Spyball - Asennus

Airbox, pair, TRE, sekä muita omia virityksiä
Agostini

Viesti Kirjoittaja Agostini »

jarim:lta löytyy ohje jos tarvii...

-A-
116-1145545970

Viesti Kirjoittaja 116-1145545970 »

...? ???
jarim
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

tepabusa kirjoitti:...? ???
Niin, minä ehdin kopioida sen sinun alkuperäisen tekstin talteen ja talletin tekstifileen tuonne mun serverille. Halukkaat saa linkin tuohon tekstiin kysymällä. :thumbup:
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Mopotti

Viesti Kirjoittaja Mopotti »

Spyball asennettu, mutta mutta..... :pääseinään: . Hälytykset pelaa kyllä mutta lähtee käyntiin vaikka häly huutaa ku viimistä päivää eli käynnistyksenestossa jotain hämärää, mutta mitähän? Jos jollaki ois vinkkiä/tietoa nii pistäkää vaikka pm:ää nii ei tuu tänne turhan tarkkaa tietoo näytille.
Mopotti

Hälytin asennettu onnistuneesti :kippis: . Kiitokset tepabusalle hyvistä ohjeista ja jarimille linkistä!
Jassu
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jassu »

Mopotti kirjoitti:Hälytin asennettu onnistuneesti :kippis: . Kiitokset tepabusalle hyvistä ohjeista ja jarimille linkistä!
Täälläkin häly kaukopalikalla asennettu. Syvä kumarrus lähtee PetriK:n suuntaan kyllä. Mä olisin itekseni tuol tallissa viel ensikin viikolla...
< Jassu @ Moottoripyora.Org >
BussiJussi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BussiJussi »

HEI! Kertoilkaa kokemuksia: Mille tasolle olette säätäneet asentotunnistimen herkkyyden?? Mielestäni ei oikein "järkevästi" ala toimii! (välillä hälyttää tuulessa, ja joskus saa talutella pyörää pitkiä matkoja, ennenkuin hälytin laukeaa!) Tällä hetkellä herkkyys säädetty moottoripyörä puolen (herkempi) jäykimmälle. Eli asteikolla 1-8 ollaan numerossa 5. Ja hälytin sijoitettu.......xxxxx paikkaan (ei kerrota varkaille!) Myös pm vastaukset käy, jos pelottaa ilmoitaa julkisesti! Vaikutaa varmasti hälyttimen sijoituskin. Mulla kyllä tukevasti sijoitettu.....

:p :p
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä

Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!

Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999

"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
Jassu
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jassu »

BussiJussi kirjoitti:HEI! Kertoilkaa kokemuksia: Mille tasolle olette säätäneet asentotunnistimen herkkyyden?? Mielestäni ei oikein "järkevästi" ala toimii! (välillä hälyttää tuulessa, ja joskus saa talutella pyörää pitkiä matkoja, ennenkuin hälytin laukeaa!) Tällä hetkellä herkkyys säädetty moottoripyörä puolen (herkempi) jäykimmälle. Eli asteikolla 1-8 ollaan numerossa 5. Ja hälytin sijoitettu.......xxxxx paikkaan (ei kerrota varkaille!) Myös pm vastaukset käy, jos pelottaa ilmoitaa julkisesti! Vaikutaa varmasti hälyttimen sijoituskin. Mulla kyllä tukevasti sijoitettu.....
Moottoripyöräpuolella muistaakseni ne ledien mukaan meni seuraavasti:

- 2 vilkkua (epäherkin)
- 4 vilkkua
- 8 vilkkua
- 16 vilkkua (herkin)

Mulla tossa nelosessa, koska 8 ja 16 aiheutti vikahälyjä. Tosin noiden testaamisaikaan laite oli kuskin penkin alla ecun päällä (ei oo enää) ja tuo paikka vaikutti siltä ettei ole hälylle sovelias. Joutuiko puristuksiin penkin kanssa vai mitä, mutta tuntui hälyttävän vaikka pyörä seisoi tallissa.
< Jassu @ Moottoripyora.Org >
BussiJussi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja BussiJussi »

