V8>i kiihdytyspäivä 18.8.
- busapappa2
ksthb kirjoitti:Tourinki mallin seisonta tuellisella versiolla 9,57/235 kmh
"ENÄÄ" Sekunti Jaakko, ni saat EI Turbon kii ! Joskin kuskikin on PRO !
Olkoot mikä weekendi tahansa, sillon kun mä olin viimex Lastarossa Jamppa veti Vaparilla 9,3 ja jotain ollen Busaluokan nopein, jos ei lasketa nuita ei katukäyttöön pitkäperse Busseja !
Vikasaki tais olla nopeempi, en muista kuka silla "ajeli" kun ei just kiinnosta muut kuin Bussien lähdöt !
Mutta nuoruuven innolla, mun vanhin kundi kokolailla sun ikäses, vetelee ympäri tellusta Lumilauta massin kanssa Antti Autin jne hemmojen kaa, se on siinä PRO jo nyt, kyllä sustakin vielä tulee "T urbo" Pro
Mä oon kato kaiken nähnyt ja kokenut Gubbe, ei mulle kande "Urbota". Mutta tsemii vaan, harjoitus tekee mestarin ! :rasberry:
Edited By busapappa2 on 1187471306
Muista ELÄÄ Tänään, Huomenna Se Voi Olla Myöhäistä . Huominen On Utopiaa Ja Eilinen Historiaa ! Kumpaakaan Et Pysty Elämään NYT
busapappa2 kirjoitti:Mutta nuoruuven innolla, mun vanhin kundi kokolailla sun ikäses, vetelee ympäri tellusta Lumilauta massin kanssa Antti Autin jne hemmojen kaa, se on siinä PRO jo nyt, kyllä sustakin vielä tulee "T urbo" Proksthb kirjoitti:Tourinki mallin seisonta tuellisella versiolla 9,57/235 kmh
Mä oon kato kaiken nähnyt ja kokenut Gubbe, ei mulle kande "Urbota". Mutta tsemii vaan, harjoitus tekee mestarin ! :rasberry:
Wooott????
- busapappa2
roibusa77 kirjoitti:ksthb kirjoitti:Tourinki mallin seisonta tuellisella versiolla 9,57/235 kmh
On se kone Tuohon ku joku päivä pääsis....edes samalle sekunttilukemalle :p
Kiitokset kehuista.
Hmm.. outo juttu, itse en ole kovinkaan tyytyväinen tulokseen.
Rima on asetettu selkeesti korkeelle,
30kg lisää painoa pyörään ja koneesta 20nm/10hp pois näkyy selkeesti 60ft ajoissa, lopareissa -5 kmh ja ajassa. Ja muuten pitkähän toi mun vessa on 1680mm siinä ehkä syy miksi ajat ei tunnu niin hyviltä.
Kuvittelin pääseväni tollakin versiolla selkeesti kovempaa, mutta luulo ei oo tiedon väärtti
jotain uusia koukkuja lisään seuraaviin kapinoihin.
Ps. Jaakon tbo busassa on potenttiaalia vaikka mihin, mutta lähdöt näyttää tosi hankalilta. Startit kuntoon 60ft ajat 1,7-1,8 tasolle niin reiluja kypän alituksia tulee helposti. Tsemppiä harjoitteluun.
Edited By ksthb on 1187506093
Minusta uhoaminen vaatisi että ITSE TEKEE eikä muut.busapappa2 kirjoitti:Oikeessa oot "TC", jostain tekstistä piti vaan antaa kuitti !
Thank's & Sorry
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport