Meitä tulisi 2 kuskia ja A-ryhmään, minä ja vaimo. Edellyttäen, että vaimo saa ajaa omalla pyörällään. Ensipyörän ollessa kyseessä se ei siis ole busa. Hyväksyykö järjestelytoimikunta?
busabobo kirjoitti:Meitä tulisi 2 kuskia ja A-ryhmään, minä ja vaimo. Edellyttäen, että vaimo saa ajaa omalla pyörällään. Ensipyörän ollessa kyseessä se ei siis ole busa. Hyväksyykö järjestelytoimikunta?
busabobo kirjoitti:Meitä tulisi 2 kuskia ja A-ryhmään, minä ja vaimo. Edellyttäen, että vaimo saa ajaa omalla pyörällään. Ensipyörän ollessa kyseessä se ei siis ole busa. Hyväksyykö järjestelytoimikunta?
eiköhän me tämmöinen hyväksytä
Kiitos eli pistetään meidät listaan :1087 Jospa vaikka sitten ensi vuonna ollaan kahdella busalla liikenteessä... :mgirl
Busajunnu kirjoitti:Eiköhän toi A-ryhmä ole meikäläiselle kohillaan tällä vähällä kokemuksella (1XKemora 2XAhvenisto)
Oletan että kun on jo kokemusta niin eiköhän se B ryhmäkin mene. Saa sielläkin ajaa omaan tahtiin, mutta tietää miten homma etenee. Laitan sut A-Ryhmään, mutta optionalisena tuonne B-Ryhmään. Jos A täytyy ja tarvitaan lisää tilaa niin pohditaan sitten ketä voidaan siirtää B-ryhmään.