Sivu 2/2
Lähetetty: 14 Syys 2006, 16:20
Kirjoittaja gsxr
tetsa kirjoitti:Se aine on start pilot. 1700 käy välillä tyhjää= ominaisuus. 3tonnii ja nykii ja käy rikkaalla, omasta boksista laihemmalle.
Asia selveni,kiitos. Pitääpä hakea start pilottia varaosaliikkeestä. Ei se nykiminen sinällään mitään haittaa kun on niin pientä mutta voishan sitä käyttää pyörää säädettävänä kunhan kerkeää. Pääasia kuitenkin ettei laihalla käy.
Lähetetty: 16 Syys 2006, 19:54
Kirjoittaja 107-1126906030
juu pilotilla löytyy vuodot,mulla tekee tyhjäkäynti samaa kait sitten asia minkä kans joutuu elämään,sama pientä "röpöömistä"3000 rpm huitteilla,miten auttaiskohan pc3 tosin eikö ne ole aika herkkiä pimenemään..?
Lähetetty: 16 Syys 2006, 20:27
Kirjoittaja Kujo
Kyllä ahdetun tulee käydä tyhjäkäyntiä ihan tasaisesti. Imuvuotojen jälkeen kannattaa tarkistaa läppien synkronointi, ettei vaan olis päässyt iskemään back-fireä....
Lähetetty: 16 Syys 2006, 22:20
Kirjoittaja tetsa
Ei tullut luettua ihan tarkkaa, eli joskus kun tulee pidemmän siivun jälkeen risteykseen ja kytkin pohjaan niin käy hetken noin 1700 ja putoo jonneen 1200 ja sitten käy tasaseen. Sen jälkeen ei vaeltele. Se yks olvi tais olla liikaa.
Lähetetty: 16 Syys 2006, 22:29
Kirjoittaja tetsa
koinonia kirjoitti:juu pilotilla löytyy vuodot,mulla tekee tyhjäkäynti samaa kait sitten asia minkä kans joutuu elämään,sama pientä "röpöömistä"3000 rpm huitteilla,miten auttaiskohan pc3 tosin eikö ne ole aika herkkiä pimenemään..?
Harri tais sun pyörästä pistääkin seoksia laihemmalle, kun tuppaavat rikkaalla käydä kun ei ahdot päällä.
Lähetetty: 17 Syys 2006, 15:09
Kirjoittaja 107-1126906030
jaa, liittyiskö jotenki kun täällä saksassa on hieman lämpösempää,mut mites toi pc joko niihin pikkuhiljaa vois alkaa luottaa...
Lähetetty: 18 Syys 2006, 22:41
Kirjoittaja -Artsi-
gsxr kirjoitti:Ihan vain tehojen hahmottamisen takia, miten on keuliiko Artsin menopeli kutosella? Omassani keula muuttuu hyvin kevyeksi ja pienestäkin kohoumasta irtoaa tien pinnasta. Pyörä on alustaltaan vakio.
Ei keuli enää. Välityksiä ja takahaarukkaa pidennetty niin pysyy matkamopon nenä alhaalla. Takakumi tosin tuppaa toisinaan pyörimään etukumia nopeammin...
Tehot kannattaa hahmottaa asianmukaisessa penkissä. Pieni raha kokonaiskonkurssissa.
Lähetetty: 19 Syys 2006, 00:53
Kirjoittaja gsxr
On kyllä käynyt itselläkin mielessä tuo akselivälin pidentäminen, se tosin on runkomuutos joka vaatii katsastuksen, ainakin näin periaatteessa. Aikaisemmassa turbopyörässä oli jatkopalat ja oli kyllä huolettomampi ajettava kun ei keulinut yhtä terävästi.
Madaltaa tietysti vois, rauhoittaisihan sekin pyörän käytöstä kuten myös välityksien muuttaminen. Välityksien pidentäminen tosin kuormittaa vaihdelaatikkoa mutta sillä ei liene merkitystä ns. normaaliajossa.
Edited By gsxr on 1158616608
Lähetetty: 19 Syys 2006, 23:56
Kirjoittaja gsxr
Rupesimpa tänään paikallistamaan mahdollista imuvuotoa start pilotin kaltaisella aineella mutta ei ainakaan vielä ole mitään löytynyt. Mitä muilla mcx busanisteilla ahtomittari näyttää kun käy tyhjäkäyntiä? Omassa noin -0,4bar.
Lähetetty: 22 Syys 2006, 13:44
Kirjoittaja tetsa
-0.2
Lähetetty: 22 Syys 2006, 23:18
Kirjoittaja gsxr
tetsa kirjoitti:-0.2
hmm...aattelin että mittarilukeman perusteella saattaisi voida ehkä päätellä että onko imuvuotoa mutta ei varmaan sittenkään...taitaa olla yksilöllisiä nuo mittarien näyttämät lukemat ainakin jossain määrin.
Pitää Kujon vinkistä vielä synkronoida kaasuläpät ja katsoa miten vaikuttaa.
Lähetetty: 11 Maalis 2007, 22:46
Kirjoittaja -Artsi-
Laitetaas tähän ketjuun jatkoksi: syksyn viimeisen ajolenkin jälkeen tyhjäkäynti oli reilut 4000 rpm. Mielenkiintoinen ajettava liikenneruuhkassa, pitkillä välityksillä...
Syyllinen löytyi sieltä mistä arvelinkin:
läpät