Uusia määräyksiä. - Vaikuttaako mihkään..
No noilla pitäisi mennä läpi,mutta tuota perkuleen e:tä ei kai siinä ole,joku muu siinä on tanssattu ja leimattu.Kun kevät koittaa niin mentävä näyttämään,tai olisiko otettava vaimentaja irti ja mentävä talvella,olisiko huono idea???
Yhtä ällikällä ne sitä pönttöä katsoo kuin minä itsekkin!!!:D
Yhtä ällikällä ne sitä pönttöä katsoo kuin minä itsekkin!!!:D
Tänään liikun, syön ja juon tavalla, joka saa oloni tuntumaan hyvältä.
jarim kirjoitti:buslake kirjoitti:Mun nähdäkseni tuo -03 busa on tyyppihyväksytty, joten siihen ei tarvitse katsastaa e-hyväksyttyä putkea. Jos putki ei ole e-hyväksytty et saa sitä millään mittauksilla katsastettua.
Juuri näin minäkin olen asian ymmärtänyt ja sama koskee Hayabusia ihan ensimmäisestä 1999 mallista lähtien.
Eli siis väännetään vielä, että mäkin ymmärrän. Onko kaikki bussit tyyppihyväksyttyjä ja jos ei niin onko vm 99-01 katillisia vai ei?
PS. Oikeaa vastausta arvostetaan, koska vaikuttaa lähes mahdottomalta sevittää...
Polle kirjoitti:jarim kirjoitti:buslake kirjoitti:Mun nähdäkseni tuo -03 busa on tyyppihyväksytty, joten siihen ei tarvitse katsastaa e-hyväksyttyä putkea. Jos putki ei ole e-hyväksytty et saa sitä millään mittauksilla katsastettua.
Juuri näin minäkin olen asian ymmärtänyt ja sama koskee Hayabusia ihan ensimmäisestä 1999 mallista lähtien.
Eli siis väännetään vielä, että mäkin ymmärrän. Onko kaikki bussit tyyppihyväksyttyjä ja jos ei niin onko vm 99-01 katillisia vai ei?
PS. Oikeaa vastausta arvostetaan, koska vaikuttaa lähes mahdottomalta sevittää...
Hayabusa on ensimmäisestä mallista lähtien tyyppihyväksytty. Tämä jo rajaa putkistomuutokset siihen että tarvikevaimentimen tulee olla E-hyväksytty nimen omaan Hayabusalle, mikä tahansa E-leima ei käy. Katalysaattori ilmeisesti vasta 2002 lähtien.
Varmuuden välttämiseksi kävisikö joku 99 tai 00 omistaja tavaamassa mitä tyyppikilvessä lukee?
Edited By jarim on 1261645115
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
jarim kirjoitti:Katalysaattori ilmeisesti vasta 2002 lähtien.
Varmuuden välttämiseksi kävisikö joku 99 tai 00 omistaja tavaamassa mitä tyyppikilvessä lukee?
Ainakin omasta hakkasin katit pois ja 99 malli kyseessä. Eli aika varmuudella voin sanoa kattien olevan joka mallissa.
Tyyppikilven voin tavata ja kuvata kun tallille pääsen.
VP of FUEL ALCOHOL
Mitä sitä paskalla kun ei oo peltookaan.
Mitä sitä paskalla kun ei oo peltookaan.
mitä se e-käytännössä tarkoittaa, noin niinko fysisesti??
papereitahan saa kaiketi tulosteltua, E-koodia stanssattua putkeet, db-killeriä yms. jos tartteis pikkusen oikoa??
taannoin kun faitteria räpelsin, sakemanneista tuli koko onneton valomaski jossa oli e-hyväksyntä paperit mukana.
ei ne paperit kyl kummoset ollu jos nykytekniikalla pikku väärennöksen vastaavista väkästelisi?
luulis olevan kummonenkaan juttu.
papereitahan saa kaiketi tulosteltua, E-koodia stanssattua putkeet, db-killeriä yms. jos tartteis pikkusen oikoa??
taannoin kun faitteria räpelsin, sakemanneista tuli koko onneton valomaski jossa oli e-hyväksyntä paperit mukana.
ei ne paperit kyl kummoset ollu jos nykytekniikalla pikku väärennöksen vastaavista väkästelisi?
luulis olevan kummonenkaan juttu.
jarim kirjoitti:Polle kirjoitti:jarim kirjoitti:
Juuri näin minäkin olen asian ymmärtänyt ja sama koskee Hayabusia ihan ensimmäisestä 1999 mallista lähtien.
Eli siis väännetään vielä, että mäkin ymmärrän. Onko kaikki bussit tyyppihyväksyttyjä ja jos ei niin onko vm 99-01 katillisia vai ei?
PS. Oikeaa vastausta arvostetaan, koska vaikuttaa lähes mahdottomalta sevittää...
Hayabusa on ensimmäisestä mallista lähtien tyyppihyväksytty. Tämä jo rajaa putkistomuutokset siihen että tarvikevaimentimen tulee olla E-hyväksytty nimen omaan Hayabusalle, mikä tahansa E-leima ei käy. Katalysaattori ilmeisesti vasta 2002 lähtien.
Varmuuden välttämiseksi kävisikö joku 99 tai 00 omistaja tavaamassa mitä tyyppikilvessä lukee?
Eli tuo siis tarkoittaa, että laillinen turbottaminen onnistuu vain ja ainoastaan e-hyväksytyllä turbosarjalla!!! Niitähän ei ihan hirveesti löydy....
Mikäs tossa tyyppikilvessä muuten tarkottaa, notta kissa ois putkessa
Edited By samppi on 1261765819
Edited By samppi on 1261765819
Se parhaiten nauraa, kellä on vahvin lääkitys !
Ne tekköö jotka ossoo. Jotka ee ossoo, ne arvostelloo. Liika vaahti vuan harmittaa kun suap kulukee vähemmän aekoo ku hittaammat. Jos ymmärrät kaeken, oot varmasti käsittännä viärin.
Ne tekköö jotka ossoo. Jotka ee ossoo, ne arvostelloo. Liika vaahti vuan harmittaa kun suap kulukee vähemmän aekoo ku hittaammat. Jos ymmärrät kaeken, oot varmasti käsittännä viärin.
Kait se täytyy ruuvata killeri paikoilleen ... ja samalla häviää ne tärkeät 6hv:aa... ???
BMW S 1000XR 2016
ex:ät K3,K6,K7,K8,K9,L0,L1,K8,L1,L3,L4...
President of team jukkis
Corvette C4
http://galleria.busanistit.org/v....pg.html
ex:ät K3,K6,K7,K8,K9,L0,L1,K8,L1,L3,L4...
President of team jukkis
Corvette C4
http://galleria.busanistit.org/v....pg.html