Spyball - Asennus
Niin, minä ehdin kopioida sen sinun alkuperäisen tekstin talteen ja talletin tekstifileen tuonne mun serverille. Halukkaat saa linkin tuohon tekstiin kysymällä.tepabusa kirjoitti:...? ???
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Täälläkin häly kaukopalikalla asennettu. Syvä kumarrus lähtee PetriK:n suuntaan kyllä. Mä olisin itekseni tuol tallissa viel ensikin viikolla...Mopotti kirjoitti:Hälytin asennettu onnistuneesti . Kiitokset tepabusalle hyvistä ohjeista ja jarimille linkistä!
< Jassu @ Moottoripyora.Org >
-
- Viestit: 1039
- Liittynyt: 31 Elo 2004, 16:13
- Paikkakunta: NILSIÄ
- Viesti:
HEI! Kertoilkaa kokemuksia: Mille tasolle olette säätäneet asentotunnistimen herkkyyden?? Mielestäni ei oikein "järkevästi" ala toimii! (välillä hälyttää tuulessa, ja joskus saa talutella pyörää pitkiä matkoja, ennenkuin hälytin laukeaa!) Tällä hetkellä herkkyys säädetty moottoripyörä puolen (herkempi) jäykimmälle. Eli asteikolla 1-8 ollaan numerossa 5. Ja hälytin sijoitettu.......xxxxx paikkaan (ei kerrota varkaille!) Myös pm vastaukset käy, jos pelottaa ilmoitaa julkisesti! Vaikutaa varmasti hälyttimen sijoituskin. Mulla kyllä tukevasti sijoitettu.....
:p :p
:p :p
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
Moottoripyöräpuolella muistaakseni ne ledien mukaan meni seuraavasti:BussiJussi kirjoitti:HEI! Kertoilkaa kokemuksia: Mille tasolle olette säätäneet asentotunnistimen herkkyyden?? Mielestäni ei oikein "järkevästi" ala toimii! (välillä hälyttää tuulessa, ja joskus saa talutella pyörää pitkiä matkoja, ennenkuin hälytin laukeaa!) Tällä hetkellä herkkyys säädetty moottoripyörä puolen (herkempi) jäykimmälle. Eli asteikolla 1-8 ollaan numerossa 5. Ja hälytin sijoitettu.......xxxxx paikkaan (ei kerrota varkaille!) Myös pm vastaukset käy, jos pelottaa ilmoitaa julkisesti! Vaikutaa varmasti hälyttimen sijoituskin. Mulla kyllä tukevasti sijoitettu.....
- 2 vilkkua (epäherkin)
- 4 vilkkua
- 8 vilkkua
- 16 vilkkua (herkin)
Mulla tossa nelosessa, koska 8 ja 16 aiheutti vikahälyjä. Tosin noiden testaamisaikaan laite oli kuskin penkin alla ecun päällä (ei oo enää) ja tuo paikka vaikutti siltä ettei ole hälylle sovelias. Joutuiko puristuksiin penkin kanssa vai mitä, mutta tuntui hälyttävän vaikka pyörä seisoi tallissa.
< Jassu @ Moottoripyora.Org >
-
- Viestit: 1039
- Liittynyt: 31 Elo 2004, 16:13
- Paikkakunta: NILSIÄ
- Viesti:
Just tolla 4 vilkkua asennolla antoi vika hälytyksiä mullakin...Ja nyt siis 2 vilkkua asennossa! Onko muilla mikä herkkyys?Jassu kirjoitti:BussiJussi kirjoitti:HEI! Kertoilkaa kokemuksia: Mille tasolle olette säätäneet asentotunnistimen herkkyyden?? Mielestäni ei oikein "järkevästi" ala toimii! (välillä hälyttää tuulessa, ja joskus saa talutella pyörää pitkiä matkoja, ennenkuin hälytin laukeaa!) Tällä hetkellä herkkyys säädetty moottoripyörä puolen (herkempi) jäykimmälle. Eli asteikolla 1-8 ollaan numerossa 5. Ja hälytin sijoitettu.......xxxxx paikkaan (ei kerrota varkaille!) Myös pm vastaukset käy, jos pelottaa ilmoitaa julkisesti! Vaikutaa varmasti hälyttimen sijoituskin. Mulla kyllä tukevasti sijoitettu.....
Moottoripyöräpuolella muistaakseni ne ledien mukaan meni seuraavasti:
- 2 vilkkua (epäherkin)
- 4 vilkkua
- 8 vilkkua
- 16 vilkkua (herkin)
Mulla tossa nelosessa, koska 8 ja 16 aiheutti vikahälyjä. Tosin noiden testaamisaikaan laite oli kuskin penkin alla ecun päällä (ei oo enää) ja tuo paikka vaikutti siltä ettei ole hälylle sovelias. Joutuiko puristuksiin penkin kanssa vai mitä, mutta tuntui hälyttävän vaikka pyörä seisoi tallissa.
:p :p
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
100mph kelkalla
100km/h veneellä
Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!
Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999
"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
Tuli sitten hankitty tuollainen vakoilija pallo ja tietty on yleisjohtosarja mukana, kait muuten ehkä osaisin asentaa mutta ohjeet on 2001 malliseen busaan ja itselläni on sit 2003.
Joten jos nyt heti ensin kyselis neuvoja ja apua enne ku lähtee rykimään katteita irti ja johtoja poikki
Jarim, sulla kait oli joku tekstitiedosto? Onnistuisko sen saada?
Ja jos nyt joku kellä on 03 ja asentanut spyballin niin otan mielelläni vastaan vinkkejä.
Kiitoksia etukäteen
Joten jos nyt heti ensin kyselis neuvoja ja apua enne ku lähtee rykimään katteita irti ja johtoja poikki
Jarim, sulla kait oli joku tekstitiedosto? Onnistuisko sen saada?
Ja jos nyt joku kellä on 03 ja asentanut spyballin niin otan mielelläni vastaan vinkkejä.
Kiitoksia etukäteen
PM laitettu Centrixelle..
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
No niin, nyt on itsellekkin tilattu vakoilupallo, saas nähdä miten tällainen teeseitsemies saa sen paikoilleen täräytettyä.Itse löysin halvimmalla täältä .Otin myös tuon busan johtosarjan kun näytti yleinen mielipide olevan että sillä se menee huomattavasti paremmin paikoilleen...
Edited By Jorgos on 1190019350
Edited By Jorgos on 1190019350
Born to be wild...paitsi himas.
Historia:
Suzuki PV50 - Hayabusa K2 Black/Gray - Hayabusa K8 Black/Gray+yoshimura R77 carbon- Hayabusa K8 White...
Historia:
Suzuki PV50 - Hayabusa K2 Black/Gray - Hayabusa K8 Black/Gray+yoshimura R77 carbon- Hayabusa K8 White...