toimeven kompinaatio näyttääs aikas saman laiselta kun mun . Joskin laukku näyttää matalammalta, mutta voi johtuu siittä, että plexi on korkeempi ja erimallinen .
Tosin terveniskainen ei paljoo keventävää tartte, kun pysähtyy täytyy kuiteski tankkaan n. 300 km välein. Alkuunhan esim. kaupungissa hitaassa vauhdisa rassaa ranteita, mutta ne vahvistuu melko nopeesti, ELI : mun ongelma on niska ja siellä oleva hermojuuriaukkoahtauma, alkaa Baanalla puutuun vasen käsi tankkilaukun kanssa kun ei tuu ilmanpainetta kropalle ?!
Ton kypäräjutun allekirjotan kans ! KÄSITTÄMÄTÖNTÄ, mutta kun mulla oli kax ekaa "pottaa" BJC umpi ja BJC edestä avattava, niin etenkin avattava pyöritytti välillä päätä varsinkin kovemmalla tuulella, kun vaihdoin Shuberttiin niin "kuulapääni" rauhoittui kummasti ? Se on "maagista" kun ei kypärissä ulkoisesti isoja eroja kuitenkaan oo ?
Shubert oli muutenkin eka potta mitä en joutunnu muotoileen kuumalla lusikalla ja kuulapäävasaralla . :1087
Hyvä kypärä, mm. aurinkolippa on mukava lisä kun ei tartte olla Laseja mukana VÄLTTÄMÄTTÄ . Huurtumaton plexi on vaan aikas jännä, kesäkösteella ihan OK, mutta kun lämpötila laskee n.5-7 asteen alle niin kosteella ilmalla huurteen sijasta, muodostuu visiirin sisäpinnalle pieniä vesipisaroita, joilta välttyy kun pitää kokoajan vähän raollaan, joka taas ei huvita koska Shubert on tosi tiivis ja lämmin kypärä, AINAKIN mun päähän .
Anyway, onhan täsä muutama kuukausi aikaa tutkiskella plexivaihtoehtoja ja kuunnella kokemuksia . Thank's JO tulleista !
:fing
Muista ELÄÄ Tänään, Huomenna Se Voi Olla Myöhäistä . Huominen On Utopiaa Ja Eilinen Historiaa ! Kumpaakaan Et Pysty Elämään NYT
Tähän ei voi sanoa muuta kuin että BUSAA!!Meidän bussi on kuitenkin nimetty niinkuin Cickiolinan mukaan "BOSA"ja se sitten siitä,vaik ei se Italiaanotar niin rynnäs ollutkaan.
Tuplakuplalla ajat normitankosäädöillä jopa selkävaivaisena helposti yli 1000 km päivämatkoja eikä sitsiltäkään paljon valitella, joten se niistä valituksista vaivoineen.
Mä olen myös opetellut uudelleen kävelemään 40-kymppisenä pari vuotta sitten V-tuiks menneen s-leikkauksen takia ja täräyttelen silti pitkin härmää ja Europpaa kesäisin tuhansia kilometrejä.
Oikeesti vauhti pitää vireänä.
Thank's, pannaan tuplakupla korvan taa. tilaan varmaan 3-4 plexii rontisa tavarantoimittajaltani ! Eiköhän niistä löxdy leksi joka lähtöön ! On vähä parempi taas kun sain mahan paremmax ja selkärankaa fysiodaan koko ajan . T: bp2
Muista ELÄÄ Tänään, Huomenna Se Voi Olla Myöhäistä . Huominen On Utopiaa Ja Eilinen Historiaa ! Kumpaakaan Et Pysty Elämään NYT