Jassu kirjoitti:
BussiJussi kirjoitti:HEI! Kertoilkaa kokemuksia: Mille tasolle olette säätäneet asentotunnistimen herkkyyden?? Mielestäni ei oikein "järkevästi" ala toimii! (välillä hälyttää tuulessa, ja joskus saa talutella pyörää pitkiä matkoja, ennenkuin hälytin laukeaa!) Tällä hetkellä herkkyys säädetty moottoripyörä puolen (herkempi) jäykimmälle. Eli asteikolla 1-8 ollaan numerossa 5. Ja hälytin sijoitettu.......xxxxx paikkaan (ei kerrota varkaille!) Myös pm vastaukset käy, jos pelottaa ilmoitaa julkisesti! Vaikutaa varmasti hälyttimen sijoituskin. Mulla kyllä tukevasti sijoitettu.....

Moottoripyöräpuolella muistaakseni ne ledien mukaan meni seuraavasti:

- 2 vilkkua (epäherkin)
- 4 vilkkua
- 8 vilkkua
- 16 vilkkua (herkin)

Mulla tossa nelosessa, koska 8 ja 16 aiheutti vikahälyjä. Tosin noiden testaamisaikaan laite oli kuskin penkin alla ecun päällä (ei oo enää) ja tuo paikka vaikutti siltä ettei ole hälylle sovelias. Joutuiko puristuksiin penkin kanssa vai mitä, mutta tuntui hälyttävän vaikka pyörä seisoi tallissa.
Just tolla 4 vilkkua asennolla antoi vika hälytyksiä mullakin...Ja nyt siis 2 vilkkua asennossa! Onko muilla mikä herkkyys?

:p :p
Hayabusa GenII 100m/s Club Finland
100mph kelkalla
100km/h veneellä

Ihan ite ajoin, omilla katiskoilla!

Savolaista huippunopeus"toilailua" jo vuodesta 1999

"yli kolmepuolsataa, tutka ei näyttänyt"
"ei lukemaa, liian lujaa"
Mopotti

Mulla on tolla moottoripyörä puolella ja 2 vilkkua(epäherkin) asennossa. Ei oo tullu ainaskaan vielä vikahälyjä ja ei tarvii paljoo pyörän heilahtaa nii hälyttää kyllä. Eli hyvin pelittää.
67-1115742969

Viesti Kirjoittaja 67-1115742969 »

Tuli sitten hankitty tuollainen vakoilija pallo ja tietty on yleisjohtosarja mukana, kait muuten ehkä osaisin asentaa mutta ohjeet on 2001 malliseen busaan ja itselläni on sit 2003.

Joten jos nyt heti ensin kyselis neuvoja ja apua enne ku lähtee rykimään katteita irti ja johtoja poikki :)

Jarim, sulla kait oli joku tekstitiedosto? Onnistuisko sen saada? :)

Ja jos nyt joku kellä on 03 ja asentanut spyballin niin otan mielelläni vastaan vinkkejä.

Kiitoksia etukäteen :D
jarim
Site Admin
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jarim »

PM laitettu Centrixelle..
Ylinopeus pitää poissa pahanteosta
+200 MPH & +100 m/s CLUB FINLAND (224.4 mph + 108.37 m/s)
Jari // GSX1400R '0x tuned by TT-Motorsport
Jorgos
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Jorgos »

No niin, nyt on itsellekkin tilattu vakoilupallo, saas nähdä miten tällainen teeseitsemies saa sen paikoilleen täräytettyä.Itse löysin halvimmalla täältä .Otin myös tuon busan johtosarjan kun näytti yleinen mielipide olevan että sillä se menee huomattavasti paremmin paikoilleen...

Edited By Jorgos on 1190019350
Born to be wild...paitsi himas.

Historia:
Suzuki PV50 - Hayabusa K2 Black/Gray - Hayabusa K8 Black/Gray+yoshimura R77 carbon- Hayabusa K8 White...
Vastaa Viestiin