripillä Ainoa yllätys oli pidon puuttuminen.Eka veto 12.451/215.34 :glare:Takarenkaan paineet 3.3bar.... Toinen jo parempi 11.395/217.08 :;):Takarenkaan paine 1.7bar Harjoitusta,harjoitusta.
ksthb kirjoitti:Tourinki mallin seisonta tuellisella versiolla 9,57/235 kmh
"ENÄÄ" Sekunti Jaakko, ni saat EI Turbon kii ! Joskin kuskikin on PRO !
Olkoot mikä weekendi tahansa, sillon kun mä olin viimex Lastarossa Jamppa veti Vaparilla 9,3 ja jotain ollen Busaluokan nopein, jos ei lasketa nuita ei katukäyttöön pitkäperse Busseja !
Vikasaki tais olla nopeempi, en muista kuka silla "ajeli" kun ei just kiinnosta muut kuin Bussien lähdöt !
Mutta nuoruuven innolla, mun vanhin kundi kokolailla sun ikäses, vetelee ympäri tellusta Lumilauta massin kanssa Antti Autin jne hemmojen kaa, se on siinä PRO jo nyt, kyllä sustakin vielä tulee "T urbo" Pro
Mä oon kato kaiken nähnyt ja kokenut Gubbe, ei mulle kande "Urbota". Mutta tsemii vaan, harjoitus tekee mestarin ! :rasberry:
Edited By busapappa2 on 1187471306
Muista ELÄÄ Tänään, Huomenna Se Voi Olla Myöhäistä . Huominen On Utopiaa Ja Eilinen Historiaa ! Kumpaakaan Et Pysty Elämään NYT
ksthb kirjoitti:Tourinki mallin seisonta tuellisella versiolla 9,57/235 kmh
Mutta nuoruuven innolla, mun vanhin kundi kokolailla sun ikäses, vetelee ympäri tellusta Lumilauta massin kanssa Antti Autin jne hemmojen kaa, se on siinä PRO jo nyt, kyllä sustakin vielä tulee "T urbo" Pro
Mä oon kato kaiken nähnyt ja kokenut Gubbe, ei mulle kande "Urbota". Mutta tsemii vaan, harjoitus tekee mestarin ! :rasberry:
ksthb kirjoitti:Tourinki mallin seisonta tuellisella versiolla 9,57/235 kmh
On se kone Tuohon ku joku päivä pääsis....edes samalle sekunttilukemalle :p
Kiitokset kehuista.
Hmm.. outo juttu, itse en ole kovinkaan tyytyväinen tulokseen.
Rima on asetettu selkeesti korkeelle,
30kg lisää painoa pyörään ja koneesta 20nm/10hp pois näkyy selkeesti 60ft ajoissa, lopareissa -5 kmh ja ajassa. Ja muuten pitkähän toi mun vessa on 1680mm siinä ehkä syy miksi ajat ei tunnu niin hyviltä.
Kuvittelin pääseväni tollakin versiolla selkeesti kovempaa, mutta luulo ei oo tiedon väärtti
jotain uusia koukkuja lisään seuraaviin kapinoihin.
Ps. Jaakon tbo busassa on potenttiaalia vaikka mihin, mutta lähdöt näyttää tosi hankalilta. Startit kuntoon 60ft ajat 1,7-1,8 tasolle niin reiluja kypän alituksia tulee helposti. Tsemppiä harjoitteluun.